ево мало историје, ако некога занима. иначе, ову књигу је радио момак који је средњошколац у некој београдској међународној школи
Пантограф":44ycfnfz je napisao(la):Најавише јуче да ће АС летети и на линији Праг - Абу Даби. Отворено небо - шанса за српску небеску експанзију. Лепо.
GOJE":2v866znn je napisao(la):Ali zašto ATR za Prag? Pa to je pravo mučenje!
Пантограф":2v866znn je napisao(la):Најавише јуче да ће АС летети и на линији Праг - Абу Даби. Отворено небо - шанса за српску небеску експанзију. Лепо.
Član 11. Ograničenje radnog vremena
Radno vreme člana posade ne sme biti duže:
- od 1920 časova u jednoj kalendarskoj godini;
- od 960 časova u šest meseci u toku kalendarske godine;
- od 160 časova u 30 uzastopnih kalendarskih dana;
- od 100 časova u 14 uzastopnih kalendarskih dana;
- od 40 časova nedeljno.
Član 12. Ograničenje vremena leta
Vreme leta člana posade ne sme biti duže:
- od 900 časova u jednoj kalendarskoj godini;
- 85 časova u toku 30 uzastopnih kalendarskih dana;
- od 28 časova nedeljno.
Član 13. Ograničenje trajanja letačke dužnosti - avioni
Letačka dužnost može da traje najduže 13 sati u toku 24 sata.
Najduže trajanje letačke dužnosti u toku 24 sata skraćuje se po 30 minuta za svaki sektor, počevši od trećeg sektora pa nadalje, pri čemu najduže skraćenje iznosi dva sata.
Kad letačka dužnost počne u periodu najniže dnevne aktivnosti organizma, najduže trajanje letačke dužnosti se skraćuje za vreme koje ulazi u taj period, a najduže za dva sata, a kad se letačka dužnost završava u periodu najniže dnevne aktivnosti organizma ili ga potpuno obuhvata, najduže trajanje letačke dužnosti skraćuje se za polovinu vremena u kojoj je letačka dužnost vršena u tom periodu.
Član 18. Odmor
Odmor člana posade pre početka letačke dužnosti na matičnom aerodromu traje najmanje onoliko koliko je trajala prethodna letačka dužnost ili 12 sati, zavisno od toga šta je duže.
Odmor člana posade pre početka letačke dužnosti van matičnog aerodroma traje najmanje onoliko koliko je trajala prethodna letačka dužnost ili deset sati, zavisno od toga šta je duže. Kad se član posade odmara van matičnog aerodroma, vazduhoplovni subjekat dužan je da članu posade omogući spavanje od najmanje osam sati, ne računajući u to prevoz i vreme koje je članu posade potrebno za ostale fiziološke potrebe.
10.12.2013, 13:50
Autor: Finance, Slovenija
Air Srbija i Aerodrom Ljubljana u zajednički marketing
Na ljubljanskom aerodromu sletio je prvi avion Air Serbia s predstavnicima tog prevoznika i novinarima, te službeno otvorio redovne letove između Ljubljane i Beograda.
"Direktna veza je odavno problem. Preduzetnici i ostali putnici putuju automobilom zbog loših veza i cijena", rekao je Zmago Skobir, predsjednik Uprave Aerodroma Ljubljana (AL). U Srbiju je avion odletio s još 50 drugih putnika.
"Ta linija se odlično uklopila u odlične odnose Srbije i Slovenije koje će ta suradnja još poboljšati", novu je liniju pozdravio Aleksandar Radovanović, srpski veleposlanik u Sloveniji.
Agresivno na slovensko tržište
Novi vlasnik Air Serbia Etihad Airways iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, od zračne luke u Beogradu želi napraviti tzv. čvorište .
"To donosi nove mogućnosti za našu zračnu luku", rekao je Iztok Podbregar, član uprave AL. Air Serbia je naime agresivno ušla na slovensko tržište jer iza sebe ima mrežu koju je dobio Etihadom, što će smanjiti cijenu udaljenim destinacijama. "Marektinšku akciju ćemo podržati zajedno, također s Adri Airwaysom pregovaraju o saradnji - kao što je priznavanje karata i slično. Nadam se što otvorenijoj suradnji,"optimistično kaže Skobir.
Prednosti, prije svega cjenovno pristupačnih i boljih veza, neće uživati samo gospodarstvenici i ostali putnici na Balkanu već i u Italiji i Austriji.
"Ova aviolinija će biti od velike koristi za građane i Slovenije i Srbije, a naročito za razvijanje turizma", slaže se financijski direktor Air Serbija Dimitris Cortelis. Planiraju prevesti desetine hiljada putnika godišnje, "ljeti planiramo uvesti dodatne letove. Nama su spomenuli jedan dodatni, no koliko će ih zapravo biti, vidjet ćemo na rasporedu letova krajem aprila", objasnio je Skobir.
Air Serbia nema se čega bojati
"Zračna luka Ljubljana je prodajni hit", kaže Podbregar, ali prodaja Aerodroma ni na koji način neće ugroziti suradnju s Air Srbia. "Taj proces komercijalnom ugovoru između stranaka neće uzrokovati probleme, novi vlasnik može samo cijeniti dodatne prijevoznike na svom tlu", još kaže Skobir.
Železničar":7k2vqmvq je napisao(la):Zar ne bi trebalo da piše Aerodrom Nikola Tesla - Beograd / Airport Nikola Tesla - Belgrade, s obzirom da se sam aerodrom nalazi u Beogradu a naziv mu je Nikola Tesla?
Delija":1vo48lpk je napisao(la):Železničar":1vo48lpk je napisao(la):Zar ne bi trebalo da piše Aerodrom Nikola Tesla - Beograd / Airport Nikola Tesla - Belgrade, s obzirom da se sam aerodrom nalazi u Beogradu a naziv mu je Nikola Tesla?
На енглеском исправно би било само: Nikola Tesla Airport