Šta je novo?

Air Serbia

Zanimljiv odgovor Air Serbia-a... Da l i su uopšte pročitali post na koji su odgovorili javno na društvenoj mreži?
Definitivno bi trebalo da porade na PR-u, nisu odavno više JAT.

Pogledajte prilog 210144Pogledajte prilog 210145

Očigledno da su pročitali objavu. I vrlo brzo odgovorili. Koliko vidim između objave i odgovora Air Serbia prošle je okvirno sat vremena (sudeći po slikama ekrana).

Isto tako vidim da su putnici koji su propustili let dobili i smeštaj u hotelu, i prevoz do i od aerodroma. Takođe vidim da se Air Serbia potrudila da ih stavi na prvi slobodan let (narednog jutra). Svaka čast.

Dešavaju se ovakve situacije, svima. Ja sam imao sigurno 10 puta problema sa Lufthansom, pa nisam objavljivao nešto svaki put kada se desi. Imao sam i stotine letova koji su prošli bez problema.

Dali su u objavi korektan odgovor. Zašto da priznaju nešto gde ne znaju sve detalje. Kako mi da znamo šta se stvarno desilo? Zato su i tražili da putnik pošalje informacije kompaniji. I to su uradilo pravovremeno.

Nekako smo postali vrlo kritični i kada treba i kada NE treba. Istina je da je Air Serbia nekoliko (mnogo) prvih godina poslovola uz velike subvencije države, i da su i političari i kompanija to krili, i da je to izazvalo mnogo negativnih emocija prema kompaniji. I sada kompanija - htela to da prizna ili ne, dobija neki oblik pomoći od države. (Neka nam npr. kažu koliko para dobijaju od države, ili Expo 2027 kompanije) za to što su obojili dva aviona (moja pretpostavka je nekoliko miliona evra). Ali to isto tako ne znači da Air Serbia nije uradila i nešto dobro, i da je povezala Beograd sa destinacijama koje do skoro nisu postojale.

Ok je kritikovati kada postoji potreba... ali ovo je preterivanje. Žao mi je zbog nelagode koju je imala putnica (opet kažem, imamo samo njenu priču, a ne celokupnu priču), ali sa druge strane imaš preko 3 miliona putnika koji se nisu žalili.
 
@VeniVidiVici

Prvo, sigurno je da se od tih 3 miliona putnika još neko žalio...

Sa druge strane, nema potrebe da mi u dugačkom postu objašnjavaš šta je AirSerbia i šta radi. To svi znamo. Poenta nije u tome da sam ja protiv AS, niti imam nameru da se ovde pravdam oko toga, već da je cela ujdurma nastala zbog trivijalnog problema sa sistemom za checkiranje. Vidno je da jesu uradili dosta za putnika, ali su se na kraju častili generičkim odgovorom na društvenoj mreži.
 
Što pre stignu ovi novi A330 avioni, to bolje, jer već drugi put za kratko vreme imaju poremećaj u saobraćaju:

Air Serbia ponovo angažovala avion A330 španske avio-kompanije Wamos Air

Da bi sprečila veća kašnjenja u interkontinentalnom saobraćaju narednih dana, Air Serbia je ponovo angažovala avion A330-300 španske čarter kompanije Wamos Air

Današnj let Air Srbije JU500 za Njujork (JFK), koji je trebalo da poleti jutros (3. septembra) u 7:50h, je odložen iz tehničkih razloga za večeras. "Pupina" koji je trebalo da leti jutros, večeras je zamenio "Tesla".

 
у недељу, повратни лет из Стокхолма нам је каснио 2:20. приликом чекирања, с обзиром да се тада знало да ће и колико каснити, дали су нам ваучере на 150 круна (око 15€), које смо могли да потрошимо у било којој продавници или ресторану на аеродрому (осим фри-шоп). за те паре смо се вала добро најели деца и ја :) а да, од нискотарифних би добили, вероватно, к од овце. ако и то
 
I sta se sad desava, sto je avion u Holandiji? Kakva je procedura, kada sleti u Bg tek onda dobija YU-ARD registraciju? Koliko to obicno traje?
 
