Šta je novo?

Air Serbia

@montezuma

Mislim da to za boarding karte pripada aerodromu i slažem se za da to treba što pre da uvedu. Ako ništa trebaće im manje ljudstva, ili ih mogu preraspodeliti.

Sa druge strane, koliko god mislili da je naša javna uprava spora, zapravo i potpuno objektivno je efikasnija u mnogo čemu od nemačke recimo.

@sjcam Sa online check-inom iz Beograda nikada nisam imao problema. Slažem se da za neke frekventne rute poput regionalnih (gde leti najviše putnika koji presedaju) ili npor Barselone trebaju što pre da uvedu tu opciju.
Sa druge strane nije nikakva sramota imati checkin na aerodromu. Više cenim i da se čekiram na aerodromu ali da letim koliko toliko kao čovek nego da se online čekiram a onda se mučim u avionu WizzAir-a npr. To je moj lični stav.

Ono što ne razumem je što za neke low cost prevoznike za koje postoji online checkin opcija, na aerodromu ANT moraš da odeš do šaltera da bi ti izdali boarding kartu (Eurowings kao primer)

Mobilna aplikacija je korektna. Do pre 2-3 godine nismo je ni imali. Ja bih uveo par poboljšanja, ali generalno nije to toliko loše. Online checkin opcija postoji i u mobilnoj aplikaciji AirSerbia-e.
 
onda se mučim u avionu WizzAir-a npr
Nisam leteo ovim prevoznikom cesto, svega par puta, ali molio bih za pojasnjenje kakvim mukama se izlazu njegovi putnici. Sede na iglama? Klece na kukuruzu? Oseblje ih sikanira? Kafa ladna, a pivo toplo....
Ajde ljudi ne preterujte toliko. Zadrzite neku objektivnost i umerenost.
 
Jedina razlika legacy / low cost je u prtljazi. Dok ovi prvi ne smisle neke svoje dimenzije, u prednosti su jer low cost baš zaje*******ava sa prtljagom. Inače je low cost bolji u svemu, a najviše u točnosti.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Стешњена конфигурација, за људе ви шље од 180 жива мука. Нема везаног преседања, све се плаћа. И све то ако имаш повећи пртљаг за цену која је већа од класичних компанија.. лете углавном на секундарне аеродроме. Може се много тога још написати.

Ако си млад, сам, није лоша варијанта . За остале случајеве, само кад мора
 
Na velikim aerodromima koriste gejtove koji su dosta udaljeni, retko ko koristi aviomost jer je skuplje, skučeno je, usluga lošija, sve moras sam da radiš (da lepis svoju etiketu na prtljag na nekim aerodromima), nema zatvaranja jednog oka ako imaš 1-2 kilograma viška, tretiraju te toliko dobro koliko si i platio za taj let.

Pošto letim poslovno dosta, firma mi plaća biznis klasu, tako da izbegavam low cost osim kad baš moram.

Jednom sam leteo Rajanerom sa Standsteda. Avion je kasnio 6 sati, a u avionu je stjuardesa plakala i svađala se sa pilotom jer su ih terali da urade još jedan let tog dana (ko zna koji u nizu). A kad su krenuli sa prodajom pića, ja tražio da kupim vodu, kad stjuardesa kaže da im je ponestalo vode, imaju samo piva! Bilo mi je smešno, ali bilo je dosta dece na letu.

Jednom sam leteo Rajanerom sa ženom kad su je budili da pitaju da li hoće da kupi instant srećku. :D

Ko nije imao letove iz pakla sa Rajanerom ne zna šta low cost može da bude.
 
@sjcam Sa online check-inom iz Beograda nikada nisam imao problema. Slažem se da za neke frekventne rute poput regionalnih (gde leti najviše putnika koji presedaju) ili npor Barselone trebaju što pre da uvedu tu opciju.
Sa druge strane nije nikakva sramota imati checkin na aerodromu. Više cenim i da se čekiram na aerodromu ali da letim koliko toliko kao čovek nego da se online čekiram a onda se mučim u avionu WizzAir-a npr. To je moj lični stav.

Ono što ne razumem je što za neke low cost prevoznike za koje postoji online checkin opcija, na aerodromu ANT moraš da odeš do šaltera da bi ti izdali boarding kartu (Eurowings kao primer)

Mobilna aplikacija je korektna. Do pre 2-3 godine nismo je ni imali. Ja bih uveo par poboljšanja, ali generalno nije to toliko loše. Online checkin opcija postoji i u mobilnoj aplikaciji AirSerbia-e.

Možda je OK za ljude koji putuju par puta godišnje, pa im je to neki doživljaj; da ih teta sa šaltera čekira. Meni je to odavno dosadilo i cenim kada ne moram da gubim vreme sa time, pošto uglavnom, kada idem poslovno, nosim samo ručni prtljag.

