Šta je novo?

Air Serbia

Razlog ovoga he moglo da bude 1001 stvar koja nema veze sa AS. Al bitno da su trudnice i mala deca tu
 
Па куда без њих. То ти је као со и мирођија. Евентуално може болнице и вртићи.
 
AirSrbija svakodnevno na drustvenim mrezama vodi digitalni marketing sa novim letovima, avionima, promocijama i sl., dok je 99% posto komentara ispod objava negativno. Odgovaraju kao botovi po principu selo gori a baba se ceslja. Uglavnom su negativni komentari od stranaca i svi se ticu izgubljenih prtljaga, sporosti u resavanju problema, nedostatka informacija. Ne znam da li je problem njihov, aerodroma NT ili oboje ali ovo je porazavajuce i ponizavajuce. Ono sto je interesantno samo letovi AirSrbije kasne i zalbe su na izgubljeni prtljag sa njima. Putnici se vrate sa godisnjih odmora a od prtljaga ni traga.
 
AirSrbija svakodnevno na drustvenim mrezama vodi digitalni marketing sa novim letovima, avionima, promocijama i sl., dok je 99% posto komentara ispod objava negativno. Odgovaraju kao botovi po principu selo gori a baba se ceslja. Uglavnom su negativni komentari od stranaca i svi se ticu izgubljenih prtljaga, sporosti u resavanju problema, nedostatka informacija. Ne znam da li je problem njihov, aerodroma NT ili oboje ali ovo je porazavajuce i ponizavajuce. Ono sto je interesantno samo letovi AirSrbije kasne i zalbe su na izgubljeni prtljag sa njima. Putnici se vrate sa godisnjih odmora a od prtljaga ni traga.

Mislim da je ovo problem većine avioprevoznika, isto je i za WizzAir
 
Evo i voljena Luftika mi ostavila prljag na FRA juče....ludilo je svuda..karte su sa cenama otišle u nebesa zato što imaju problema oko isplata odšteta. Pre neku nedelju sam platio Tiranu iz BEG 59000..
 
Да ли је могуће уложити жалбу на кашњење лета, ако изгубиш бординг карту?
 
Нека стара ЈАТ-ова сребрна кашичица ми стоји у кухињи од 80-их

94EC3237-D94F-462A-B3FD-AD4EBDE17DD3.jpeg
 
Hm..ja sam vratio samo po osnovu fotografije...jednom...ali su tražili..sva sreća da sam imao u telefonu.

Zar nemaš u elektronskoj formi?
 
Posle duge priče uspeo sam da ubedim avio kompaniju da mi vrati pare. Dao sam im sve podatke i broj računa.

Sad mi traže slike lične karte i bankovne kartice, sa obe strane da bi izvršili uplatu. Da li je to neophodno i imaju li prava da to traže?

Edit: nije Air Serbia već jedna druga kompanija ali ne menja suštinu
 
А како 9оанира да чува те податке да не буду злоупотребљени? На страну што то није легално да те легитимишу
 
Svakako već imaju sve u sistemu, pretpostavljam da traže lični dokument radi provere identiteta ili dokument koji je već korišćen prilikom kupovine karte. Sličan proces je i u Air Serbia, sećam se da sam im poslao bording kartu, lični dokument kao i broj kreditne kartice zbog refundacije.
 
Nije plaćeno kreditnom karticom, poslao sam im bankovni račun za uplatu refundacije. Poslao sam i slike obe strane lične karte zbog provere identifikacije, ali i dalje traže slike obe strane bankarske kartice. Mislim da na to nemaju prava.
 
To jeste malo čudno, na drugoj strani kartice se nalazi najosetljiviji podatak, cvc trocifreni broj koji samo ti možeš da znaš. To im u suštini nije ni potrebno, da sam na tvom mestu proverio bih telefonski sa korisničkom podrškom ili zatražio refundaciju preko onih ovlašćenih sajtova.
 
Vrh