Šta je novo?

Air Serbia

Nama može svašta da se servira i mi ćemo svašta progutati, ali ovde se sada ne radi o tome da li je u redu da država (tj. svi mi) preuzme dugove starog JAT-a. OK je da se dugovi preuzmu, ali moramo da utvrdimo koji je to iznos i koji je datum preseka.

Razlika između 73 i 158 je ogromna, ali je velika čak i razlika između 157 i 158! To bi značilo da je čitaj milion evra prebačen na našu grbaču. Zato TRANSPARENTNOST MOLIM. Dajte lepo da svi vidimo i složimo se čiji su to dugovi. Na žalost, kvalitetna opozicija i analiza za sada nam nisu dostupni. Sve go demagog do demagoga.
 
laki72":3uwpegce je napisao(la):
Pa ja bih te ipak zamolio da procitas.
Naime u tekstu pise da je dug Jata posle revizije bio valjda 73 miliona, pa se spekulise da su troskovi nabavkr za 2 aviona, promena enterijera, rebrendiranje, obuke osoblja, uniforme... prebacene na racun 'umrlog' JATa

73 милиона је био само дуг прошле године, остатак је акумулирани дуг ранијих година. е сад, што су наши новинари Ресавска школа па не умеју да провере информације, то је друга прича. сутра ја могу да лупим бомбастичан наслов да Обама долази прекосутра у Србију, сви ће медији то пренети, нико ни проверити неће.
да се вратим на дуг, једини, али једини медиј који је пренео да је у питању стари ЈАТ-ов дуг је exyuaviation

laki72":3uwpegce je napisao(la):
Ne kazem da je ovde takav slucaj, ali bas zato te molim da 'pregazis svoj princip ovaj put.

прочитао сам. открио је рупу на саксији, као и увек. и сви ти трошкови које је он набројао у тексту не могу никако да буду 155,3 милиона € у једној години. па да је тако, ЈАТ би био 1,553 милијарди € дужан


а ствар који нико, осим Т6, није пренео (јер није довољно бомбастично и не служи теоријама завере) је да је у Србији у процесу оснивања нова авио-компанија, коју оснива једна туристичка агенција за обављање чартер саобраћаја
 
Ako kazem vec je to bilo, ali je nekog mrzelo da pogleda. Jel to cenzura?
 
не, јер се већ о томе причало на прошлој страни

10850124_10204467800068437_8288397696873642684_n.jpg
 
реално, човек ради по систему ко да више. да му је Кондић или неко тутнуо коју хиљаду € била би скроз друга прича. иначе, на sierra5 (словеначки Т6) кажу да је од 10.12.2013 до 10.12.2014 било 36.307 путника. детаљи
 
Inače, Air Serbia se "uselila" na 6. i 7. sprat one velike staklene poslovne zgrade uz naselje Belvil. Na 8. spratu je Etihad.
 
Jel imao Jat neke poslovne prostorije po gradu u njihovom vlasnistvu i da li je onda to zamena za njih ili prosto dopuna?
 
зграда у којој је Телеком у Булевару уметности је била ЈАТ-ова, али су је се одрекли због дугова
 
Kao i ona zgrada do slovačke ambasade na NBG, ako se dobro sećam.
 
laki72":aq4usjbc je napisao(la):
Pa ja bih te ipak zamolio da procitas.
Naime u tekstu pise da je dug Jata posle revizije bio valjda 73 miliona, pa se spekulise da su troskovi nabavkr za 2 aviona, promena enterijera, rebrendiranje, obuke osoblja, uniforme... prebacene na racun 'umrlog' JATa
:)

Tekst je još jedna gomila gluposti i budalaština kakve samo Miša Brkić ume da potpiše. Ja sam nekoliko puta čitao i argumentovano obarao njegove propagandne uratke ali sam na kraju zaključio da bez veze pravim budalu od sebe što se uopšte bavim njegovom propagandom i trošim vreme na nju. On je koliko-toliko plaćen za vreme koje potroši na svoje burek-novinarstvo a meni niko neće dati ni dinara ako straćim pola dana da stavku po stavku razgrađujem njegove gluposti. Zato mi više nije na kraj pameti da otvaram linkove ka njegovim petparačkim manipulacijama i fabrikovanjima.

Što se tiče špekulacija koje si naveo, dug Jata je bio veći od 200 miliona $ i nikakve Brkićeve revizije to ne mogu da umanje na 73 miliona (to je neto gubitak u 2013. godini). Da, troškovi restrukturiranja i rebrendiranja koji su vezani za Er Srbiju takođe idu u javni dug ali to nije nikakva improvizacija već je tako predviđeno ugovorom između Vlade Srbije i Etihada. Država nema para koje bi uložila u Er Srbiju pa je ugovorom precizirano da će nešto dati u kešu, nešto kroz preuzimanje gubitaka nastalih u fazi restrukturiranja i nešto kroz popuste na aerodromu. I to će trajati do kraja 2016-te a onda državna pomoć prestaje. Država se takođe obavezala da "očisti" Jat od dugova jer Etihad nije ni pomišljao da uđe u priču bez toga što je sasvim normalna stvar. Isto se desilo npr. u Alitaliji koju je država dva puta čistila od dugova i na kraju preuzela na sebe više od dve milijarde evra njihovih obaveza i gubitaka.

