Šta je novo?

Air Serbia

Jeste vi putovali nekada sa Southwest? :))))) OMG ovde neki kao da nikad putovali nisu.
Southwest sansa da te cancel je toliko velika da je to ludilo. Pa veca je sansa da ne poletis nego da poletis. Bukvalno par nepar.
Plus pare vracaju i to samo DELIMICNO ali posle godinu dana.
Znas sta je Air Srbija za njih. Izmislila kako se radi.

Air Serbia je toliko profi kompanija da ne da ne moze da se poredi skoro ni sa jednom US avio kompanijom. Jedino mozda par privatnih su u rangu Air Srbije.
Meni su vratili pare jednom bez reci i to bukvalno odmah dok kod drugih mora da se ceka mesecima i da se zove i zove. Bukvalno mi lakse da odustanem.
Porediš američku kompaniju koja leti na američkom tlu pod američkim uslovima i zakonima, sa ErSrbijom koja mora da poštuje evropske zakone i pravila. I ErSrbija bi na isti način poslovala kao Southwest, da može (kao i svaka druga kompanija). Srećom mi živimo ovde i kao putnici smo više zaštićeni, pa tako ErSrbija mora to da poštuje - u suprotnom ih zabole patka.

Ne kažem da je ErSrbija zlo ili nešto loše, samo lepo treba baciti tvoje poređenje u kantu jer je đubre. I Srbija bi bila daleko bolje mesto za život kada bi se poštovao zakon u svakom aspektu i kada bi npr. potrošači imali garantovana prava i kada bi postojala zaštita i institucije koje će braniti potrošače - ali nema pa je zato sranje u odnosu na neke druge države gde takav sistem postoji i funkcioniše.
 
Lepo je to kad otvaraš toliko novih linija a flota ti ostala na istom nivou ili čak još i gora.

Meni već dođu 500e samo za poslednjih mesec dana.
 
Iskreno, neki moji "laički" utisci:
-Avio-industrija je u ne mnogo planiranom haosu zbog post-Covid potrebe putnika da putuju više nego ikada, što ju je sačekalo nespremnu.
-U vezi sa time, ono što sam ispratio je da je u aktuelnim okolnostima masovnih otpuštanja u uslužnom sektoru, to jedini segment koji zapravo sve više i više zapošljava ljude.
-Rat u Ukrajini je doveo do manjka sirovina i manjka dostupnih letelica, što je uslovilo recesiju i inflaciju.

E, sad, do ovog momenta, Jirži je lepo sve isplanirao, ali formula je otkazala poslušnost upravo u kombinaciji prevelikih ambicija i svih prethodnih faktora.

Mislim da bi dugoročno AS morao da planira da ima letelice u svom vlasništvu, a ne samo da koristi wet i dry lease.
 
Ako je istina da su ih napustili piloti (kako se piše po portalima) onda je to najlošija vest od svih loših koje se nadovezuju jedna za drugom ovih dana.
 
Stalno pitanje šta će biti kada počne sezona u Julu, pa ove i prošle godine mnogi su se odlučivali za letovanje u Junu i Septembru zbog drastično manje cene aranžmana. Tako da mislim da je sezona uveliko počela, a da aerodrom NT i As nisu bili spremni.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_

разним "новинарима" је боље да прво прочитају овакав и сличан текст са заиста стручних портала, па онда да пишу баљезгарије попут ове и питају разне (квази)стручњаке
 
разним "новинарима" је боље да прво прочитају овакав и сличан текст са заиста стручних портала, па онда да пишу баљезгарије попут ове и питају разне (квази)стручњаке

Purgera ne bih više nikad ni komentarisao.
 