Ako putuješ 3-4x mesečno, veruj mi najviše ceniš kada letiš normalnom kompanijom i da još imaš i online check-in. Eventualno dodatno vreme koje mi ostane provedem u Business Lounge-u ili odspavam malo duže. Nisam nikada leteo Wizz-om, ni privatno, a poslovno i ne mogu - nije na listi.

Što se tiče ANT-a, imaš i drugih nelogičnosti - npr. LOT može online check in - ali moraš da preuzmeš kartu na aerodromu. U drugom smeru iz Waršave, nema tih problema.

Nemam AS mobilnu aplikaciju, najviše mi odgovara (već sam dosadan) online check-in i da kartu ubacim u Apple Wallet. Užasno mi je kada u pasošu imam onu paprinu kartu.
 
Pa AS kartu možeš da dodaš u Apple Wallet iz aplikacije nakkn online checkina.

Kod Wizza ne volim (i zato ga izbegavam) jer nemam dovoljno prostora za noge. Najgore putovanje mi je bilo sa Eurowingsom iz Dizeldorfa do Berlina. Bukvalno, ali bukvalno kao sardina.

Na sve to na primer iz Berlina, Wizz leti sa udaljenog gate-a, AS sa avio mosta. U decembru su nas sve pustili ispred aviona Wizza po nekom ludačkom vetru pa su se ljudi smrzavali više od 20 minuta.

Ako moram birati radije biram checkin na aerodromu nego stajanje na otvorenom po suncu, vetru, hladnoći i slično.

Mada ne sporim, onljne checkin je opcija koju AS mira uvesti za što više destinacija.
 
Slažem se, ali čitaj pažljivije temu: dodao bih i dodavao sam, ali od skoro na velikom broju destinacija online check-in više ne radi i tamo gde je radio...
Svi čitamo pažljivo i nije tačno da je ranije bilo više aerodroma sa kojih je moguć online check-in. Nekako insistiraš na tome...
Izuzetak je Moskva, ranije je moglo ali sada ne zbog poznatih razloga.
 
@montezuma

Mislim da to za boarding karte pripada aerodromu i slažem se za da to treba što pre da uvedu. Ako ništa trebaće im manje ljudstva, ili ih mogu preraspodeliti.

Sa druge strane, koliko god mislili da je naša javna uprava spora, zapravo i potpuno objektivno je efikasnija u mnogo čemu od nemačke recimo.

@sjcam Sa online check-inom iz Beograda nikada nisam imao problema. Slažem se da za neke frekventne rute poput regionalnih (gde leti najviše putnika koji presedaju) ili npor Barselone trebaju što pre da uvedu tu opciju.
Sa druge strane nije nikakva sramota imati checkin na aerodromu. Više cenim i da se čekiram na aerodromu ali da letim koliko toliko kao čovek nego da se online čekiram a onda se mučim u avionu WizzAir-a npr. To je moj lični stav.

Ono što ne razumem je što za neke low cost prevoznike za koje postoji online checkin opcija, na aerodromu ANT moraš da odeš do šaltera da bi ti izdali boarding kartu (Eurowings kao primer)

Mobilna aplikacija je korektna. Do pre 2-3 godine nismo je ni imali. Ja bih uveo par poboljšanja, ali generalno nije to toliko loše. Online checkin opcija postoji i u mobilnoj aplikaciji AirSerbia-e.
Za Wizz destinacije ka Nemačkoj obavezno je javljanje na šalteru. Razlog je provera dokumenata. Verujem da ima puno nepravilnosti oko naših dokumenata. Čekiranje preko sajta bude kompletirano i random sedište dodeljeno ali boardinh karta se mora preuzeti na šalteru.
 
To mi nema nikakvog smisla.

Kakve nepravilnosti sa pasošem moze da uoči radnik na šalteru a ne moze granična policija Srbije na pasoškoj kontroli?
 
To mi nema nikakvog smisla.

Kakve nepravilnosti sa pasošem moze da uoči radnik na šalteru a ne moze granična policija Srbije na pasoškoj kontroli?

Ima smisla jer ako se putniku odbije ulazak u neku EU zemlju moraju da se vrate istim avionom kojim su dosli i to uglavnom bude o trosku kompanije. Isto radi i AirSrbija ali ne nuzno na salteru nego na gejtu, za ljude koji su radili online checkin a imaju non-EU papire.
 
Na velikim aerodromima koriste gejtove koji su dosta udaljeni, retko ko koristi aviomost jer je skuplje, skučeno je, usluga lošija, sve moras sam da radiš (da lepis svoju etiketu na prtljag na nekim aerodromima), nema zatvaranja jednog oka ako imaš 1-2 kilograma viška, tretiraju te toliko dobro koliko si i platio za taj let.

Pošto letim poslovno dosta, firma mi plaća biznis klasu, tako da izbegavam low cost osim kad baš moram.

