Šta je novo?

Air Serbia

tragac":kcre3i2u je napisao(la):
Dovoljno je što se u poslednjih deset meseci otvorilo preko pedeset IDEA radnji, mislim se neka i treba ode evro na 150 pa da se tornjaju odavde sami.

Kupiće ih na kraju neki međunarodni lanac, neće večito to biti Agrokor. Nema šanse to da opstane u EU.
 
Hm, ovoga sam se plašio. Jeste malo čudno da usred zimskog reda letenja kreneš 2x daily da letiš ka destinaciji oko koje postoji sporenje evo 15 godina. Ove priče da se ne mogu prodavati karte iz ZAG za destinacije via BEG su besmislene.

Tu problemi postoje uglavnom kada bi JU htela da leti BEG-ZAG pa npr. FRA istim avionom i tražila da može da prodaje karte ZAG-FRA, to su ona fifth rights pravila, ali ovo što oni pišu je smejurija.

Nešto jeste mutno, samo ne znam šta. Videćemo, uostalom, za mesec dana.
 
ма није ништа, Кучко узео мало преко медија да минира пројекат
 
tragac":sbvgugl8 je napisao(la):
Dovoljno je što se u poslednjih deset meseci otvorilo preko pedeset IDEA radnji, mislim se neka i treba ode evro na 150 pa da se tornjaju odavde sami.
Управо супротно, Идеја мора да затвори своја 22 објакта у Србији због монопола од како је Агрокор преузео Меркатор.
Код мене на Бежанијској коси је Идеју преузела Рода :kk: , писао сам о томе на теми "Тржни центри" или већ како је сад то популарно да се каже шопинг центри :notok:
 
Гага":2788osm7 je napisao(la):
tragac":2788osm7 je napisao(la):
Dovoljno je što se u poslednjih deset meseci otvorilo preko pedeset IDEA radnji, mislim se neka i treba ode evro na 150 pa da se tornjaju odavde sami.
Управо супротно, Идеја мора да затвори своја 22 објакта у Србији због монопола од како је Агрокор преузео Меркатор.
Код мене на Бежанијској коси је Идеју преузела Рода :kk: , писао сам о томе на теми "Тржни центри" или већ како је сад то популарно да се каже шопинг центри :notok:

Pa Roda je odavno u rukama Mercator-a, tako da su Idea+Roda+Mercator=Agrokor!
 
Rešen "problem" u Hrvatskoj (koji nikada nije ni postojao), sve dozvole izdate u skladu sa ECAA.
 
Gledao sam i ja cnn sad kad sam bio u Gracu, bio jedini kanal na engl, sve na nemackom.
Kupio sam kartu povratnu za Zagreb, 80 evra, stvarno dzabe. 23.12-05.01.
 
и успут, Хрватска не може да забрани Ер Србији да продаје карте из Загреба за све своје дестинације јер су и Хрватска и Србија чланице ЕЦАА. оно што може да забрани су пета права, тј. да Ер Србија лети из Загреба ка некој трећој дестинацији, али то ни Ер Србија не жели, већ само да доводи у Београд и из Београда ка даље
 
Pa razlika je koliko sam shvatio iz teksta da ne moze Zagreb da ti bude pocetni aerodrom, tj odatle da krece povratna karta. Sad da l moze ili ne to cemo videti, nadam se da cemo moci da letimo odatle za ostale destinacije preko Bga
 
Hrvati mogu da se slikaju ja kupim kartu za er srbiju preko neta , odletium za bg i prejdeam gdje hocu kako misle da zbarane genjalic ovo je samo da umijre njihovu javnost koja se zamlacuje sesljom
 
JohnnyLee":21nejm0a je napisao(la):
оно што може да забрани су пета права, тј. да Ер Србија лети из Загреба ка некој трећој дестинацији, али то ни Ер Србија не жели, већ само да доводи у Београд и из Београда ка даље

Ни то неће моћи да забрани.
Изгледа да је у "њиховој лепој" настала паника због продаје карата баш ка неком трећем одредишту. Од следеће године Ер Србија уводи линију Сплит-Њујорк, а преко Београда и наравно кроасани полудели. Ево чланка из њихове "Слободне Далмације". Преносим цео чланак, а прочитајте и коментаре.

