Šta je novo?

Air Serbia

Air Serbia starts 2014 with massive growth

Following its first official week as an Etihad Airways subsidiary, Air Serbia has seen its passenger numbers soar. In the first seven days of the year the airline handled just over 33.000 passengers, an increase of 64.9% compared to the same period last year, setting up one of the busiest Januaries the airline has seen since the breakup of Yugoslavia. Air Serbia’s average cabin load factor stood at 66%, down two points on 2013. Although the figures are representative only for the first week of the year, they are significant as it is the first time growth levels have hit such a high since Yugoslav Airlines began resuming services across Europe in the early 2000s.

The rebranded airline has also seen a major jump in passengers travelling business class, up over 120% on last year, as well as a major increase in the number of passengers using its services to transit through Belgrade. Currently, Air Serbia boasts the largest fleet out of all EX-YU airlines with fifteen aircraft in use at the start of 2014 - seven Boeing 737-300s, four Airbus A319s and four ATR72s. The highest load factor of over 90% is being reported on flights from Belgrade to Zurich, Copenhagen and Paris as well as from Moscow to Belgrade. Prague remains the most popular of the newly launched destinations.

Air Serbia’s predecessor, Jat Airways, hit a low point last January when its fleet shrunk to only eight operational aircraft. The airline was forced to cancel many of its flights and reduce frequencies on most destinations. In January 2013 the airline suspended services to Brussels, which were resumed in April, and operated only a single weekly flight to Copenhagen and Stockholm (with services to the latter operating via the Danish capital). Flight cancellations continued throughout the year until September due to a fleet shortage. A year later, the Serbian carrier has added frequencies to nearly all of its flights and has launched five new destinations while almost doubling its fleet.

In the days to come, EX-YU Aviation News will bring you December’s passenger numbers as well as the annual results for 2013, not only for Air Serbia but for all the other national carriers in the former Yugoslavia as well.

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 1&page=104
 
Delija":511jk7xu je napisao(la):
The rebranded airline has also seen a major jump in passengers travelling business class, up over 120% on last year...


Ово ће се најдиректније одразити на пословни успех, јер би с празном бизнис (и првом) класом и "Луфтханза" одавно пропала.
Сјајне вести.
 
тренутно Ер Србија нема три АТР-а, зато су отказани поједини летови. остали су у Подгорици због магле, коју и сами видите кроз прозор. исто важи и за лет из Париза. и он је остао у Подгорици
 
ако некога занима, тренутно у употреби су следећи авиони (сви имају префикс YU, осим ако не пише другачије):
733: ANI, ANJ, ANK, ANV, AON, AOU и AOV
АТ7: ALN, ALO, ALU и ALT
319: APC, APE, A6-SAA и A6-SAB (последња два немају насликану заставу испод пилотске кабине и поред регистрације јер нису регистровани у Србији већ у УАЕ и као такви немају право ношења наше заставе)
 
52022_198518375_1389268992.jpg
 
Vidim da su"promašaji" po pitanju logotipa, naziva kompanije i načina farbanja aviona totalno sahranili kompaniju...
 
Dobro pitanje...kako se zovu ova preostala tri sto nisu Novak Djokovic?
 
MaRkOs":3mvz6lba je napisao(la):
Koji je ovaj po redu?

у употреби пети. по поруџбини шести.

Гага":3mvz6lba je napisao(la):
Ваљда шести !
Јел му се можда зна име ?

hazard":3mvz6lba je napisao(la):
Dobro pitanje...kako se zovu ova preostala tri sto nisu Novak Djokovic?

никако. изгледа да неће бити даљњег именовања авиона по живим људима. а изгледа да их неће бити уопште
 
JohnnyLee":2ubn0aai je napisao(la):
изгледа да неће бити даљњег именовања авиона по живим људима. а изгледа да их неће бити уопште

Neke stvari mi nikada neće biti jasne. Sad će imati jedan avion sa imenom, za ostala imena im je negde zapelo pa neće koristiti čak ni klasična rešenja kao što su imena gradova ili reka. I niko nema pojma zašto nisu u stanju da odrade najprostiji deo brendiranja u komercijalnoj avijaciji.

