DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.194
- Pohvaljen
- 8.161
Mislim, zapravo, da je uporedivo ovo:
Авиос Бритиша је компатибилан у многим компанијама света, тако да ће и Ер Србија направити сигурно неки споразум.Ja samo pričam iz perspektive krajnjeg korisnika..tj mene. Šta bi bilo bolje za AS to ostavljam njima. Mada mislim da je ovo i dalje niša koja gaða malu populaciju njihovih putnika...al hajde vreme će pokazati.
Imaš jutarnji Niš Ekspres iz Niša za Sofiju. Sa tim bi trebao taman da stigneš, ali ti je to baš knap imajući u obzir da je letnja sezona i da prelazak granice može biti problematičan.Не могу да нађем тему прикладну за ово питање, па ћу написати овде: Како из Србије најлакше доћи до аеродрома у Софији? Лет ми је у 12.25, па је баш незгодно. Лет из Београда никако не одгорара, зато што је сат времена касније. након планираног лета за Јереван из Софије.
Prvo, odakle putnika za A330 za AUH? Treba popuniti i biznis klasu i cargo prostor. Nema tu potencijala, linija je za A319/A320.Изузетна прилика за Ер Србију! Сад би могла да улети са А330 у појединим данима и тиме буде конкурентна. Добар производ а нижа цена од Етихада/Емирејтса према УАЕ би привукао многе путнике из Европе преко Београда а посебно из региона. Ако сад улети Ер Србија онда би у наредном периоду набавка А321 имала смисла о чему је Марек већ говорио. Време ротације је неких 11:30-12:00 сати што је најисплативије са А330 и могло би да изгледа овако: Полазак из Београда око 18:00 и повратак око 6:00 и тиме се омогућава конекција на јутарњи талас Ер Србије.![]()
Wizz Air Abu Dhabi's exit opens door for competitors in the Balkans
Wizz Air Abu Dhabi exit creates openings in Gulf - Balkans market.www.exyuaviation.com
Pokusali su da lete za Marsej i linija je bila dizaster, a letela se sa E190 od 100 sedista. Nica je mnogo bolja opcija, turizam je jaci i tu uspevaju da lete i pored Wizz-a.Neverovatno mi je da AirSerbia ne leti u drugi po velicini grad u Francuskoj.