Šta je novo?

Air Serbia

Upravo to - reč je o individualnoj grešci, a ne o tome da je Srbija banana država ili da je AS nebezbedna kompanija. To su neke priče iz prošlosti.
Ova greška je individualna, ali se kao u sportu auto gol piše AS a ne samo pilotu...realno pilot nije ispoštovao protokole i procedure i uloga AS je da to osigura. Nema igranja u avio saobraćaju sa ovim stvarima.
 
Ova greška je individualna, ali se kao u sportu auto gol piše AS a ne samo pilotu...realno pilot nije ispoštovao protokole i procedure i uloga AS je da to osigura. Nema igranja u avio saobraćaju sa ovim stvarima.

Pa, nije sporno da je avion leteo za AS, ali to je jedan izolovan slučaj. To svakako neće dovesti do toga da AS, kako neki to ovde priželjkuju, bude stavljena na listu nebezbednih kompanija, a Srbija da postane nekakva banana država. To su neke neozbiljne priče. Ne postoji praksa zloupotreba procedura i AS nije nesigurna kompanija.

Sada, kada se propust već desio, najbitnije je da se istraži u skladu sa procedurama i standardima, a da se rezultati stave na uvid.
 
Hoćeš međunarodnu istragu?? Udar na srpski suverenitet..

таква су правила истрага о авио несрећама. увек учествују истражитељи из више земаља које су укључене у несрећу, с тим да истрагу води домаћи истражитељ
 
најбоље је ћутати док се не заврши званична истрага. поред наших, учествоваће и Данци (где је авион регистрован), а вероватно и Грци (чија је компанија која је обављала лет)



извини, а зашто би било ко њима забранио да лете?
Pa ja repliciram na gornji post gde clan foruma kaze da bi im zabranili.
 
Ovo je bila individualna greska sve do trenutka saopstenja AS da bezbednost putnika ni u jednom trenutku nije bila ugrozena.
Posle onih slika aviona juce i ovog snimka danas, kako bi zadrzala ikakav kredibilitet, AS ima dve opcije: 1) da se izvini zbog saopstenja i dovodjenja javnosti u zabludu i preuzme hitne korake kako bi se rizik ovoga smnji na joa manju meru ili 2) da bude smenjen Marek sa celokupnim managementom.
 
Ovo je bila individualna greska sve do trenutka saopstenja AS da bezbednost putnika ni u jednom trenutku nije bila ugrozena.
Posle onih slika aviona juce i ovog snimka danas, kako bi zadrzala ikakav kredibilitet, AS ima dve opcije: 1) da se izvini zbog saopstenja i dovodjenja javnosti u zabludu i preuzme hitne korake kako bi se rizik ovoga smnji na joa manju meru ili 2) da bude smenjen Marek sa celokupnim managementom.

Ovo je bila individualna greska sve do trenutka saopstenja AS da bezbednost putnika ni u jednom trenutku nije bila ugrozena.
Bravo! Sjajno receno.
 
Mislim da se malo (više) preteruje... Ne radi se ni o kakvoj nebezbednoj kompaniji, niti o banana državici... Niti je Srbija banana država, niti je to Grčka. Radi se o individualnoj odgovornosti i izolovanom incidentu, a ne o ustaljenoj praksi.
Ne da je banana država, nego je bivša država... Ovde se nije primetilo da smo mi tek danas, iz stranih izvora shvatili da je ovo bio UDES, a ne 'vanredna situacija', 'prinudno sletanje'... Pa i Pera Tango Six ispravio i izvinio se pošto mu je skrenuta pažnja u komentarima. Mi više na pojmovnom nivou ne funkcionišemo - pa eto vam vaše 'specijalne vojne operacije' sa TV Happy, eto sve to zlo i glupost koja se ovde taloži i forsira.

Udes se desio, momci: crash. Slupao se avion. A mi to ne znamo, ili tako ne zovemo.

U vreme jednopartijske diktature, 1974, Jatov DC9 uzore bežanijsku njivu: mediji raščerečili JAT. Gde smo mi sada? Severna Koreja? Južni Avganistan? Istočni Gulag? Kakve banana države, nemojte da se tešite: đubre od države.

Raspadamo se.
 
moze li neko da da definicije:
udes,
incident,
vanredna situacija

u avio saobracaju

PS Da raspadamo se, pucamo po savovima.
 