Grešiš druže, ovde se forum raduje kad pročita ovakvu vest. Vučko prijavljuje domaći Telekom jer navija za američku kompaniju...
Ovo je klasican SNS mentalitet - napravis sranje nestrucnim i robovlasnickim vodjenjem kompanije, a onda kmecis i izigravas zrtvu. Mogu da potpisem da vise od 90% ljudi na ovom forumu navija za AirSerbiju uprkos politickom uplivu, koji ocigledno postoji (i odvratnom asocijacijom koju on donosi), tako da stvarno ne znam o cemu pricas.
Kao sto neko primeti medju komentarima - a sto otkazuju nocne letove, ako je razlog (samo) nedostatak aviona? Zato sto su piloti (a pretpostavljam i ostalo osoblje) najveci problem. A problem su zbog losih uslova i bahatog odnosa prema njima i loseg planiranja resursa. Pa nije ovo Jura, pa da mozes pilote da teras da nose pelene...oni mogu sutra da odu (sto se iz primera i vidi). Ono sto sam ja cuo je da Malovic primenjuje politiku svog velikog vodje, koja je tako precizno opisana u ovom tekstu:
Ne znam sto bi iko ostao u takvoj kompaniji, ako moze negde drugo da radi za 3 puta vece pare. Da se hvalis da imas 200 miliona na racunu, a da ne mozes da zadrzis najbitnije kadrove, treba bas da budes...Grcic. Cak sam cuo da se u tim bahatim prepucavanjima sa svojim zaposlenima pozivaju na to kako to da ovi nisu protestovali kod bivseg rukovodstva?!? Znaci i ovde imamo i Djilase i Solake u prici, nije Malovic nista kriv? Sve isti sablon, sve preslikani pilicarski kadrovi...ne bi im dve nacrtane ovce dao da cuvaju, a ne da se mesaju u poslovanje velike kompanije, koja ima sansu za ozbiljan razvoj.
A drugo, reci mi - jel tebe, kao odraslog i, nadam se, coveka sa nekim tragovima morala, ni malo nije sramota da spominjes Telekom u bilo kom kontekstu?
 
Auu
Ovo je klasican SNS mentalitet - napravis sranje nestrucnim i robovlasnickim vodjenjem kompanije, a onda kmecis i izigravas zrtvu. Mogu da potpisem da vise od 90% ljudi na ovom forumu navija za AirSerbiju uprkos politickom uplivu, koji ocigledno postoji (i odvratnom asocijacijom koju on donosi), tako da stvarno ne znam o cemu pricas.
Kao sto neko primeti medju komentarima - a sto otkazuju nocne letove, ako je razlog (samo) nedostatak aviona? Zato sto su piloti (a pretpostavljam i ostalo osoblje) najveci problem. A problem su zbog losih uslova i bahatog odnosa prema njima i loseg planiranja resursa. Pa nije ovo Jura, pa da mozes pilote da teras da nose pelene...oni mogu sutra da odu (sto se iz primera i vidi). Ono sto sam ja cuo je da Malovic primenjuje politiku svog velikog vodje, koja je tako precizno opisana u ovom tekstu:
Ne znam sto bi iko ostao u takvoj kompaniji, ako moze negde drugo da radi za 3 puta vece pare. Da se hvalis da imas 200 miliona na racunu, a da ne mozes da zadrzis najbitnije kadrove, treba bas da budes...Grcic. Cak sam cuo da se u tim bahatim prepucavanjima sa svojim zaposlenima pozivaju na to kako to da ovi nisu protestovali kod bivseg rukovodstva?!? Znaci i ovde imamo i Djilase i Solake u prici, nije Malovic nista kriv? Sve isti sablon, sve preslikani pilicarski kadrovi...ne bi im dve nacrtane ovce dao da cuvaju, a ne da se mesaju u poslovanje velike kompanije, koja ima sansu za ozbiljan razvoj.
A drugo, reci mi - jel tebe, kao odraslog i, nadam se, coveka sa nekim tragovima morala, ni malo nije sramota da spominjes Telekom u bilo kom kontekstu?
Auu, j b t...
Kako si ti promašio forum,druže.
 
Naravno da ne bi.
Bilo bi previše off,kao tvoj post na koji sam replicirao.
Nema ljutnje,pozzz!!!
To je sasvim ok - dođeš, zapišaš i odeš i nema ljutnje. Sve kul, kad budeš imao nešto argumentovano da dodaš, tu sam.
A ako misliš da je moj post off, onda si ti promašio planetu. Sportski pozdrav
 
Дочекао је својих 5 минута

Ha ha ha pa ko se to nama prodaje kao tzv Stručnjak! :ROFLMAO::poop::ROFLMAO:

Tolika blamaža da su komentari na tu vest blokirani! Mogu da zamislim kakve su uvrede ljudi napisali o Purgeru kad je N1 blokirao komentare. Vest je u Biznis sekciji, da ne verujete!

https://n1info.rs/biznis/ako-sada-ima-problema-sta-ce-biti-u-julu-svaki-sedmi-let-er-srbije-otkazan/

Inače čovek je pre par nedelja na svom sajtu objavio kao vest kupovinu BMW X5 model 2014. Na stranu primitivizam o kupovini kola umesto avio vesti, primetio sam da je taj model E70 pravljen zaključno sa 2013 godinom, a da je prednji branik i maska kao na modelima do 2011. Da li je to neka patologija kad mora da laže i skraćuje starost kola za par godina?
 
Vrh