Da. Rajan je pun od kako su Maltežani otvorili. U maju je moglo da se leti i za 10€ povratna, a sada ide i preko 100 evrića u pravcu, kako ubodeš.Nema veze, ionako je većina naših sa Malte upravo iz okoline Niša.
Obicno se grupise po regionima i drzavama, pa tako imamo da je za Tursku i Kipar JU8xx, a u toj grupi su bili i Tel Aviv i Bejrut. Obicno se ostavlja po jedna desetica za svaku destinaciju, pa je tako IST JU800/802/804/806, Kipar je JU880/882/884/886.
JFK je bio specifican jer su zeleli da njihov let ima isti kod kao JAT-ov, pa se tako u grupi 500 nalaze jos i destinacije u Grckoj, Italiji, Spaniji. Najmanji u grupi 500 trenutno je JU512, pa je vrlo moguce da ce Chicago dobiti JU506. Za JFK bi trebalo da podele letove na JU500 i JU502. Ocigledno su za Kinu odlucili da ide u grupu 700 koja do sada nije imala letove.
U slučaju da ubace drugi dnevni let za Njujork. Sledećeg leta će biti 7 nedeljno, ćto ne iskljuluje da npr. leta 2024. Povećaju na 9pw kada bi se koristio JU502U kom slucaju bi koristili JU502 za BEG-JFK? Svi letovi koje ja vidim su JU500 nezavisno od vremena poletanja iz BEG (7:xx, 10:xx ili 13:xx). Predpostavljam ako bi ikad bio drugi dnevni let
Inace, nadjoh na exyu komentar koji kaze da je JAT nekad koristio JU750 za Beograd-Portoroz-RIm, i JU751 za povratni
Hahaha, skrećemo s teme, ali moram da dodam i sledeće. Drži se Čola dobro za 71 leto, samo mislim da ne treba da oblači klinačke stvari poput tog kačketa, mantila šuškavca i patika, to može dobro da stoji nekome sa 25-35 god. maks.. Njega tako mršavog te stvari progutaju i mada bi on tako obučen hteo da izgleda mlađe-zapravo postiže suprotan efekat...kad je ostao u sakou već je delovao mnogo bolje.. On ima gospodsku pojavu i može se obući u skladu sa svojim godinama da to izgleda odlično, a ne smešno... Ali, 'ajde, to je šoubiz, nije on ni prvi ni poslednji s tim "problemom"...човек има 71 годину, наравно да ће да остари. још се и супер држи за своје године
Juu, nemoj da te cuje Purger, po njegovom misljenju Zagreb ima najbolju povezanost sa svetom! Imaju 5 puta dnevno shuttle za FRA i 3 puta dnevno za MUC! To je puno previse preHUGE!Svakako treba ciljati na gradove koji gube povezanost sa svetom zbog loše avio strategije u zemlji: Ljubljana, Sarajevo, verovatno uskoro i Zagreb…
Pa sad... donekle. Ipak nemački ministar, ako hoće iz Berlina igde svojom kompanijom, mora preko Frankfurta i Minhena.Ipak, poenta aviosaobraćaja 21. veka su direktni letovi.
Nemački ministar ima vladin avion, samo kažem.Pa sad... donekle. Ipak nemački ministar, ako hoće iz Berlina igde svojom kompanijom, mora preko Frankfurta i Minhena.