Šta je novo?

Air Serbia

Jel se oni idalje zovu jat airways?

Pitam posto na kraju videa pise air serbia trenutno jat airways
 
до 01.01, после су скроз Ер Сербиа, јер тада званично Етихад преузима 49%
 
bojan87":c7h9qd0z je napisao(la):
Jel se oni idalje zovu jat airways?

Pitam posto na kraju videa pise air serbia trenutno jat airways
Ne, zovu se sada Air Srbija. "Trenutno Jat Airways" vazilo je do 29.10.2013 (ovaj video je napravljen pre toga) kada je u agenciji privrednih registara zvacino izbrisano ime Jat Airways i regitrovana Air Srbija.
 
tradicija jata se nastavlja. Nepouzdanost, a od svega se dobija usmeno izvinjenje, a pare ili deo ulozenih sredstava im ne pada na pamet da vrate ili poklone za neke naredne letove.
 
исти си као они исфустрирани хејтери са Блица и осталих новинских сајтова. па добро, десио се квар. и шта сад? треба због тога да спалимо компанију? барем су сада путници враћени другим авионом (Етихадовим 320). у стара времена би остали на аеродрому у Абу Дабију да седе минимум 12 сати док из Београда пошаљу други авион
 
Ja sam od Jetblue airways-a dobio neki procenat od karte i hranu na aerodromu, zbog kašnjenja aviona 4 sata...
a jetblue je low cost kompanija, a air serbia je valjda na većem nivou, pa za ovakve greške trebaju oni da snose neke troškove
 
Upravo tako. Kvarovi se desavaju svakoj kompaniji, ali je poenta kako u tim situacijama reaguju. Ako se desi kvar i ljudi ostanu na aerodromu, onda je osnovna kultura poslovanja da ih ponudis hranom, picem,... Takodje ako se cekanje oduzi onda je logican sled, da korisnike ne bi izgubio, da svim putnicima problematicnog leta ponudis kompenzaciju u vidu popusta na buduce karte, vaucera ili vracanja novca za to putovanje.

Evo ako je ista od toga airserbia u tom trenutku uradila onda im svaka cast i povlacim rec.

Ako su te jadne isprepadane ljude samo vratili nazad u aerodromsku zgradu sa recenicom da ce ih obavestiti kad ce let biti nastavljen onda ne vredi davati tolike pare za visoko budzetsku avio kompaniju.
 
ја колико сам чуо, одмах су у Абу Дабију укрцани у други авион за Београд
 
Svakako pretrpeli su strah, neprijatno iskustvo, izgubili vreme. Air Serbia treba se odužiti putnicima, zašto ne bi dala recimo 10 % popusta na narednu kupovinu karata..
 
Pa nisu bas odmah poleteli drugim avionim posto je kasnjenje bilo 4 sata ako je u pitanju dnevni let, ako je bio u pitanju jutanji let onda je jos gore.

Sve u svemu, kompanija se ne ogleda u tome koliko kvarova ima i koliko kasni, vec kako se sa tim problemima bori, i kakvog utiska izlaze putnici iz svega toga.

Ja mogu da kazem da bilo koja kompanija sa kojom bi kasnio na odrediste 4 sata ne bi me vise videla, pogotovo sto nisu jeftiniji od konkurencije. Da su jeftiniji onda bi mozda izvagao kasnjenje sa ustedom u ceni.

Mogu samo da zamislim ljude koji treba da dodju na aerodrom da pokupe putnike, pa i njima propadne ceo dan u iscekivanju airserbie

P.S. Danas isti taj avio iz abu dabija kasni 1sat i 20minuta :(
 
Не пиши којештарије.Авион принудно слетео после сат времена лета а сви путници послати на своје одредиште са само 4 сата закашњења и то авионом једне од најудобнијих авиокомпанија на свету. Ако је због других кашњења било места критици у овом случају Ер Србију можемо само похвалити.
 
bojan87":33duuh1n je napisao(la):
Ja mogu da kazem da bilo koja kompanija sa kojom bi kasnio na odrediste 4 sata ne bi me vise videla, pogotovo sto nisu jeftiniji od konkurencije. Da su jeftiniji onda bi mozda izvagao kasnjenje sa ustedom u ceni.

