Šta je novo?

Air Serbia

Ovaj komentar je kao vino, još bolji posle 15 godina :)

Eto reci pošto dugo vremena pratiš, da li je verovatno da Er Srbija kaže da ipak neće početi da leti za Toronto iduće godine, već da to ostaje mogućnost za neke kasnije godine?
 
да се ја питам, Торонто би кренуо сезонски још прошле године. то ти је ваљда довољан одговор
 
Meni samo nije jasno kako nijedna druga aviokompanija nije uletela na ove linije kada su toliko očigledne.
 
Slični razlozi kao što USA kompanije koje vide da Air Serbia godinama leti za Njujork i Čikago ali ne uleću na te linije i ne otvaraju nove tipa Majami, LA...
 
Zato što jednostavno za američke kompanije srpsko i regionalno tržište predstavlja zanemarljivog patuljka, a čak i da ne budu na gubitku, profit bi bio zanemarljiv da se cimaju, kad možda letelice i kerozin mogu da sačuvaju za neke sekundarne i tercijarne aerodrome na velikim tržištima.
Upamtite jedno: da se cela bivša Jugoslavija, Albanija, Rumunija i Bugarska spoje, to bi bila tek sedma ekonomija Evrope.

Zato će ove linije uvek prva pokretati "Air Serbia", a ako neko uleti za feedovanje na severnoameričkom kontinentu, kudikamo će biti bolje.
 
Mnogi od vas će pop****ti što prenosim Vučićevu izjavu, ali to uopšte nije bitno, sa današnjeg b92.net:

Nemam nikakve sumnje da je veliki uticaj stranaca koji bi želeli da se oslobode kineskog uticaja kroz ovaj projekat i da iza svega stoji dobrim delom pritisak spolja, kako bi se reklo, pa za to su krivi Kinezi, nemojte da radite sa Kinezima i tako dalje

Ono što na osnovu ovoga ali i mnogih drugih stvari mislim je da Kina drži u šaci planiranje dugolinijskog saobraćaja Er Srbije. Evo šta su im bili planovi posle pokretanja Čikaga, od pre skoro tri godine, izvor aviationweek.com:

AWeek2022.JPG


Od ova tri odredišta samo su pokrenuli Šangaj i još van tih planova Guandžou, znači isključivo Kina!!! Sad hoće preko reda da uguraju povećanje broja Er Srbija letova za Šangaj i Guandžou, i da još pokrenu nove Er Srbija letove za Peking iako ga nije ni bilo u toj najavi!!! Moje je mišljenje da će im ti kineski prioriteti biti naređeni pre nego što polete za Toronto a verovatno i pre Majamija.

Ako se to desi, to je najčvršći dokaz da Kina i njihovi komunisti diktiraju Vučiću i Er Srbiji šta smeju i po kom redosledu da pokreću kad se radi o longhaul destinacijama. Probaće oni da se pravdaju komercijalnim, operativnim ili nekim drugim razlozima zašto ne prvo Toronto i Majami, ali je meni sve očiglednije da je sve ovo zakuvano u kuhinji Pekinga. Živi bili pa videli.
 
Па треба неко да превезе те силне Кинезе који раде код нас на разним инфраструктурним пројектима + породица + заинтересована младеж + туристи који су састављени од свих по мало.
 
Prle, sve do kraja 2022 jedino je Hainan leteo između Kine i Srbije i prevozio te silne radnike i turiste, samo 2 puta nedeljno. Ako sada urade ovo što sam najavio, između Kine i Srbije biće ovi letovi:

Er Srbija 3x nedeljno do Pekinga, Šangaja i Guandžoa, ukupno 9
Hainan 2x nedeljno do Pekinga
China Southern 2x do Guandžoa

Sve ukupno biće 13 nedeljnih letova, znači skoro 7 puta više nego pre tri godine. Broj tih infrastrukturnih projekata, radnika i turista NIJE uvećan 7 puta od tada, znači mislim da komunjare zahtevaju da se Kini daje prvenstvo.
 
Vrh