Šta je novo?

Air Serbia

Sta mislite koji ce biti kod za Chicago? JU506/507 kao za vreme JAT-a?

Inace jel se koristi neka logika kod kodova ili je relativno nasumicno?
 
Obicno se grupise po regionima i drzavama, pa tako imamo da je za Tursku i Kipar JU8xx, a u toj grupi su bili i Tel Aviv i Bejrut. Obicno se ostavlja po jedna desetica za svaku destinaciju, pa je tako IST JU800/802/804/806, Kipar je JU880/882/884/886.

JFK je bio specifican jer su zeleli da njihov let ima isti kod kao JAT-ov, pa se tako u grupi 500 nalaze jos i destinacije u Grckoj, Italiji, Spaniji. Najmanji u grupi 500 trenutno je JU512, pa je vrlo moguce da ce Chicago dobiti JU506. Za JFK bi trebalo da podele letove na JU500 i JU502. Ocigledno su za Kinu odlucili da ide u grupu 700 koja do sada nije imala letove.
 
Nema veze, ionako je većina naših sa Malte upravo iz okoline Niša.
Da. Rajan je pun od kako su Maltežani otvorili. U maju je moglo da se leti i za 10€ povratna, a sada ide i preko 100 evrića u pravcu, kako ubodeš.
Po letnjem redu leta je bila dobra fora za sitibrejk vikend. Jutarnji let petkom iz Niša a povratak ponedeljkom uveče.

Inače, tokom zime Malta nije primala turiste iz Srbije ni po kom osnovu.
 
Obicno se grupise po regionima i drzavama, pa tako imamo da je za Tursku i Kipar JU8xx, a u toj grupi su bili i Tel Aviv i Bejrut. Obicno se ostavlja po jedna desetica za svaku destinaciju, pa je tako IST JU800/802/804/806, Kipar je JU880/882/884/886.

JFK je bio specifican jer su zeleli da njihov let ima isti kod kao JAT-ov, pa se tako u grupi 500 nalaze jos i destinacije u Grckoj, Italiji, Spaniji. Najmanji u grupi 500 trenutno je JU512, pa je vrlo moguce da ce Chicago dobiti JU506. Za JFK bi trebalo da podele letove na JU500 i JU502. Ocigledno su za Kinu odlucili da ide u grupu 700 koja do sada nije imala letove.

U kom slucaju bi koristili JU502 za BEG-JFK? Svi letovi koje ja vidim su JU500 nezavisno od vremena poletanja iz BEG (7:xx, 10:xx ili 13:xx). Predpostavljam ako bi ikad bio drugi dnevni let

Inace, nadjoh na exyu komentar koji kaze da je JAT nekad koristio JU750 za Beograd-Portoroz-RIm, i JU751 za povratni
 
U kom slucaju bi koristili JU502 za BEG-JFK? Svi letovi koje ja vidim su JU500 nezavisno od vremena poletanja iz BEG (7:xx, 10:xx ili 13:xx). Predpostavljam ako bi ikad bio drugi dnevni let

Inace, nadjoh na exyu komentar koji kaze da je JAT nekad koristio JU750 za Beograd-Portoroz-RIm, i JU751 za povratni
U slučaju da ubace drugi dnevni let za Njujork. Sledećeg leta će biti 7 nedeljno, ćto ne iskljuluje da npr. leta 2024. Povećaju na 9pw kada bi se koristio JU502
 
то се одавно зна. април је најранији месец када се планира почетак летова
 
Možda početak novog marketinga, April u Beogradu pa april u Čikagu...

Kad je krenuo Njujork napravili su reklame na Tajms Skveru, napravili Er Srbija žurku u Njujorku, Novak Đoković se preko snimljene poruke obratio... možda je ovo najava da će tako nešto biti kad krene prvi let za Čikago.
 
71 godinu, neverovatno! On će kao Stounsi, aktivan do kraja. Inače uz prilog su stavili - jedna od najvećih zvezda Balkana. Znači hoće nekog ko nije samo popularan među Srbljem nego širom Balkana. Osim pokojnog Balaševića nije ostalo mnogo onih koji su baš svuda popularni i cenjeni.

Elem evo par slika sa prvog leta za Njujork, kako je to izgledalo. Ne verujem da će na proleće imati toliko para za promociju u Čikagu. Beograd misli da je Njujork Balkana i da imaju mnogo zajedničkih crta, a Beograd na Čikago nekako gleda sa visine. Meni su na pamet pale samo dve dodirne tačke koje se možda mogu iskoristiti za promociju prvog leta: neke od najpoznatijih javno izloženih skulptura u oba grada izvajao je Ivan Meštrović a drugo je da je najviša zgrada u oba grada dizajnirana od strane iste firme, SOM.

Slike su sa tangosix.com i exyuaviation.com
008.jpg
010.jpg
13517482_1759597944254301_6129274875796274444_o.jpg
air-serbia-bilbord_2403.jpg
air-serbia-bilbord_2408.jpg
air-serbia-bilbord_2409.jpg
QCibxsu.jpg
 
човек има 71 годину, наравно да ће да остари. још се и супер држи за своје године
Hahaha, skrećemo s teme, ali moram da dodam i sledeće. Drži se Čola dobro za 71 leto, samo mislim da ne treba da oblači klinačke stvari poput tog kačketa, mantila šuškavca i patika, to može dobro da stoji nekome sa 25-35 god. maks.. Njega tako mršavog te stvari progutaju i mada bi on tako obučen hteo da izgleda mlađe-zapravo postiže suprotan efekat...kad je ostao u sakou već je delovao mnogo bolje.. On ima gospodsku pojavu i može se obući u skladu sa svojim godinama da to izgleda odlično, a ne smešno... Ali, 'ajde, to je šoubiz, nije on ni prvi ni poslednji s tim "problemom"...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
Dobar potez što su izabrali Čolu, jasno je da se cilja na region, što je i prirodno tržište u kome će JU dominirati u sledećoj deceniji. Svakako treba ciljati na gradove koji gube povezanost sa svetom zbog loše avio strategije u zemlji: Ljubljana, Sarajevo, verovatno uskoro i Zagreb… Izazovno za oglasavanje ali moze ispasti dobro. Kada sam jednom leteo Wizzom iz Hamburga za Beograd, avion je iz nekog razloga bio prepun Bugara. Za njihovo trziste treba angazovati Mileta Kitica :) Jedino na Rumune nemamo nikakav kulturološki uticaj 😄
 
Svakako treba ciljati na gradove koji gube povezanost sa svetom zbog loše avio strategije u zemlji: Ljubljana, Sarajevo, verovatno uskoro i Zagreb
Juu, nemoj da te cuje Purger, po njegovom misljenju Zagreb ima najbolju povezanost sa svetom! Imaju 5 puta dnevno shuttle za FRA i 3 puta dnevno za MUC! To je puno previse preHUGE! ;)
 
Ahaha, lik otprilike zamišlja odličnu povezanost time što imaš 5-6 aviona za najveće hubove u Evropi i eto.
 
Јел можеш да досегнеш из Загреба било коју тачку света (са преседањем додуше). Молим лепо...
 
 
Vrh