ГЕНЕРАЛ
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.05.2022.
- Poruke
- 1.169
- Pohvaljen
- 1.807
Наравно да А330 има потенцијала - могу чак да лете за Дубаи уместо Абу Дабиа. Ер Србија 2025 и пре није иста компанија а мрежа им је далеко шира. Погледај само број летова из УАЕ према Београду и региону. 3 пута недељно нека убаце А330 а осталим данима А320 па ће део колача са тог тржишта отети. Ако желе да буду фидери Етихаду онда да треба да лете како си написао а ако желе да "хране' своју мрежу онда морају да крену касније из Београда. Није ми јасно што би авион стајао толико дуго у Емиратима по твојој рачуници. Битно је да неко из региона или из Западне Европе може да се конектује за Емирате.Prvo, odakle putnika za A330 za AUH? Treba popuniti i biznis klasu i cargo prostor. Nema tu potencijala, linija je za A319/A320.
Drugo, ako JU poleti u 18:00 iz BEG sletece u AUH u 01:15 po lokalnom vremenu. To znaci da bi konekcije mogle da se hvataju od 02:15, a to su evropske linije sto nema nikakvog smisla. JU, ako hoce da uspe u AUH, mora imati dobre konekcije na Etihad-ove linije ka Aziji i Australiji, a ti letovi polecu po lokalnom vremenu od 08:00 i od 20:30, a slecu oko 01:00 i oko 13:00.
Idealan red letenja za JU bi bio ovako nekako i omogucio bi konekcije kako na JU tako i na EY mrezu.
BEG 12:25 - 19:30 AUH
AUH 02:00 - 05:45 BEG
Poslednja izmena: