Šta je novo?

Air Serbia

Što Toronto, zamisli kolike bi političke poene dobio da je obećao liniju: Er Srbija do Tokija! :)

A ovo da im nisu isti interesi, ne zaboravi da je država vlasnik 83%. Možda je razgovor ipak izgledao ovako:

AV: Kako idu pripreme za Kinu i Havanu?
AS: Kinezi nam odobrili samo jedan let nedeljno a Rusi će leteti za Kubu tako da Havana otpada.
AV: Šta ćemo onda sa ovim drugim A330?
AS:
AV: (Lupa šakom o sto) Ajde bre onda pokrenite makar Toronto da ne sedi avion na zemlji! Ja ću odmah sada da najavim narodu a vi zvanično objavite kad odradite sve što treba!
 
Сејшели, Доминикана има ту јефтиних дестинација да Срби могу одморе кости у зимским месецима
 
Сејшели, Доминикана има ту јефтиних дестинација да Срби могу одморе кости у зимским месецима
pa turističke agencije mogu svakako da pokrenu čartere ako misle da im se isplati, a sumnjam. Ja sam ostao zatečen da su se 3 turističke agencije udružile i zakupile jedan a319 nedeljno za Skiathos i opet je bilo mesta da se kupi samo avionska karta ovako
 
više puta se spekulisalo sa zimskim čarterima za daleku egzotiku. Otkad je JU nabavila 332 2016. uvek je imala sa njim preko zime slabu utilizaciju da ga je mogla slati u Bangkok ili Havanu, Bali, gde već, ali su tada još izračunali da im se ne isplati. Putnika ima dovoljno ali bi očekivan damping Turaka i Arapa to učinio neisplativim.
 
BCN na 9pw je ogromno povecanje, to je dodatnih 800 putnika nedeljno u jednom smeru.

VIE ce ici i u podnevnom talasu. Sa onih 21pw Austriana dolazimo do ogromnih 39pw BEG-VIE.

Povecan je i MXP osim FCO, ako se ne varam, a danas ce i IST biti povecan najverovatnije.
 
Zahvaljujući rastućoj potražnji za letovima između Beograda i Istanbula, i saradnji sa Turkiš erlajnsom koja se kontinuirano unapređuje, Er Srbija će tokom predstojeće zimske sezone obavljati do 17 letova nedeljno između dva grada, umesto sadašnjih 10. Počev od 7. novembra, broj letova između te dve destinacije će se postepeno povećavati, a putnike tokom letnje sezone 2023. godine očekuje čak 6 letova dnevno. Tri leta će obavljati Er Srbija, a preostala tri Turkiš erlajns, sa kojim Er Srbija ima kod-šer saradnju. Ovo partnerstvo će Istanbul učiniti najbolje povezanim globalnim saobraćajnim čvorištem dostupnim za letove iz Beograda, dok će putnici koji lete iz Istanbula preko Beograda imati najbolju moguću povezanost sa širim regionom Balkana. Istovremeno, Er Srbija će postati evropska avio-kompanija sa najviše nedeljnih letova sa istanbulskog aerodroma.
(приопћење Ер Србије)
 
2025 BEG-VIE dobija [insku konkurenciju, putovaće se ispod 6h do Beča. Avionom se putuje oko 4h od ulaska na aerodrom do izlaska, sa ograničenjima svakakve vrste, posebnop prtljaga.
 
Na Twitter-u trenutno besni prepucavanje korisnika "Daedalus" (pilota koji je nekada leteo za "JAT", a danas valjda za "Iran Air") i našeg dobrog znanca Peđe Vučetića. Kratka verzija: Daedalus je juče iskipeo zato što mu je kćerka platila tri karte kod "Er Srbije" (za sebe i decu), gde svako ima prava na po 23 kg prtljaga. Umesto sa tri regularna kofera, na šalteru se pojavila sa dva "overweight", pa osoblje nije htelo da je pusti na let bez doplate. Kćerkina i Daedalusova logika je bila da je sve ok ako imaju prava na ukupni prtljag od 3x23=69 kg, odnosno, u zbiru nisu prekoračili ono što su platili. Pak, osoblje je reklo da je ograničenje 23 kg po karti i kraj priče. Pokušao je Daedalus da zove i šefa, ništa nije pomoglo. Džabe što su drugi piloti, eto, njegovi učenici.
Poslednja instanca svađe je ova.

Moj stav je da ovo jeste granična situacija. Propisi su propisi, činjenica, svako ima prava na po 23 kg, te mi nije jasno zašto kćerka pilota, dakle, osoba koja je rasla uz svet avijacije, nije znala da je lakše da spakuje tri manja kofera.
Pak, "AS" je pokazala zavidnu dozu rigidnosti.
 
