Šta je novo?

Air Serbia

Ovaj forum je takav da bilo kakva kritika pospovanja Air Srbije se docekuje na noz. Jeste, Air Srbija je u velikoj eksoanziji, belezi visoke stope rasta. Nesto slicno se desava kao i kada je ista "osnovana". Nije redak slucaj u ekonomiji kada kompanije svoje strukturne probleme pokusavaju da rese snaznim rastom. Pogotovo ukoliko imaju jaka ledja i znaju da ce njeni pokrovitelji upumpati koliko treba para poreskih obveznika. Ali od brzog rasta je mnogo bitnije da rast bude odrziv i planski. Ne znam, ali iz svega sto ovde i na drugim mestima procitam ne vidim da je to odrzivo. Avioni sa sve posadama se nabavljaju stihijski, jure se polovnjaci koji cuce napisteni na aerodromima, prefarbaju se i ubacuju u saobracaj. Nigde neke vesti da Air Srbija pregovara sa Airbusom/Boeingom o dugorocnoj nabavci aviona kako rade sve dobro vodjene kompanije. Evo Airsrbija postoji 10 godina, nijedan novi avion nije kupila. Zasto, objasnite mi? Umesto toga nabavljaju polovne ATR propelerce. Recite mi koji legacy carrier (veoma popularan naziv kada se objasnja visa cena u odnosu na low costere) u Evropi koristi ove avione i ovom broju (cetvrtina flote). Nadjite mi ijednog putnika koji se obraduje kad vidi da putuje njima.
Dok god Air Srbija ne potpise neki dugorocan ugovor o kupovini npr 20 novih aviona i ne izbaci ove propelerce to nece biti odrziva i zdrava kompanija.
Ide se na to da klipni avioni zamene mlazne svuda gde je to moguće, a ne suprotno.
Po svakom aspektu su isplativiji od mlaznih na kraćim letovima.
Tako da, u skoroj budućnosti će sve češće biti slučaj da te na relaciji do 1000km i manje vozi klipni.

E sad, i ja npr. ne da ne volim klipne nego ih izbegavam.
 
88004C2B-470C-41A2-BA2F-3E43C2726EDD.jpeg
 
Zaista posle tvojih odgovora moram da se vratim u svoje kako bih proverio da nesta greskom nisam napisao.
Jel ti procitas neciji komentar pre nego sto ga elaboriras?!
Pa cak i ja znam da su izbacivali avione sa sedistima drugih kompanija jer nisu imali vremena da ih promene. Kako tako veliki strucnjak za avijaciju to ne zna. Kazes ja agresivan nastup imam, a ti ni 5 ni 6 navedes da je rast Air Srbije u skladu sa ZDRAVOM biznis logikom?! Ko je doneo taj sud? Jel to postoji neki forumski nezavisni organ koji lupi pecat i kaze da je zdrava. Sve sto zelim da kazem da to sto agresivno raste ne mora nuzno da znaci da je zdrava. I u najvecem broju slucajevatakav rast nije ima srecan kraj, pogotovo kad za isti nemas dovoljno svojih resursa. Ali naravno na ovom forumu kod nekih je strategija Air Srbije sveta krava. Ne sme da se dirne. Verovatno bi isto ovako prosao da sam ucesrvovao u diskusiji kad je Etihad dosao. A znamo kako se sve to zavrsilo- stoninama miliona nasih para.
Prvo, ja nisam nikakav stručnjak, nego potpuni amater, koji je ponešto naučio po forumima, što me očigledno za tebe čini ekspertom. Drugo, stvarno bi trebao da pročitaš svoje poruke, rekao si rebrendiranje aviona u svoje boje, što znači farbanje, ne promena sedišta.
Ja sam "ni pet ni šest" nego izneo svoje argumentovano mišljenje, koje se razlikuje od tvog? Kako arogantno od mene!?
Nemam snage za ovo, idi izigravaj žrtvu negde drugo
 
Ide se na to da klipni avioni zamene mlazne svuda gde je to moguće, a ne suprotno.
Po svakom aspektu su isplativiji od mlaznih na kraćim letovima.
Tako da, u skoroj budućnosti će sve češće biti slučaj da te na relaciji do 1000km i manje vozi klipni.

