Šta je novo?

Air Serbia

почитао сам текст пар пута. стварно имам осећај да Хрваћани имају тежак неки комплекс ниже вредности од нас. мало мало па нас нешто спомињу. а у међувремену, Кроација спава дубоким дубоким зимским сном
 
Pa...
Ne bih ja to nazvao kompleksom. Vise rivalitet. Dve zemlje sa zajednickim delom istorije, narodi prilicno slicnih navika i obicaja...
Problem je samo sto u slucaju i nas i njih taj rivalitet ne potstice ambicije i trud, vec neke druge, negativne emocije.
Stoga se na ekspanziju necega u susednoj drzavi gleda sa prezirom, a na svaki kiks sa bolesnim zadovoljstvom.
Tako je u pitanju avio prevoznika, ali i u pitanju drugih.
Meni je naj tuznije sto su upravo mediji ti koji pumpaju taj bolestan odnos, jer sam u razgovoru sa ljudima, ovde, ali i u HR stekao utisak da tih negativnih emocija ima mnogo manje nego sto se predstavlja u javnosti.
Nazalost, nesposobna politicka elita svoje pogresne poteze prikriva plasiranjem i podrzavanjem niskih udaraca, skrecuci razmisljanja obicnog naroda sa pravih problema i uzroka istih.
 
JohnnyLee":ifwlm4g7 je napisao(la):
почитао сам текст пар пута. стварно имам осећај да Хрваћани имају тежак неки комплекс ниже вредности од нас. мало мало па нас нешто спомињу. а у међувремену, Кроација спава дубоким дубоким зимским сном

Izbori :( Uraditi nešto korisno za građane košta i zahteva nešto sposobnosti i veština, a skupljati jeftine poene raspirivanjem nacionalizma, nažalost, ne košta ništa.

Danas je Milanović, obrazlažući svoju odluku da ne dođe u Beograd na samit 16 zemalja CEE i Kine, rekao da taj skup i nema neku naročitu važnost, jer su u skorije vreme već održani sastanci u Varšavi i Bukureštu. Pa, ono jes', kao da piješ kavu sa kineskim premijerom svakog jutra, pa ti se sad nešto ne cima do Beograda. U ozbiljnoj zemlji bi premijer zbog takvog stava bio stavljen na stub srama, a ovde na Balkanu vam je to u fazonu "e, neka im je rekao!".
 
Ма мислите ли да се Хрватска питала ишта за то? Ех, камо лепе среће да је одлука њихова, па да барем последице сносе они који су одлуку и донели. А овако... миг из братске Немачке и то је то. Европа се с правом плаши овог светског дива - Кине.
 
Да да, избори су криви. Иначе не користе сваку прилику да нам подмећу клипове и на дневној бази не хране читаву своју нацију србофобијом. :roll:
 
drum1":p0d1t1gz je napisao(la):
Ма мислите ли да се Хрватска питала ишта за то? Ех, камо лепе среће да је одлука њихова, па да барем последице сносе они који су одлуку и донели. А овако... миг из братске Немачке и то је то. Европа се с правом плаши овог светског дива - Кине.

S tim da suvlasnik Er Srbije nije iz Kine nego iz Emirata.

Može se špekulisati o tome da je Star Alliance odnosno Luftika ovde videla gubitak jednog parčenceta lepe torte koju uzimaju od putnika iz Hrvatske za letove prema istoku (npr Tel Aviv, Bejrut, Bukurešt, Atina, Larnaka). Pošto direktnih letova nema svi ti putnici idu uglavnom preko Beča ili Minhena i tu ih Luftika/Austrian sačekaju i onako pošteno oderu. Sada se otvara em znatno kraća em znatno povoljnija opcija preko Beograda i to će se u nekoj meri osetiti na VIE/MUC. Jeste da se taj osećaj meri u promilima kada se gleda promet na tim aerodromima ali eto, možda su hteli samo da pošalju poruku da im nije svejedno i da će biti još ćeranja. A možda je u pitanju i dobro staro nacionalističko luđenje sa kojim Star Alliance nema nikakve veze.
 
