The SSIM is the official set of standards, guiding the industry with recommended practices, messaging formats and data processing procedures that are to be used by all IATA member airlines and their business partners for the exchange of airline schedules, communication of airport coordination information and minimum connect time data.
...Weekday(s) of operation, in 1-7 number format, 1 being Monday and 7 being Sunday, each number corresponding to day of week...
Standard Schedules Information Manual (SSIM)
The Standard Schedules Information Manual (SSIM) standardizes airline scheduling and slot data handling procedures.www.iata.org
...weekday number, from 1 through 7, beginning with Monday and ending with Sunday...
ISO 8601 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Можда ћеш се зачудити али код нас је исто Недеља први дан у седмици иако је у свим каледарима на седмом месту.Da, znam da sam video kako se Ameri žale da im nije jasno zašto je "1" za ponedeljak, pošto je kod njih u još par zemalja nedelja prvi dan u sedmici.
Амери су очигледно под утицајем црквеног у овоме.
Naizgled minijaturna vest ali je u stvari najvažnija vest kad su u pitanju dugolinijske destinacije Er Srbije još od 2016 godine. Ko je mogao da pretpostavi da će se na drugu longhaul liniju čekati šest godina? Da, znam za koronu, ali ipak 6 godina!
Ako to zaživi,koliko je realno da tu uleti i treći širokotrupac?Sad je prilika da se Air Serbia pozicionira na ovoj liniji. Niko iz Evrope ne leti za Tjendjin (leti samo Neos ali oni su posebna prica), a Turkish na primer ne leti za Kinu uopste. Transfera za IST ce biti puno.
Turkish, pak, leti za Hong Kong, i ta linija je uvek dupke puna. Pola Evrope leti za Kinu preko Emirata i Katara.Sad je prilika da se Air Serbia pozicionira na ovoj liniji. Niko iz Evrope ne leti za Tjendjin (leti samo Neos ali oni su posebna prica), a Turkish na primer ne leti za Kinu uopste. Transfera za IST ce biti puno.
Vrlo je realno da dodje sledece godine. Cak je i Jiri Marek rekao da ce zadrzati Tjendjin ukoliko se pokaze dobrim cak i kada uvedu Peking, Sangaj ili koji vec grad.Ako to zaživi,koliko je realno da tu uleti i treći širokotrupac?
Slazem se, ali idalje mislim da Air Serbia moze da pronadje svoje trziste.Turkish, pak, leti za Hong Kong, i ta linija je uvek dupke puna. Pola Evrope leti za Kinu preko Emirata i Katara.
broj leta je JU702/703, izgleda da se 700/701 cuva za nesto bolje
ЈУ610 је сада лет за Праг. мењали су систем нумерације линија када је извршена транзиција са ЈАТ-а на Ер Србију