Šta je novo?

Air Serbia

Može li neko da mi pojasni koji je ovo standard za pisanje dana u nedelji:
----5--
------7
?
Ako sam razumeo, to je neki ICAO način komunikacije.
 
Da, znam da sam video kako se Ameri žale da im nije jasno zašto je "1" za ponedeljak, pošto je kod njih u još par zemalja nedelja prvi dan u sedmici.
 
Вала, мене чуди да то није усвојено "по американски", с обзиром да је авијација њихово двориште (тек било пре неку деценију).
 
Pritom, ICAO je osnovan u Čikagu.
Mislim da su ipak ispoštovali činjenicu da su u manjini.
 
valjda IATA a ne ICAO

The SSIM is the official set of standards, guiding the industry with recommended practices, messaging formats and data processing procedures that are to be used by all IATA member airlines and their business partners for the exchange of airline schedules, communication of airport coordination information and minimum connect time data.

...Weekday(s) of operation, in 1-7 number format, 1 being Monday and 7 being Sunday, each number corresponding to day of week...


...a oni verovatno videli od ISO-a

...weekday number, from 1 through 7, beginning with Monday and ending with Sunday...

 
Da, znam da sam video kako se Ameri žale da im nije jasno zašto je "1" za ponedeljak, pošto je kod njih u još par zemalja nedelja prvi dan u sedmici.
Можда ћеш се зачудити али код нас је исто Недеља први дан у седмици иако је у свим каледарима на седмом месту.
Корени тога су у Старом Завету: Седми дан је Бог одмарао. Субота - Шабат. Недеља од не делати је већ Новозаветни празник јер је то дан васкрсења Христовог - које се десило не у седми дан већ у први дан.
 
Па ко их је окупирао и под чијом су чизмом од 1945?Уосталом, стандард се не бави бројањем дана у недељи, они су само седам дана ставили у неке оквире, ко што је недеа испала на седмом месту, могла је да буде и на другом. Ако причамо о стандарду за рачунање времена како га показује ISO 8601
Амери су очигледно под утицајем црквеног у овоме.

Амери су појединачно узетно најрелигиознија западна земља. Можда и у хришћанском свету такође. То што је елита другачија је друго питање
 
Sad je prilika da se Air Serbia pozicionira na ovoj liniji. Niko iz Evrope ne leti za Tjendjin (leti samo Neos ali oni su posebna prica), a Turkish na primer ne leti za Kinu uopste. Transfera za IST ce biti puno.
 
Sad je prilika da se Air Serbia pozicionira na ovoj liniji. Niko iz Evrope ne leti za Tjendjin (leti samo Neos ali oni su posebna prica), a Turkish na primer ne leti za Kinu uopste. Transfera za IST ce biti puno.
Ako to zaživi,koliko je realno da tu uleti i treći širokotrupac?
 
Sad je prilika da se Air Serbia pozicionira na ovoj liniji. Niko iz Evrope ne leti za Tjendjin (leti samo Neos ali oni su posebna prica), a Turkish na primer ne leti za Kinu uopste. Transfera za IST ce biti puno.
Turkish, pak, leti za Hong Kong, i ta linija je uvek dupke puna. Pola Evrope leti za Kinu preko Emirata i Katara.
 
Ako to zaživi,koliko je realno da tu uleti i treći širokotrupac?
Vrlo je realno da dodje sledece godine. Cak je i Jiri Marek rekao da ce zadrzati Tjendjin ukoliko se pokaze dobrim cak i kada uvedu Peking, Sangaj ili koji vec grad.

Ovo su citati iz intervjua sa CEO-om:
"Even once we will be able to open the routes Belgrade – Beijing and Belgrade – Shanghai, we might keep it. Tianjin is linked with Beijing by high speed train in 30 minutes and it is one of the biggest cargo hubs in the country. So, at the moment it is an alternative, but one with the potential to become a permanent destination of Air Serbia."
"Our plan is to have at least two weekly flights to Beijing and two to Shanghai with the potential to grow up to three per week and based on results to also maintain Tianjin."
"If China proves to be a success story and markets will start opening up, we might expand to three aircraft."
 
ЈУ610 је сада лет за Праг. мењали су систем нумерације линија када је извршена транзиција са ЈАТ-а на Ер Србију
 
ЈУ610 је сада лет за Праг. мењали су систем нумерације линија када је извршена транзиција са ЈАТ-а на Ер Србију

Da da, a JU600 je Beč

Od stare numeracije zadržali su JU500 za Njujork
 
Vrh