Бојане, ако би довољно често летео, са таквим ставом остао би без могућности да користиш услуге иједне авиокомпаније. Свака понекад закасни и више од четири сата на одредиште. Не може се све држати под контролом... :(
 
OK, verovatno ste u pravu, mada ja jos ni jednom nisam zakasnio na odrediste kada sam koristio wizz i british.

Iskreno se nadam da su podigli nivo usluge i da je sada sve kako treba, mada ja idalje necu leteti sa njima a pre svega zbog cene.

Do engleske je cena preko jata i preko 3-4 puta skuplja nego wizz, a gotovo da je isti konfor. Wizz kao kompanija uvek me je sigurno i tacno dovela na destinaciju tako da imaju moje poverenja. Kada jat bude pristupacniji i pouzdaniji (kada stignu svi naruceni avioni) onda mozda i razmislim da odletim negde sa njima.
 
па добро, не можеш баш да поредиш нискотарифну и традиционалну авио компанију. свако бира свог превозника на основу више фактора (цена, ниво и квалитет услуге, итд.). лично, узећу пре Ер Србију него Виз за Лондон, с обзиром да сам већ летео са њима за Лондон. једностано, јефтиније ми је да дођем на Хитроу, него да се из Лутона цимам до Лондона
 
^^^ Pa da ako ti je hitrou neophodan, ali posto je meni sve jedno kada neko dolazi po mene onda gledam sta je jeftinije.

Ako cemo pravo usluga je ista i u wizzu i u jatu izuzev mozda obroka koji dobijes free u er sribiji, sve ostalo je usustini isto.

Sto se tice konkretno londona preko wizza ako znam vreme putovanja kartu mogu dobiti i za 10 000 dinara, dok kod jata je najjeftinija preko 20 000 i to ako ulovite one popuste koje su davali (189eura), ako ne onda je cinimi se i vise od 30 000 dinara
 
Баш лепа вест

Tri dame novi piloti “Er Srbije“
Tatjana Spalević | 05. januar 2014. 21:26 | Komentara: 2
Biljana Savić, Danijela Miletić i Ivana Milojević poručuju: Čast je leteti za srpskog prevoznika

PRVI put u istoriji srpske nacionalne avio-kompanije avionima će upravljati i žene piloti! Biljana Savić, Danijela Miletić i Ivana Milojević. Za njih je „Er Srbija“ otvorila vrata kokpita. Primljene su na konkursu. Znanjem o vazduhoplovstvu, umećem na simulatoru, položenim raznim testovima, oduševile su komisiju i dokazale da su podjednako dobre, pa možda i bolje od kolega muškaraca.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/re ... -Er-Srbije
 
bojan87":1faptdpe je napisao(la):
Ako cemo pravo usluga je ista i u wizzu i u jatu izuzev mozda obroka koji dobijes free u er sribiji, sve ostalo je usustini isto.

Probaj da čekiraš 25kg prtljaga u Wizz (što mnogim putnicima treba) pa ćeš videti kako je isto... :)

To po strani, skrenuo bih ti pažnju na dve stvari:

1. Air Serbia nikada neće dovesti cenu karte za London ni približno Wizz-u jer Air Serbia nije lowcost prevoznik. Totalno drugačija struktura troškova potpuno različit poslovni model. Svako uporedjivanje cena karata izmedju ta dva prevoznika je besmisleno.

2. To što je tebi lično Wizz idealno rešenje je odlična stvar, i tako treba da bude. Konkurencija na nebu, pa neka svako sebi skroji put kako mu odgovara. Ali to ne znači da Air Serbia krupnim koracima nastavlja sve najgore tradicije Jata, kao što si pisao i to na osnovu incidenta koji je rešen na najbolji i najefikasniji mogući način. To naprosto nije utemeljena kritika.
 