PS ovaj peti verovatno neće odmah ući u upotrebu? A šesti je onaj bivši long-range Kingfisher što ga trenutno preradjuju iz executive u komercijalnu verziju?
 
Pa kad se ljudi stalno zale. Te im smetaju imena koja su data, te ovaj nije dobar, a zasto onaj, pa posto nemogu ljudima da udovolje onda su prestali. Tesko nam je udovoljiti izgleda.
 
direktor":2e091f1p je napisao(la):
ovakvih 10 tak za unutrasnji saobracaj :?:

нема ти наш народ пара за тако нешто. иначе, по мени, овај авион је бољи (може и на воду). три оваква (Ниш, Краљево и Ужице по један), и да се врте ка Београду до четири дневна лета, и лети до Тивта. мислим да може да се сакупи по 80 путника сваки дан ка Београду и даље.

beowl":2e091f1p je napisao(la):
Neke stvari mi nikada neće biti jasne. Sad će imati jedan avion sa imenom, za ostala imena im je negde zapelo pa neće koristiti čak ni klasična rešenja kao što su imena gradova ili reka. I niko nema pojma zašto nisu u stanju da odrade najprostiji deo brendiranja u komercijalnoj avijaciji.

ја сам увек за то да ако се дају имена авионима, да се дају географска имена. да ли ће градове, планине, реке или нешто пето, није битно, само да буду геоградска имена.

beowl":2e091f1p je napisao(la):
PS ovaj peti verovatno neće odmah ući u upotrebu? A šesti je onaj bivši long-range Kingfisher što ga trenutno preradjuju iz executive u komercijalnu verziju?

па углавном ође у у потребу до седам дана од доласка. да, шести је бивши Кингфишеров 319CJ са долетом од 11.000 км. ту треба доста времена да се он преради из директорске у комерцијалну верзију
 
AirSERBIA proširuje globalnu mrežu sa još šest destinacija (preuzeto sa sajta airserbia.com)

AirSERBIA, nacionalna aviokompanija Srbije, omogućiće putnicima još veću ponudu u prvoj polovini 2014, sa uslugama koje će biti uvedene na šest novih destinacija u Evropi i na Bliskom istoku.

Letovi za Bejrut, Budimpeštu, Sofiju i Varnu otpočeće 30. marta 2014, a zatim za Kijev i Varšavu 29. maja 2014.

Nove linije povećaće ukupan broj destinacija u međunarodnoj mreži AirSERBIA do 35, sa stopom rasta od 20 odsto.

Dane Kondić, generalni direktor AirSERBIA, izjavio je: "Ove nove usluge deo su naše strategije proširenja prema ključnim međunarodnim tržištima i veće ponude putovanja putnicima, što istovremeno otvara brojne mogućnost za rast turističkih, trgovinskih i investicionih veza Srbije sa drugim državama. Pored najavljenih destinacija, koje su među najvažnijim tržištima za odmor i poslovna putovanja u Evropi i na Bliskom istoku, istražujemo mogućnosti za dalji rast mreže u 2014, čiji detalji će biti objavljeni u dogledno vreme. Putnicima iz Beograda nudimo specijalne promotivne cene od samo 99 evra za Budimpeštu, 129 evra za Varšavu i Kijev, 149 evra za Sofiju i Varnu i 219 evra za Bejrut. Promotivne cene takođe nudimo za putovanja do i od destinacija AirSERBIA u regionu, kao i za putovanja iz ovih gradova prema Beogradu i destinacijama na kojima već letimo."

AirSERBIA ponudiće dnevne letove za Budimpeštu, Kijev, Sofiju i Varšavu, dok će Bejrut i Varna početi sa tri leta nedeljno i povećaće se na dnevnu frekvenciju od juna 2014.