Čak i kada pogledaš taj gubitak od 73 miliona iz prošle godine, Er Srbiji možeš da pripišeš samo onaj deo koji je nastao u poslednjem kvartalu jer je u prva tri kvartala to još uvek bio Jat sa svojim starim modelom poslovanja i partijskom ekipom. Troškovi vezani za Er Srbiju kreću u poslednjem kvartalu, verovatno čine veći deo od ta 73 miliona ali ponavljam, radi se o nečemu što je veoma precizno definisano ugovorom. To je deo ulaganja u kompaniju od strane države.

Oni ogromni dugovi Jata bi nama, građanima dospeli na naplatu kako god da okreneš jer dugovi ne mogu da ispare niti na svetu postoji budalasti investitor koji bi pristao da dođe i plaća ceh koji nije napravio. Najluđe u toj priči je što su najglasniji pljuvači Er Srbije iz redova političara upravo oni koji su debelo i direktno doprineli onakvim katastrofalnim gubicima Jata odnosno sistematskom čerupanju i uništenju te mučene kompanije. A Miša Brkić je njihov lupač u doboš.
 
Hvala beowl.
Poenta je bila da ni u jednoj vesti nije bilo precizno rečeno na šta konkretno se odnosi taj dug, a to uvek otvara prostor za insinuacije.
Ja sada mirne glave mogu da zaključim da je u pitanju stari dug, a pošto je objavljen minimalni profit, nadam se da nikakvih budućih dugovanja (koje država treba da pokriva) neće biti
 
Ako Er Srbija bude pravila gubitke u budućnosti njih će deliti Srbija i Etihad u odnosu 51-49. Šta bi u takvoj situaciji Srbija uradila sa svojim delom gubitka, zavisi od mnogo faktora. Jedna od opcija je i konverzija u javni dug. Opet ću pomenuti slučaj Alitalije koju je država pre 6 godina očistila od silnih dugova i napravila novu firmu (sa istim brendom) koja je, avaj, ostala u domaćim rukama. Domaće ruke su istog trenutka počele da prave 100 miliona evra gubitaka godišnje, pa je uoči ulaska Etihada moralo da se radi još jedno čišćenje i sve to što je spiskala Berluskonijeva ekipica ima da plate građani Italije. Nema garancija da će Etihadov menadžment i know-how doneti preokret i profit ali su šanse da se to desi svakako daleko veće nego da je firma i dalje u domaćim rukama (tu je propast garantovana, dokumentovana, proverena i dokazana u praksi). Jat je bio praktično u identičnom položaju - ili propast/likvidacija ili ulaganje koje bi u domaćinskoj varijanti predstavljalo čisto spaljivanje para dok u varijanti sa Etihadom predstavlja rizik koji ima kakve-takve šanse da se isplati.

Ako Er Srbija bude profitabilna, i dalje će do kraja 2016. godine primati državnu pomoć kako je predviđeno ugovorom sa Etihadom. Nešto u kešu a nešto kroz smanjenje operativnih troškova (aerodrom).
 
Pa mislim da jeste logicno ako i krene da duguje da drzava procentualno placa dug ukoliko kompanija kao takva ne moze da ga isplati naknadno.
 
Интересантно


11/01/2015 - 00:43
FRANCUZI NAS DIŽU U NEBESA: Air Serbia ima druge najlepše uniforme na svetu (FOTO)
U opisu pored fotografije navodi se da se naša aviokompanija do 2013. godine zvala "Jat airways", nakon čega su otkrivene nove uniforme za posadu
Foto: Tanjug/Rade Prelić
Francuski ženski magazin “Marie France” objavio je listu deset najboljih uniformi za posadu aviona, a uniforme naše aviokompanije “Er Srbija” našle su se na visokoj poziciji – čak na drugom mestu.
http://www.telegraf.rs/vesti/1385489-fr ... svetu-foto


In-flight Fashion: Our top 10 cabin crew uniforms
Share on facebook
NATASHA GAN WEDNESDAY, JANUARY 7, 2015

No matter where you are flying to, somehow the flight attendants manage to pull off a stylish look. Whether it is blazing red, sweet baby turquoise or polished black, cabin crew uniforms are the embodiment of (sky) high fashion. Here are our favourites.
http://www.mariefranceasia.com/lifelove ... hoo#item=2
 
Prenosim jedan komentar sa portala B92 :
Vidim, neki pravdaju Er Srbiju, kao, dešava se i drugim kompanijama. Slažem se, dešava se. Ali da li im se dešava da imaju kvarove 1. januara na letu za Budimpeštu, pa istog dana na letu za Štutgart, pa 3. januara na letu za Prag, pa 4. januara na letu za Abu Dabi, pa onda ovo danas?
Da nije malo mnogo?
(Lantanium, 17. januar 2015 17:58)

Ako i ponavljam, samo ako je sve navedeno u komentaru tacno i ja postavljam isto pitanje, da nije malo mnogo???

Ocekujem od vas nekolicine upucenijih da nam detaljnije razjasnite ove 'nevedene kvarove'.
Hvala :)
 
JohnnyLee":3v5jgxf3 je napisao(la):
мало да освежимо вести:
Er Srbija dobila najbolje kombinovane ocene u regionu

и један мањи инцидент што се десио, а који су главна дневна ђубрад пренела као да се ко зна шта десило:
Er Srbija: Nije goreo avion, motor se nije zapalio

pretpostavljam da u ovu dnevnu đubrad spada i plavuša ministarka? svojim ušima sam čuo kad je ona rekla da se motor zapalio
 
Хоће ли стићи неки нови авион од најављених 20ак?! :lol:
 
Vrh