Objavljeno 25.11.2014. u 21:28
PREKO VELIKE BARE
Od 2015. letovi s Resnika do New Yorka preko - Beograda
Dok “Croatia Airlines” spava poslovnim zimskim snom, kompanija “Air Serbia” žestoko cilja na hrvatsko tržište, ali i još dalje, preko oceana. Kako doznajemo, vlasnici beogradske tvrtke, svjetski aviodiv “Etihad Airways” iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, razmatra mogućnost da se u drugoj polovini 2015. godine uvede avionska linija Split - New York, ali preko Beograda.

U upravi srbijanske kompanije za sada ne žele o tome previše govoriti. Očekivano, treba razmotriti sve računice takvog interkontinentalnog pothvata, ali i prije prvog leta dobiti sve potrebne dozvole zrakoplovnih vlasti SAD-a.

- Kada je riječ o našim prekooceanskim letovima, u tijeku je ispitivanje izvodljivosti projekta i već smo više puta javno priopćili da se nadamo da ćemo moći uspostaviti letove do kraja 2015. godine. Međutim, još uvijek je rano za neke konkretnije najave - kaže Arsen Rudan, glasnogovornik “Air Serbije”.

Zrakoplovi s beogradskog Surčina od ljeta iduće godine letjet će svakodnevno prema Resniku, Dubrovniku i Puli, a dvaput dnevno i za Zagreb.

Srbija je, inače, dobila dozvolu za izravne letove do sjevernoameričkog kontinenta od druge polovine 2015. godine. Međutim, linije do gradova u SAD-u moraju pričekati i dodatne procjene američkih vlasti.

Prvi korak prema direktnim letovima za SAD poslije 20 godina ne znači da je to kraj posla. Kompanije i zračne luke s kojih bi polijetali zrakoplovi, u ovom slučaju Split i Beograd, prolaze dodatne provjere.

Čeka se i zeleno svjetlo američkog ministarstva prijevoza, koje procjenjuje ekonomsku opravdanost, ali i eventualni sukob interesa s kompanijama iz SAD-a. Zadnji korak je potvrda za zrakoplove koji moraju ispunjavati uvjete za prekooceanske letove, ali budući da vlasnik “Air Serbije” raspolaže s ozbiljnim kapitalom, to neće biti ni najmanji problem.

’Pojačanje’ od milijardu USD

‘Air Serbia’ ima flotu od 10 uskotrupnih i četiri turboprop putnička zrakoplova. Kompanija je nedavno potvrdila svoju narudžbu za 10 airbus zrakoplova tipa A320 neo, ukupno vrijednih milijardu dolara. ‘Etihad’ je jedna od najboljih firmi u svojoj branši u svijetu, a preveze 10 milijuna putnika godišnje.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/t ... fault.aspx

Овај чланак је пренео Тањуг, али наравно преведени чланак :)

26.11.2014 10:42
Eр Србиjа планира линиjу Сплит - Њуjорк преко Београда
БEOГРAД - Eр Србиjа, чиjи jе стратешки партнер Eтихад ервеjз из Уjедињених Aрапских Eмирата, разматра могућност да се у другоj половини 2015. уведе линиjа Сплит - Њуjорк, али преко Београда, пише Слободна Далмациjа.

"Док Kроациjа ерлаjнз спава пословним зимским сном, компаниjа Eр Србиjа жестоко циља на хрватско тржиште, али и jош даље, преко океана", наводи таj хрватски лист.

http://www.tanjug.rs/novosti1/155047/er ... ograda.htm
 
Neverovatno je kakve idiotizme mediji u obe države plasiraju na temu avijacije. Ali potpuno neverovatno.
 
"Будући да власник Ер Србије располаже великим капиталом, то им неће бити ни најмањи проблем". Ово мора да их јако боли :D
 
Vrh