milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
Aviosaobracaj je specifičan, a "novinari" su debili koji nemaju pojma i mislim da se ne mogu porediti sa pravim nekadašnjim novinarima. Naslovi bi bili tipa "avion bez krila leteo sat vremena", "stojan iz aviona nam javio da se krilo polomilo" i sl. Ja da sam na mestu AS ja bi pozvao novinare i rekao da ukoliko objave nesto sto NIJE tacno, da cu da ih tuzim. Na primer nova.rs je prenela sasvim korektno i tacno. T6 oni su vec profesionalci.
U ovom slučaju AS i ATC bukvalno ništa nisu krivi. Svu odgovornost snosi Maraton airines, koji će morati evropskim regulatornim vlastima da objasni kako zaposljavaju i trenuraju osoblje. Pilot je debil, zamalo nisu udarili u Avalu, da ATC nije reagovao (bili na 400m visine)
ATC je zaista odradio dobar posao. Oni su kontaktirali prvi pilota i pitali jel sve ok, ovaj ni jednom trenutku nije trazio mayday. Oni su predlozili pilotu da leti lowpass da provere da li mu se otvaraju tockovi, govorili mu da je oreostalo samo 1273m piste, da moze da se vrati nazad, da mu to vwrovatno nije dovoljno...
Neko kaze, mora AS da odgovara jer je od njih iznajmila avion... Pa AS je iznajmila avion od Evropske kompanije koja je sertifikovana od strane evropske bezbednosne kontrole za civilini saovracaj u zemlji koja je član EU. Dajle ako meni vlasti te zemlje garantuju da se poštuju propisi u toj komapniji po medjunarodnim standardima, onda ta kompanija postaje opcija za razmatranje. Nije AS regulatorno telo koja treba da ide i vrsi inspekcije.
Meni je drago da u ovom slucaju naši ispali jako profesionalni i ovde nema mesta napadima na njih. Pljuvačne zlezde mogu da se usmere i na Grčku i regulatorna tela tamo, kome oni daju dozvole i kako.
Posto smo hvala Bogu u Evropi, ovo nece proci bez ozbiljne medjunarodne istrage (ukljucuju se i Danci jer je avion tamo registrovan), a vala ni bez ozbiljnih sankcija za onog ko je kriv.
Sto se ATC- a tice oni su pod stalnim nadzorom Eurocintol i svi izvestaji se salju njima.
Dakle ni u jednom slucaju, istragu ne sprovode samo nasi, (hvala Bogu) vec medjunarodne agencije
U ovom slučaju AS i ATC bukvalno ništa nisu krivi. Svu odgovornost snosi Maraton airines, koji će morati evropskim regulatornim vlastima da objasni kako zaposljavaju i trenuraju osoblje. Pilot je debil, zamalo nisu udarili u Avalu, da ATC nije reagovao (bili na 400m visine)
ATC je zaista odradio dobar posao. Oni su kontaktirali prvi pilota i pitali jel sve ok, ovaj ni jednom trenutku nije trazio mayday. Oni su predlozili pilotu da leti lowpass da provere da li mu se otvaraju tockovi, govorili mu da je oreostalo samo 1273m piste, da moze da se vrati nazad, da mu to vwrovatno nije dovoljno...
Neko kaze, mora AS da odgovara jer je od njih iznajmila avion... Pa AS je iznajmila avion od Evropske kompanije koja je sertifikovana od strane evropske bezbednosne kontrole za civilini saovracaj u zemlji koja je član EU. Dajle ako meni vlasti te zemlje garantuju da se poštuju propisi u toj komapniji po medjunarodnim standardima, onda ta kompanija postaje opcija za razmatranje. Nije AS regulatorno telo koja treba da ide i vrsi inspekcije.
Meni je drago da u ovom slucaju naši ispali jako profesionalni i ovde nema mesta napadima na njih. Pljuvačne zlezde mogu da se usmere i na Grčku i regulatorna tela tamo, kome oni daju dozvole i kako.
Posto smo hvala Bogu u Evropi, ovo nece proci bez ozbiljne medjunarodne istrage (ukljucuju se i Danci jer je avion tamo registrovan), a vala ni bez ozbiljnih sankcija za onog ko je kriv.
Sto se ATC- a tice oni su pod stalnim nadzorom Eurocintol i svi izvestaji se salju njima.
Dakle ni u jednom slucaju, istragu ne sprovode samo nasi, (hvala Bogu) vec medjunarodne agencije