Od 7.novembra 17 letova nedeljno JU za IST.
Od 26.marta23 42 nedeljna leta za IST (JU + TK)
Uvodi se ADB 2 x nedeljno JU verovtno
ESB ide na 4 x nedeljno AnadoluJet
 
Na Twitter-u trenutno besni prepucavanje korisnika "Daedalus" (pilota koji je nekada leteo za "JAT", a danas valjda za "Iran Air") i našeg dobrog znanca Peđe Vučetića. Kratka verzija: Daedalus je juče iskipeo zato što mu je kćerka platila tri karte kod "Er Srbije" (za sebe i decu), gde svako ima prava na po 23 kg prtljaga. Umesto sa tri regularna kofera, na šalteru se pojavila sa dva "overweight", pa osoblje nije htelo da je pusti na let bez doplate. Kćerkina i Daedalusova logika je bila da je sve ok ako imaju prava na ukupni prtljag od 3x23=69 kg, odnosno, u zbiru nisu prekoračili ono što su platili. Pak, osoblje je reklo da je ograničenje 23 kg po karti i kraj priče. Pokušao je Daedalus da zove i šefa, ništa nije pomoglo. Džabe što su drugi piloti, eto, njegovi učenici.
Poslednja instanca svađe je ova.

Moj stav je da ovo jeste granična situacija. Propisi su propisi, činjenica, svako ima prava na po 23 kg, te mi nije jasno zašto kćerka pilota, dakle, osoba koja je rasla uz svet avijacije, nije znala da je lakše da spakuje tri manja kofera.
Pak, "AS" je pokazala zavidnu dozu rigidnosti.

Ovo je bas na koga naletis i to je svuda u svetu tako. I ja sam imao par puta takve situacije, pa sam se iz principa prepakivao na licu mesta da bi pokazao koliko je besmisleno to sto rade.
 
Na Twitter-u trenutno besni prepucavanje korisnika "Daedalus" (pilota koji je nekada leteo za "JAT", a danas valjda za "Iran Air") i našeg dobrog znanca Peđe Vučetića. Kratka verzija: Daedalus je juče iskipeo zato što mu je kćerka platila tri karte kod "Er Srbije" (za sebe i decu), gde svako ima prava na po 23 kg prtljaga. Umesto sa tri regularna kofera, na šalteru se pojavila sa dva "overweight", pa osoblje nije htelo da je pusti na let bez doplate. Kćerkina i Daedalusova logika je bila da je sve ok ako imaju prava na ukupni prtljag od 3x23=69 kg, odnosno, u zbiru nisu prekoračili ono što su platili. Pak, osoblje je reklo da je ograničenje 23 kg po karti i kraj priče. Pokušao je Daedalus da zove i šefa, ništa nije pomoglo. Džabe što su drugi piloti, eto, njegovi učenici.
Poslednja instanca svađe je ova.

Moj stav je da ovo jeste granična situacija. Propisi su propisi, činjenica, svako ima prava na po 23 kg, te mi nije jasno zašto kćerka pilota, dakle, osoba koja je rasla uz svet avijacije, nije znala da je lakše da spakuje tri manja kofera.
Pak, "AS" je pokazala zavidnu dozu rigidnosti.
To je tako Lufthansa, zar ne?
 
Го...ри.
Разумем да се пилот ЈАТ-а буни, јер у тој компанији нису били тако ригидни, тј. имали су мање запослених робота.
 
...
Moj stav je da ovo jeste granična situacija. Propisi su propisi, činjenica, svako ima prava na po 23 kg, te mi nije jasno zašto kćerka pilota, dakle, osoba koja je rasla uz svet avijacije, nije znala da je lakše da spakuje tri manja kofera.
Pak, "AS" je pokazala zavidnu dozu rigidnosti.
Zar nije pravilo: do 23kg prtljaga koji se predaje, u kabinu može manja torba (nešto što može ispod sedišta) i ručna (ženska) torba ili lagani ranac za lap-top?
Pitam, jer i ja imam nedoumicu svaki put, pa nosim sa sobom "ranac" za lap top u koji može se spakuje i padobran... (nedumicu - jer svaki put dobijem neke dvosmislene informacije, a u žurbi sam, pa nemam vremena da proveravam...)
 
Nije precizirao, govorio je samo o predatom prtljagu. Generalno, u većini evropskih kompanija imaš prava na 23+8.
 
OK, ali ja sam u stvari pitao: kakvo je propisano pravilo AirSerbia?
 
^očgledno je da se ne razumemo.
Da, 23kg je dozvoljena masa "predatog" prtljaga kada se kupi "standard" karta za ekonomsku klasu kod AS.
Moja nedoumica je koliko komada i kakvog "ručnog" prtljaga može da se unese u kabinu kod AS, mimo tog "predatog" na check-inu.
 
Da li se i tezina nepredatog prtljaga nekako meri?
Da li avioni imaju senzor za merenje sopstvene tezine?
 
^očgledno je da se ne razumemo.
Da, 23kg je dozvoljena masa "predatog" prtljaga kada se kupi "standard" karta za ekonomsku klasu kod AS.
Moja nedoumica je koliko komada i kakvog "ručnog" prtljaga može da se unese u kabinu kod AS, mimo tog "predatog" na check-inu.
Zvanicno moze jedan komad rucnog do 8kg i jos jedna mala torba, cini mi se do 4kg. Ali niko ne meri ni tezinu ni precizne dimenzije rucnog prtljaga. Sto se tice broja rucnih prtljaga, verovatno bi pravili problem ako hocete 3+ da unesete, ali nece ako kofercic ima 14kg umesto 8.
 
Vrh