Gde im se nakupe ta kašnjenja - neki dan iz New Yorka su kasnili sat i po i malo jače, iz Čikaga isto koji dan kasnije dva sata. Ajde preko Atlantika mogu da nadoknade dosta toga, ali je malo iritantno kad se dođe na aerodrom onih 2h do 2h 30min pre leta i onda vam se na to doda još dva sata, pa je to baš smor.
Naš avion (let preko Ciriha) je po rasporedu bio 1h posle AirSerbia, kasnili smo i mi nekih 15 min, ali smo se i ukrcali i napustili gejt i taksirali dok su oni i dalje bili na gejtu.
A bar ti letovi ne bi trebali da kasne jer ti avioni taj dan obavljaju samo taj turnus.
 
I sta se sad desava, sto je avion u Holandiji? Kakva je procedura, kada sleti u Bg tek onda dobija YU-ARD registraciju? Koliko to obicno traje?

последње техничке провере, сервис, па за Београд. регистрацију ће добити када ДЦВ реши
 
Gledam sad u njihovoj aplikaciji let koji imam za 15 dana. Kada sam ga rezervisao pre mesec dana bio planiran a319. Pre 10ak dana bacih pogled kad stoji e195. Sada opet a319.
 
Navodno je zapelo negde u Direktoratu, jer novi tip aviona ulazi u registar pa je procedura duža.

Inače ništa od nabavke dva Airbusa A321. Šteta, mogli su ih komotno koristiti samo za destinacije ka Rusiji.
 
у недељу, повратни лет из Стокхолма нам је каснио 2:20. приликом чекирања, с обзиром да се тада знало да ће и колико каснити, дали су нам ваучере на 150 круна (око 15€), које смо могли да потрошимо у било којој продавници или ресторану на аеродрому (осим фри-шоп). за те паре смо се вала добро најели деца и ја :) а да, од нискотарифних би добили, вероватно, к од овце. ако и то

Izgleda da smo bili na istom letu, ali meni nista nisu dali. Za kasnjenje smo saznali tek kad smo prosli i pasosku kontrolu, niko nam na check inu oko pola 7 nista nije rekao
 
Inače ništa od nabavke dva Airbusa A321. Šteta, mogli su ih komotno koristiti samo za destinacije ka Rusiji.
Kомотно би било да Руси привремено уступе 321 које не могу да користе нам Ана коришћење за те исте руске дестинације
 
Izgleda da smo bili na istom letu, ali meni nista nisu dali. Za kasnjenje smo saznali tek kad smo prosli i pasosku kontrolu, niko nam na check inu oko pola 7 nista nije rekao

не знам. човеку пре нас, људима после нас, свима су давали. да ли си сигуран да је то био исти лет?
 
"Sekunda je trajala večno, mislila sam da je kraj!" Dramatična ispovest putnice aviona Er Srbije pred kamerom Kurir televizije
https://www.kurir.rs/v/4437293?utm_...dium=app_ios&utm_campaign=kurir_share_counter
1726130326626.png
 
Inače ništa od nabavke dva Airbusa A321. Šteta, mogli su ih komotno koristiti samo za destinacije ka Rusiji.

зашто? раде 319 и 320 посао сасвим добро.

компанија је на путу да заврши и трећу годину узастопно са профитом. а 17. септембра нам у Београд долази један занимљив гост:

5286.jpg


а пошто је Марек изјавио да имају у плану до 15 Ембраера, можда се нешто договоре да буду нови Е2. свакако ћемо знати после 17. септембра
 
A319 bi trebalo u perspektivi postepeno povući, vreme tog tipa aviona je prošlo. E195-E2 je ko saliven da zameni A319.

A320 ostaje. U perspektivi bi ga trebalo zameniti sa A320neo.
 
план и јесте да се 319 замени са 195, а старији 320 са новијим. НЕО неће скоро у употребу
 
Vrh