Jednom sam leteo Rajanerom sa Standsteda. Avion je kasnio 6 sati, a u avionu je stjuardesa plakala i svađala se sa pilotom jer su ih terali da urade još jedan let tog dana (ko zna koji u nizu). A kad su krenuli sa prodajom pića, ja tražio da kupim vodu, kad stjuardesa kaže da im je ponestalo vode, imaju samo piva! Bilo mi je smešno, ali bilo je dosta dece na letu.

Jednom sam leteo Rajanerom sa ženom kad su je budili da pitaju da li hoće da kupi instant srećku. :D

Ko nije imao letove iz pakla sa Rajanerom ne zna šta low cost može da bude.
Kako se kome zalomi...
Leteo sam Ryan-om Mancester-Budimpesta (1 pravac) i Budimpesta-Madrid (povratni letovi) i nije bilo problema. :)
 
Svi čitamo pažljivo i nije tačno da je ranije bilo više aerodroma sa kojih je moguć online check-in. Nekako insistiraš na tome...
Izuzetak je Moskva, ranije je moglo ali sada ne zbog poznatih razloga.

Očito ne čitaš, evo ti dve destinacije za koje je radilo, a od skoro više nije: Zagreb, Dizeldorf. Par puta nije mi radila ni Atina. Pri tome pričam ne samo o check-inu tamo, već i sa BEG. Pišu ti i drugi korisnici ovde da imaju problema sa online check-in-om.

Besmisleno je da im to ne radi, neka jednostavno to srede kao i većina drugih avio kompanija.
 
Dizeldorf jeste ukinut za online check-in, ali vidim da su dodati Krakov, Ankara, Napulj, Hamburg, Mostar i Bari.
Svakako da bi morali da imaju za celu mrezu destinacija.
 
I najgore od svega kada probaš online check-in npr. za taj Dizeldorf njihov sajt ti javi da segment leta ne može da se čekira, pokušajte ponovo. Neka stave, kao neke druge kompanije, kada odabereš BEG - DUS odmah obaveštenje da online check-in nije moguć, nego ukucavaš sve podatke, pasoš itd i na kraju - pokušajte ponovo. Srpska posla.
 
I najgore od svega kada probaš online check-in npr. za taj Dizeldorf njihov sajt ti javi da segment leta ne može da se čekira, pokušajte ponovo. Neka stave, kao neke druge kompanije, kada odabereš BEG - DUS odmah obaveštenje da online check-in nije moguć, nego ukucavaš sve podatke, pasoš itd i na kraju - pokušajte ponovo. Srpska posla.
Izvinjavam se što sam propustio Dizeleldorf. Na spisku destinacija koji možeš videti na JU sajtu, Dizeldorf nije na listi aerodroma sa koga je moguće to uraditi.
Odgovorio sam ti da to nema veze sa Etihadom niti je broj tih destinacija sa kojih je moguće uraditi online check in smanjen. A uporno insistiraš da je smanjeno, ukinuto...
Online čekiranje a kada je polazna tačka BEG, funkcioniše za sve destinacije osim onih u Rusiji. Naravno možda nekada ima tehničkih problema ali generalno radi.

Možda se nismo razumeli ali potpuno sam saglasan sa tobom da moraju omogućiti online check in sa svih aerodroma.
 
Iz BEG ponekad da, ponekad ne, u oktobru prošle godine let za Napulj ćorak, nema šansi da odradi čekin ni preko weba ni iz aplikacije (iako je kao trebalo da može), a baš ono po principu popuni sve, kuckaj kuckaj kuckaj, i na kraju - e neće da može.
 
Iz BEG ponekad da, ponekad ne, u oktobru prošle godine let za Napulj ćorak, nema šansi da odradi čekin ni preko weba ni iz aplikacije (iako je kao trebalo da može), a baš ono po principu popuni sve, kuckaj kuckaj kuckaj, i na kraju - e neće da može.

O tome pričam... Neke destinacije mogu, pa ne mogu, pa evo ljudi pišu da opet mogu, dok opet ne budu mogle...
Putujem zaista puno i znam o čemu pričam. Posebno je frustrirajuće, ako imaš rani let i još moraš ranije da kreneš, jer ne znaš šta će te sačekati na check-in-u. Nekada je užasna gužva (dodatno i iz ovih razloga), a nekada nema puno ljudi.

Ide sezona, ludost je da ljude teraju da idu na šaltere zato što oni neće da plate neku licencu ili programera da poveže šta treba preko API-ja.
 
Мислим да ће доласком Етихадовог А330 иамти још бољи производ и да ће као што је Марек најавио до краја године провести унификацију свих широкотрупаца по фазама. Оно где морају да поправе стање поред селф чек-ин шалтера и бољег софтвера јесте бизнис класа на европским линијама која би требало да више личи на Туркиш ерлајнс него на Луфтханзу а што би требало да ураде ако планирају куповину А320 фамилије (о томе се увелико прича).
 
Za ovo poslednje što si rekao sam čuo, no, mislim da je u ovom momentu ključno da pokrenu te self check-in šaltere, makar za evropske destinacije.
 
Vrh