ево пар слика са Т6
lead-640x426.jpg


10834029_823416024388572_614179807_n-640x360.jpg


4-640x426.jpg


10859493_823415881055253_1707226688_n-640x360.jpg


још
 
Poslovne vesti > Srbija
16.12.2014 12:50 Beograd
Skoro 20 mlrd dinara obaveza Air Serbia pretvara se u javni dug
Javni dug Srbije biće uvećan za 19,3 milijardi dinara, koliko iznose obeveze aviokompanije Air Serbia koje će preuzeti država.
Skoro 20 mlrd dinara obaveza Air Serbia pretvara se u javni dug
Pretvaranje u javni dug Srbije obaveza Air Serbia prema pravnim i fizičkim licima za obavljene usluge i isporučenu robu, predviđeno je Predlogom zakona koji je Vlada Srbije dostavila Skupštini na usvajanje po hitnom postupku.
Novac za te namene biće isplaćen iz budžeta Srbije u dve rate - prva polovina do 31. decembra ove godine, a druga do 31. marta 2015. godine.
Zakon o preuzimanju obaveza Air Serbia objavljen je na sajtu Skupštine Srbije
Air Serbia, naslednik Jat Airways, u vlasništvu je Vlade Srbije i kompanije Etihad iz Ujedinjenih Arapskim Emirata, o čemu je potpisan ugovor avgusta 2013. godine.
Zaključkom Vlade Srbije od 11. decembra 2014. godine, utvrđen je Program mera za izmirivanje obaveza Air Serbia prema pravnim i fizičkim licima sa stanjem na dan 31. decembra 2013. godine.
Ukupan iznos obaveza koje će preuzeti drzava je 19,3 milijarde dinara, od čega se na obaveze koje je već regulisala Air Serbia odnosi 2,6 milijardi dinara.
Jedan deo preuzetih obaveza servisiraće Republika Srbija direktnim plaćanjem poveriocima - Aerodromu "Nikola Tesla", Naftnoj industriji Srbije (NIS), Direktoratu civilnog vazduhoplovstva, Jat tehnici, Kontroli letenja Srbije i Crne Gore - SMATSA, Beogradskoj banci i Investbanci koje su u stečaju, i Narodnoj banci Srbije.
Obaveze prema ostalim poveriocima regulisaće Air Serbia nakon prenosa sredstava iz budžeta Srbije.
Odnos između Air Serbia i Republike Srbije nakon stupanja na snagu ovog zakona, kako je predloženo, biće definisan posebnim ugovorom, kako bi se ispunile odredbe ugovora između Vlade Srbije i Etihada.
Saradnja između Srbije i Ujedinjenih Arapskih Emirata počela je potpisivanjem Sporazuma zaključenog 17. februara 2013. godine, a koji je Skupština Srbije ratifikovala 15. marta 2013.
 
Tajming za vest je super, dok prođe hype oko mosta i samita, zaboraviće se sve.
 
MilisaV":3eszayce je napisao(la):
ovo nas košta ko svetog petra kajgana.

Ne tako mnogo u poređenju sa 50 miliona godišnje subvencije za stari JAT, praktično ni za šta.

Ako imaš 51% u kompaniji koja ima desetak novih aviona valjda moraš nešto i da uložiš u ovom slučaju kroz preuzimanje dugovanja... Bilo bi malo previše da arapi daju deset aviona, plate sve stare dugove koje je pravio neko drugi i još investiraju u brending, reklamu. Država može uvek da proda svijih 51% i tako pokrije ovaj izdatak u celosti ili delimično.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/519923 ... -Er-Srbija
 
па то се и очекивало. још када је потписиван уговор говорило се о томе да ће држава да преузме сва дуговања ЈАТ-а. само су новинари глупи до бола. по насловима и тексту испада да је Ер Србија направила толика дуговања
 
Trebalo bi videti da li se preuzeti dug odnosi samo na Jat Airways ili tu ima dugova Air Serbie nastalih od njenog osnivanja. U ovom drugom slučaju bi bilo legitimno preuzimati dugove samo kao dokapitalizaciju Air Serbie kojom Republika Srbija povećava svoj vlasnički udeo.
 
mekbejn":2dfhz57j je napisao(la):
Ček ček, da li su ovo stari dugovi?
Jer objavljeno je da Air Srbija ima profit (makar i milion evra), otkud onda dugovi?
Stari dugovi
 
пошто дотични сајт обилазим у широком луку (а аутора ни не подносим), нећу ни да се трудим да прочитам текст. али ћу ти рећи ово, око 97% тих дуговања су ЈАТ-ова дуговања, која би морала да се наплате како год да окренеш. е сад, пошто су се Влада и Етихад договорили да ће држава да преузме та дуговања, сада их и званично преузимају
 
Pa ja bih te ipak zamolio da procitas.
Naime u tekstu pise da je dug Jata posle revizije bio valjda 73 miliona, pa se spekulise da su troskovi nabavkr za 2 aviona, promena enterijera, rebrendiranje, obuke osoblja, uniforme... prebacene na racun 'umrlog' JATa
Nisam ni ja ljubitelj ovog sajta, kao ni B. Stankovic i nkenog insajdera, ali i pored toga pogledah i shvatih da je za u Kolubari mali bager radio 28 sati dnevno.
Ne kazem da je ovde takav slucaj, ali bas zato te molim da 'pregazis svoj princip ovaj put.
Procitaj, izanaliziraj i kazi nam svoje misljenje koje ovde na forumu svi izuzetno cenimo i uvazavamo.
:)
 
Vrh