E sad, i ja npr. ne da ne volim klipne nego ih izbegavam.
Molim te, ATR nije klipni avion. Klipni su DC-3 i slicni. :)
 
Prvo, ja nisam nikakav stručnjak, nego potpuni amater, koji je ponešto naučio po forumima, što me očigledno za tebe čini ekspertom. Drugo, stvarno bi trebao da pročitaš svoje poruke, rekao si rebrendiranje aviona u svoje boje, što znači farbanje, ne promena sedišta.
Ja sam "ni pet ni šest" nego izneo svoje argumentovano mišljenje, koje se razlikuje od tvog? Kako arogantno od mene!?
Nemam snage za ovo, idi izigravaj žrtvu negde drugo
Evo da naucis jos nesto. Rebrendiranje ne znaci samo spoljasnje farbanje, nego i promenu unutrasnjosti u za kompaniju standardizovane boje. Zato nije isto kad udjes npr u Qatar Airways i Air Serbijin avion. Da se ne pogubisa na aerodromu kojim slucajem.
Ne izigravam ja nikakvu zrtvu, niti me njom mogu napraviti ovakvi forumski likovi. Ali ne dozvoljavam takve personalne napade i etiketiranje zbog razlicitog misljenja. Pogotovo na nacin da se neko tera bilo sa foruma ili drzave sto je veoma popularno ovih dana. Svako ima pravo da kaze svoje misljenje, koje zatim pojedini forumasi umeju i da mi koruguju. I ne to nije odlika njihovog strpljenja (koje naravno ovi drugi koje dele oznake trol kazu da nemaju), vec naprotiv znanja i agumenata.
 
Evo da naucis jos nesto. Rebrendiranje ne znaci samo spoljasnje farbanje, nego i promenu unutrasnjosti u za kompaniju standardizovane boje. Zato nije isto kad udjes npr u Qatar Airways i Air Serbijin avion. Da se ne pogubisa na aerodromu kojim slucajem.
Ne izigravam ja nikakvu zrtvu, niti me njom mogu napraviti ovakvi forumski likovi. Ali ne dozvoljavam takve personalne napade i etiketiranje zbog razlicitog misljenja. Pogotovo na nacin da se neko tera bilo sa foruma ili drzave sto je veoma popularno ovih dana. Svako ima pravo da kaze svoje misljenje, koje zatim pojedini forumasi umeju i da mi koruguju. I ne to nije odlika njihovog strpljenja (koje naravno ovi drugi koje dele oznake trol kazu da nemaju), vec naprotiv znanja i agumenata.
Etiketu si dobio zbog agresivnog lupetanja, ne zbog drugačijeg mišljenja.
Ti si taj koji je alergičan na drugačije stavove i barem 10 ljudi koji su stručniji od tebe (ne uključujući mene) su pokušali argumentovano da ti objasne neke stvari, ali ti si odbio to da prihvatiš.
 
Etiketu si dobio zbog agresivnog lupetanja, ne zbog drugačijeg mišljenja.
Ti si taj koji je alergičan na drugačije stavove i barem 10 ljudi koji su stručniji od tebe (ne uključujući mene) su pokušali argumentovano da ti objasne neke stvari, ali ti si odbio to da prihvatiš.
Umesto da se zavhalis sto si nesto naucio, ti mi kazss da lupetam. Nezahvalno, a nadasve nekulturno. Ne ja naravno nisam alergican. Naprotiv, uzivam u njima kada se napisu kao sto to radi Luka. Nazalost on je redak, a vecina je takvih kao ti koji odmah napadaju i pokusavaju da uvrede druge.
 
Jutros u 6 su trebala da odlete 3 čarter leta za Antaliju, medjutim dva aviona su odletela, a treći nije jer nemaju posadu za njega. U pitanju je B738 LY-PMI.
Putnici koji čekaju taj let nemaju informacije kada će poleteti na svoj odmor.
 
Пре бих рекао да путнике баш и не занима што је литвански копилот покварио стомак...
 
Po informacijama sa Flightradar24 i sa aerodroma poleteće oko 12 :45 sa Dan Air-ovim avionom koji se upravo vraća iz Antalije. Putnici su dobili lunch pakete i informaciju da im je let otkazan jer je kapetanu pozlilo.
Po nekim neproverenim informacijama, to se desilo i pre neki dan.
 
Poslednja izmena:
Taj isti avion koji jutros nije imao posadu, pre 10 minuta poleteo za Monastir, a ovi mučenici još nisu odleteli za Antaliju, na aerodromu su od 4 jutros.
 
Vrh