Letovi za Kijev, Varšavu i Bejrut obavljaće se avionima Airbus A319 u potpuno novim bojama AirSERBIA, u crvenoj, plavoj i beloj boji. Sa ukupno osam sedišta u biznis klasi i 120 sedišta u ekonomskoj klasi, usluga tokom leta takođe je osvežena novim opcijama u jelovniku, besplatnim barom i poboljšanom zabavom na letu.

Letovi za Budimpeštu, Sofiju i Varnu obavljaće se avionima AirSERBIA tipa ATR72.

Nove usluge nude i odlične veze preko matične vazdušne luke AirSERBIA na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu do brojnih destinacija širom Evrope, uključujući Pariz, Amsterdam, Prag, Rim, Milano, Kopenhagen, Stokholm, Štutgart, Diseldorf, Berlin, Cirih, Brisel i Moskvu.

U ponudi su takođe međunarodne veze za Aziju, Australiju i Ameriku preko partnerskih aviokompanija i akcionarskog partnera Etihad Airways-a.
 
"Letovi za Kijev, Varšavu i Bejrut obavljaće se avionima Airbus A319 u potpuno novim bojama AirSERBIA, u crvenoj, plavoj i beloj boji".

Šta znače nove boje,neće valjda ponovo farbati avione u drugu kolor šemu???
 
SAD nisu dale dozvolu "Er Srbiji" da leti za Ameriku
Blic | 23. 01. 2014. - 14:55h
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4369 ... za-Ameriku

Aviokompanija Er Srbija izrazila je danas razočaranje odlukom Ministarstva za saobraćaj SAD da odbije nameru srpske aviokompanije da ponudi usluge na američkom tržištu, kroz kod-šer ugovore sa Etihad ervejzom i drugim aviokompanijama.

- Smatramo da je odluka o zabrani predloženog kod-šer aranžmana protivna globalnim trendovima o liberalizaciji aviosaobraćaja, i da se pri tome ne uzimaju u obzir aktuelna trgovinska razmena i dobri diplomatski odnosi dveju država - rečeno je Blicu u Er Srbiji.

U ovom trenutku , kako su naveli, razmatraju mogućnost upućivanja zvaničnog odgovora Ministarstvu za saobraćaj SAD-a.

U Er Srbiji kažu da su aviokompanije iz SAD-a dugo koristile mogućnost obavljanja direktnog aviosaobraćaja sa Srbijom i ističe da istu mogućnost prema principu reciprociteta zaslužuje i Er Srbija.

- Srbija ima presudnu poziciju u daljem razvoju tržišta jugoistočne Evrope i Balkana - navode u srpskoj nacionalnoj aviokomoaniji.

Er Srbija je zajednicka aviokompanija Vlade Srbije i Etihad ervejza, nacionalne aviokompanije Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Prema pisanju beogradske štampe, SAD su odbile je zahtev Etihada i Er Srbije za uspostavljanje linija tih kompanija za Ameriku nakon što je američka aviokompanija Delta erlajnz uložila žalbu na njihovu molbu.
 
и наравно, слепачки Блиц као и увек лоше преноси вести. не умеју ни да препишу
 
Cek pa sta je istina. I kakve su nam sanse
 
истина је да амерички ДоТ није дозволио код шер на летовима Београд-Абу Даби-САД, што нико при здравој памети не би ни дозволио. даље, Србија нема Категорију 1, па и не може да има код шер ка Америци, а слепци из Блица то нису навели, јер они ни не знају да пишу вести, већ само да преписују (а ни то не раде како треба). битно је да су навели да је Ер Србија заједничка компанија Владе Србије и Етихада
 
Posto se ne razumem u tu terminologiju do kraja. Sta je ustvari nasoj kompaniji potrebno da samostalno leti tamo nekim direktnim letom iz bg-a
 
Vrh