negde sam pročitao da ovaj model nema opciju za ispuštanje goriva.
имао је избор. торањ му је чак и рекао да рула по писти док не дође до боље позиције
Ne mislim na to, nego na aborted takeoff, dakle kad je već startovao motore full i onda već pri nekoj brzini ukapiraš da si kratak i onda je u deliću sekunde odluka da li da ideš do kraja ili kočiš.
Још један коментар испод: "цимнуо улево" да избегне билборд?!Ne mislim na to, nego na aborted takeoff, dakle kad je već startovao motore full i onda već pri nekoj brzini ukapiraš da si kratak i onda je u deliću sekunde odluka da li da ideš do kraja ili kočiš.
Moja druga najveća nezgoda je bila kad sam na poletištu u deliću sekunde skapirao to, pa me pretekle gurtne i krilo, pa me lansiralo napred iz patika kao perce (100 kg) u boriće bukvalno (nepostojeći bogovi flore i eko organizacije bi baš bile ljute na mene zbog krčenja posle i spašavanja krila). Mnogo se prijatnije osećaš bez prepreka ispred i razmišljanja da li da staješ ili šišaš borove na poletanju u slučaju da se već desi greška zbog tebe ili vremenskih uslova. Cenim da je slična analogija ovde. Ne bi se ovaj tako bahatio da je planina tu odmah, a opet neviđena sreća je što nije stao (kažem možda nije ni mogao), završilo bi se mnogo gore.
Као у игрици. Лудило тотално. Савим је реално да је овај пилот врло способан - акробата или бивши Аеронаутика милитаре - али луд ко наизменична струја.The plane almost experienced a disaster immediately after takeoff, because it barely avoided a huge billboard located on the approach road of the airport, almost perfectly aligned with the inserted runway. ILS antennas are light structures, but if the plane had hit the billboard, it would have disintegrated on the spot, and probably crashed in the middle of the highway, killing who knows how many people. On FR24, it can be seen that immediately upon take-off, the plane turned very slightly to the left, thereby saving itself. At the location below, see the streetview for a view of the billboards
44°49'46.6"N 20°16'47.0"E
maps.app.goo.gl
Ja ne znam jel oni sebe bolje razumeju medjusobno ako pričaju sa ovakvim Engleskim?Cela transkripcija dovoljno jasno stavlja gresku 100% na pilote:
То није енглески, то је "скрипт"Ja ne znam jel oni sebe bolje razumeju medjusobno ako pričaju sa ovakvim Engleskim?
... ili ce UKP da istrazuje ko je leak-ovao audio i video...https://n1info.rs/vesti/tuzilastvo-pokrenulo-postupak-zbog-incidenta-sa-avionom-maraton-erlajnsa/
Интересантно.
Можда токсиколошки налаз позитиван?
Iznajmis auto sa vozačemDa je ne daj boze bilo zrtava, na kome bi bila pravna odgovornost AS ili Meteor?
Mene zabrinjava kontrolorka, koja nije znala sta radi, pa je morao da uleti neko stariji. Nadam se da nismo i u ATC krenuli partijski da zaposljavamo.Ja ne znam jel oni sebe bolje razumeju medjusobno ako pričaju sa ovakvim Engleskim?
ali putnik je kupio kartu od AS, on je dakle u ugovornom odnosu sa ASIznajmis auto sa vozačem
Ti si iznajmio kola i platio
A 2 drugara ti se voze od tebe sa slave
Dodje do sudara
Kriv je vozač i vlasnik vozila tj njegovo osiguranje pokriva štetu
Ni ti ni drugari nemate veze sa tim.
Kome bi se zalio putnik, da je recimo bio povredjen. As-u ili Osiguranju.On ima putničko osiguranje uz kartu i opet osiguranje placa
A od koga bi se regresirali to druga prica
Ne mozes direktno da citas visinu sa FR24 iz vise razloga: Sample rate je mali da bi se ustedele performanse vebsajta, granularnost podataka je isto mala, i najvaznije, moras da uradis korekciju visine za pritisak i temperaturu. U ovom slucaju treba da se doda ~500 stopa na vrednost koju FR24 pokazuje.Pogledajte prilog 190116
Управу си у тренутку преласка преко аутопута је био на 50стопа-15метара али ја сам мислио на овај пут доле, који води са аутопута ка терминалу.
Posle V1 rotate nema odustajanja, ides do kraja.
Ne nuzno ali u ovom slucaju to je bas tako kao sto si napisao.Znači kada se ostvaruju dobri rezultati, otvaraju nove destinacije, beleže rekordi to je onda AS. Kada se desi jedan ovakav incident onda je to Maraton, KlasJet, Dan Air, ili bilo ko drugi od koga iznajmljujemo avione.
Da je Dry Lease pa i da se slozim sa tobom, ali posto je Wet Lease, onda ne mogu.Znači kada se ostvaruju dobri rezultati, otvaraju nove destinacije, beleže rekordi to je onda AS. Kada se desi jedan ovakav incident onda je to Maraton, KlasJet, Dan Air, ili bilo ko drugi od koga iznajmljujemo avione.