Šta je novo?

Air Serbia

Da je ne daj boze bilo zrtava, na kome bi bila pravna odgovornost AS ili Meteor?
 
negde sam pročitao da ovaj model nema opciju za ispuštanje goriva.

испуштање горива је и летење док се не испразни резервоар. зато сам и рекао још најмање пола сата, колико је остало до Дизелдофа (око 1:50 траје лет, а авион је већ био у ваздуху 1 сат)
 
имао је избор. торањ му је чак и рекао да рула по писти док не дође до боље позиције

Ne mislim na to, nego na aborted takeoff, dakle kad je već startovao motore full i onda već pri nekoj brzini ukapiraš da si kratak i onda je u deliću sekunde odluka da li da ideš do kraja ili kočiš.

Moja druga najveća nezgoda je bila kad sam na poletištu u deliću sekunde skapirao to, pa me pretekle gurtne i krilo, pa me lansiralo napred iz patika kao perce (100 kg) u boriće bukvalno (nepostojeći bogovi flore i eko organizacije bi baš bile ljute na mene zbog krčenja posle i spašavanja krila). Mnogo se prijatnije osećaš bez prepreka ispred i razmišljanja da li da staješ ili šišaš borove na poletanju u slučaju da se već desi greška zbog tebe ili vremenskih uslova. Cenim da je slična analogija ovde. Ne bi se ovaj tako bahatio da je planina tu odmah, a opet neviđena sreća je što nije stao (kažem možda nije ni mogao), završilo bi se mnogo gore.
 
Ne mislim na to, nego na aborted takeoff, dakle kad je već startovao motore full i onda već pri nekoj brzini ukapiraš da si kratak i onda je u deliću sekunde odluka da li da ideš do kraja ili kočiš.

Moja druga najveća nezgoda je bila kad sam na poletištu u deliću sekunde skapirao to, pa me pretekle gurtne i krilo, pa me lansiralo napred iz patika kao perce (100 kg) u boriće bukvalno (nepostojeći bogovi flore i eko organizacije bi baš bile ljute na mene zbog krčenja posle i spašavanja krila). Mnogo se prijatnije osećaš bez prepreka ispred i razmišljanja da li da staješ ili šišaš borove na poletanju u slučaju da se već desi greška zbog tebe ili vremenskih uslova. Cenim da je slična analogija ovde. Ne bi se ovaj tako bahatio da je planina tu odmah, a opet neviđena sreća je što nije stao (kažem možda nije ni mogao), završilo bi se mnogo gore.
Још један коментар испод: "цимнуо улево" да избегне билборд?!
The plane almost experienced a disaster immediately after takeoff, because it barely avoided a huge billboard located on the approach road of the airport, almost perfectly aligned with the inserted runway. ILS antennas are light structures, but if the plane had hit the billboard, it would have disintegrated on the spot, and probably crashed in the middle of the highway, killing who knows how many people. On FR24, it can be seen that immediately upon take-off, the plane turned very slightly to the left, thereby saving itself. At the location below, see the streetview for a view of the billboards
Као у игрици. Лудило тотално. Савим је реално да је овај пилот врло способан - акробата или бивши Аеронаутика милитаре - али луд ко наизменична струја.
 
Ja se veoma izvinjavam sto pisem na ovoj temi.

Da li neko od vas zna za neki sajt gde bih mogao da vidim za svaki aerodrom koliko kapaciteta zauzima odredjena avio kompanija?
Svi veci svetski, evropski aerodromi.
Npr aerodrom u Minhenu, od svih obavljenih letova ta i ta kompanija je imala toliko % itd...
 
Iznajmis auto sa vozačem
Ti si iznajmio kola i platio
A 2 drugara ti se voze od tebe sa slave
Dodje do sudara
Kriv je vozač i vlasnik vozila tj njegovo osiguranje pokriva štetu
Ni ti ni drugari nemate veze sa tim.
ali putnik je kupio kartu od AS, on je dakle u ugovornom odnosu sa AS
 
On ima putničko osiguranje uz kartu i opet osiguranje placa
A od koga bi se regresirali to druga prica
Kome bi se zalio putnik, da je recimo bio povredjen. As-u ili Osiguranju.
Ti kazes da taj putnik ne bi imao nista sa AS.

Kada je ovaj let na kome je bio udes propao, putnike nije obestetilo Osiguranje (dalo im druge karte ili vratlo novac) nego je to ucinio AS.
 
Pogledajte prilog 190116

Управу си у тренутку преласка преко аутопута је био на 50стопа-15метара али ја сам мислио на овај пут доле, који води са аутопута ка терминалу.
Ne mozes direktno da citas visinu sa FR24 iz vise razloga: Sample rate je mali da bi se ustedele performanse vebsajta, granularnost podataka je isto mala, i najvaznije, moras da uradis korekciju visine za pritisak i temperaturu. U ovom slucaju treba da se doda ~500 stopa na vrednost koju FR24 pokazuje.

Posle V1 rotate nema odustajanja, ides do kraja.

Problem je sto kad imas pogresno izracunate performanse, V1 je takodje pogresan, pa ti ne znaci bas nista.
 
Znači kada se ostvaruju dobri rezultati, otvaraju nove destinacije, beleže rekordi to je onda AS. Kada se desi jedan ovakav incident onda je to Maraton, KlasJet, Dan Air, ili bilo ko drugi od koga iznajmljujemo avione.
 
Znači kada se ostvaruju dobri rezultati, otvaraju nove destinacije, beleže rekordi to je onda AS. Kada se desi jedan ovakav incident onda je to Maraton, KlasJet, Dan Air, ili bilo ko drugi od koga iznajmljujemo avione.
Ne nuzno ali u ovom slucaju to je bas tako kao sto si napisao.
 
Ova sezona ce biti haos. Sta ce bez 4-5 eJet-ova...?
I kako misle da izadju iz tog ugovora? Da li bas ima stavka koja kaze da ukoliko dodje do ovakvih problema, moze da se raskine ugovor?
Na kraju cemo placati penale, videcete.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Jel mora AS da plati skidanje svog imena i loga sa aviona?
Da li neko zna kako je to regulisano?
 
Vrh