Ruku na srce, toranj je odradio vrhunski posao i na neki način mogu da razumem damage control sa naše strane ako je već tačno da je apsolutna krivica posade! U širem smislu ne treba nam loš marketing, na kraju mi to indirektno i plaćamo. U ovom slučaju čak ni indirektno, jer ništa nije naše, ni avion, ni posada, ali kroz taj neki loš glas i možda potencijalni oportunitetni trošak kroz smanjene prihode u budućnosti.

Svakako ne menja činjenicu da smo Severna Koreja...

Nije mi jasan taj pilot, kaže Petar da su vremenski uslovi bili ok, da li je moguće da posada loše iskalkuliše težinu i ostalo ili je indijanac svesno krenuo iz minusa znajući da ima tu neku marginu?
 
hvala

znaci

udes (Accident) vazduhoplova je događaj koji je povezan s korišćenjem vazduhoplova i koji se desio od ukrcavanja lica do iskrcavanja lica iz vazduhoplova, pri čemu je nastala bilo koja od sledećih posledica:
- smrt ili teška telesna povreda lica usled boravka u vazduhoplovu, direktnog kontakta s delom vazduhoplova, uključujući i delove koji su se odvojili od vazduhoplova, ili usled direktne izloženosti izduvnom mlazu mlaznog motora, izuzev kada su smrt ili teška telesna povreda posledica prirodnih uzroka, samopovređivanja ili su ih prouzrokovala druga lica ili kad je nastupila smrt ili teška telesna povreda slepih putnika koji su se skrivali izvan delova koji su na raspolaganju putnicima i posadi;
- oštećenje vazduhoplova, otkaz njegove strukture koji negativno deluje na jačinu strukture ili karakteristike leta vazduhoplova ili zahteva veću opravku ili zamenu oštećene komponente, izuzev otkaza ili oštećenja motora (kada je oštećenje ograničeno na motor, kapotaže ili agregate) ili oštećenja elisa, krajeva krila, antena, guma, kočnica, oplate, malih udubljenja ili proboja u oplati vazduhoplova;
- vazduhoplov je nestao ili mu nije moguće prići;


Da li bi udar aviona u neku strukturu u na zemlji, ili u drugi avion, recimo pri dockingu, malom brzinom, gde bi bilo osteceno krilo isto bio udes?
 
Nije mi jasan taj pilot, kaže Petar da su vremenski uslovi bili ok, da li je moguće da posada loše iskalkuliše težinu i ostalo ili je indijanac svesno krenuo iz minusa znajući da ima tu neku marginu?
Sve je moguce ali je izuzetno mala verovatnoca da je posada svesno ovo uradila.
Verovatno su se zbunili iz nekog razloga koji moraju da objasne jer ako su se oni zbunili moze i neko drugi.
 
@Ljuba82
Pa da pravimo se ludi a ko je doveo te "indijance".

Ne sporim ja deo da bi ovo verovatno morala biti udarna vest u medijima danas, da isti profesionalno rade svoj posao!

Kaže Petar i da indijanci nisu imali lošu istoriju i incidente, naprotiv! To je ona situacija kad direktor kluba dovede proverenog Ronalda, plati ga pošteno (full leasing jel?), a ovaj slomi nogu jbg i to ne na treningu, nego zato što je skijao npr (odlučio da ima dovoljnu marginu tolerancije koja kompenzuje kraću pistu). A pogotovo kad onda mi svi treba to da platimo, makar i indirektno.
 
Pa kontrolor leta je rekao pilotu - imate 1273 metra do kraja piste, pretpostavljam da vam je to malo, hajde izračunajte pa mi se javite. I oni su kao izračunali i mrtvi ladni nastavili.. A kaže u uputstvu za Embraer piše da je takvom avionu kad je pun putnika minimum za poletanje 1400 metara. Pa kako je ova bu**** od pilota mogla da poleće na 1273 m udaljenosti???
 
Ne mora toranj da zna da li je ovaj prazan npr ili performanse pojedinačnog aviona, toliko znam jer sam godinama igrao basket na nekom njihovom terminu na Ledinama, pa sam neke stvari i pohvatao, uvek je tu pilot glavni. Moguće je da je kontroler iskustveno uvideo da taj tip aviona nikad ne poleće sa tog mesta, pa je dao sugestiju. Zato i mislim da su uradili odličan posao! E sad opet, ne znam 100% da li imaju ingerencije, u stvari da li moraju da pilotu zabrane poletanje sa neke tačke ako je baš očigledno. Jer ako jeste očigledno i ako moraju, pa onda ćemo platiti i direktno i indirektno na više načina!

Kako god, ovaj Ronaldo će od sinoć verovatno moći da igra samo za neki ukrajinski klub u zoni ispadanja.
 
Vrh