Ako se dobro secam cca 30kg košta oko 20-25 eura po letu.
 
25 evra po komadu prtljaga (maksimalne težine 30 kg), malo li je? Ako iz bilo kog razloga moram da čekiram dva komada prtljaga, to je u startu 50 evra.

Pa još ako osoblje odluči da se ranac koji nosim u kabinu ne uklapa u besplatne dimenzije (koje moraju da se guraju ispod sedišta) nego mora da ide u overhead bin za 13 evra, dođosmo do 38/63 evra dodatnog troška a još nismo ni poleteli.

Dalje, ako iz bilo kog razloga ne budem u mogućnosti da se čekiram online, na aerodromu će me to zadovoljstvo koštati 20 evra.

Pošto volim (i uvek insistiram) da sedim pored prozora, to će me koštati narednih 8 evra. Sreća pa sam samo umereno krupan i teoretski mogu da se uglavim u gusto napakovana lowcost sedišta, ali će zato košarkaši i odbojkaši morati da doplate 10 evra za sedišta koja imaju par santimetara dodatnog prostora za noge, kako im sedište ispred njih ne bi odvalilo kolena tokom leta. Cene ovih usluga se inače dupliraju ukoliko se ne rezervišu online nego na aerodromu, pred sam let.

Ajde da kažemo da ne moram da jedem i pijem u avionu, mogu da spakujem sendvič. I neka bude da mi je smeštaj negde blizu lowcost aerodroma koji je 60-100km udaljen od centra grada u koji putujem. Jer ako i to uračunam u cenu onda isplativost cele priče postaje veoma upitna.

Naravno da ima mnogo ljudi koji mogu da spakuju svoj lowcost let sa nula dodatnih troškova, i razumljivo je da će lowcost biti njihov prvi izbor. Ali isto tako postoji mnogo ljudi kojima je potrebno podosta od onih "dodatnih pogodnosti" koje se kod većine legacy prevoznika dobijaju besplatno. U pitanju su dva veoma različita tržišta koja jednostavno ne treba direktno porediti.
 
Onda za tebe definitivno nije low cost, mada ni druge obicne aviokompanije ti ne bi sve ovo gore navedeno dale gratis. Sve u svemu vecini ljudi koja koristi low cost cena je prednost tako da i kad zaracunas sve te dodatne opcije izadje jeftinije od konkurencije.
 
заправо, код регуларне авио компаније, ваћина наведених ствари је бесплатна. Ер Србија ти чак нуди да бесплатно резервишеш и седиште приликом куповине карте. а да не говорим о томе да им је лимит пртљага 30 кг
 
bojan87":6bcrptwj je napisao(la):
Onda za tebe definitivno nije low cost, mada ni druge obicne aviokompanije ti ne bi sve ovo gore navedeno dale gratis. Sve u svemu vecini ljudi koja koristi low cost cena je prednost tako da i kad zaracunas sve te dodatne opcije izadje jeftinije od konkurencije.

Letim relativno često, koristim legacy prevoznike i još mi se nije desilo da sam nešto morao da doplaćujem preko cene karte. Štaviše, većina prevoznika mi toleriše sitna prekoračenja propisanih limita a neki su veoma fleksibilni u vanrednim situacijama kao što je npr. kašnjenje na check-in ili promena datuma/vremena leta. Pa još kada si u nekom frequent flyer programu, pogodnosti samo rastu.

Kada nisam vukao previše prtljaga koristio sam i neke lowcost prevoznike sa dobrom reputacijom, i bio sam zadovoljan uslugom. Ali opet su mi mnogo draži i miliji (određeni) legacy prevoznici. Sve ima svoje prednosti i mane, i svako bira svoje tržište.
 
Ja se vozio austrian airlinesom do njujorka, razmak izmedju sedišta isti kao i kod Wizzair-a... I dobijem tričavih 23 kg torbe..
 
Vrh