Tako da nisam siguran šta konkretno misliš da oni valjda znaju, osim ako je bilo ironično?
само констатација, без икакве ироније. они ваљда знају зашто би покренули летове за Кореју
Tako da nisam siguran šta konkretno misliš da oni valjda znaju, osim ako je bilo ironično?
Naravno, letovi su u prodaji - sredom i subotom od 5. juna do kraja sezone.Zna li neko da li ce i ovog leta biti direktnog leta do Palerma?
начуо сам да се Мали и Марек састају због финансирања КУПОВИНЕ нових авиона за Ер Србију. Ако је то тачно онда ће коначно моћи да унифицирају флоту А320 породице.
Наравно, АТР и А330 и Е190/195 само суви лизинг а А320 фамилија у власништву.колико год било кул да буде 350, мислим да се о новим широкотрупцима неће размишљати барем 5 до 10 година
ATR ce jos mnogo godina biti okosnica regionalne flote, jednostavno je to relativno mlad aviona, serija -600 je isplativa i proizvodice se jos dosta godina.Za ATR se isplati kupovina. To je ubedljivo najisplatljiviji avion u floti održava neke linije koje su korisne za transferne putnike.
Svejedno, mislim da A350 neće sigurno biti opcija, to bi samo poskupelo operacije i uvelo dodatnu komplikaciju, a pri tom ga i nema baš na tržištu.
Nova količina A330 je izglednija.
Ova smehotresija od Seula za Zagreb nije baš neka konkurencija.
Ta linija ima tehničko stajanje zbog goriva i krajnje je nepraktična. Pri tom, operater je niskotarifna kompanija tako da posledično ima samo (ili većinom) netransferne putnike.
Rusi nece dobiti EASA dozvolu dugo, a i kada je dobiju idalje nece biti konkurentni Airbusu i Embraeru. Ista prica i za Kineze, s tim da ce oni dobiti EASA dozvolu mnogo lakse, ali ce idalje njih koristiti samo kineske kompanije.Руси још нису опција, али већ следеће године ће бити. Кинези су опција. Зашто не?
A ako sa drugom Sijem napravimo posao veka, fabriku COMAC-a u Pančevu?? Ko Čaušesku sa Englezima. Launch customer Air Serbia, 20 komada...