Šta je novo?

Air Serbia

uncool
но, ако некога занима, Ер Србија је објавила још један конкурс за запошљење у продаји у представништвима. ЦВ ће моћи да се преда у петак, 29.11, од 16 до 19 у Метрополу. ако знате неког да тражи посао у продаји, пренесите му/јој
 
Somi303":8dc50ohr je napisao(la):
mekbejn":8dc50ohr je napisao(la):
али мами осмех на лице :lol: Није лепо, али ме је поштено насмејало.

OK, može se diskutovati na razne načine, ali Nick Vujičić je takav jedan zmaj od čoveka, i često sam pravi šale na svoj račun, tako da mislim da je i ovaj urnebes ipak "Cool".
 
Prvi let Er Srbije na liniji Beograd-Banja Luka 1. decembra
Tanjug | 28. novembar 2013. 22:54 | Komentara: 0

Nacionalna aviokompanija i beogradski aerodrom "Nikola Tesla" organizovaće 1. decembra svečani ispraćaj prvog leta Er Srbije na liniji Beograd - Banja Luka
air.jpg

BEOGRAD - Nacionalna aviokompanija i beogradski aerodrom "Nikola Tesla" organizovaće 1. decembra svečani ispraćaj prvog leta Er Srbije na liniji Beograd - Banja Luka.

Medijima će se kratko obratiti generalni direktori Er Srbije i aerodroma "Nikola Tesla", Dane Kondić i Velimir Radosavljević.

Ceremonija će biti održana u restriktivnoj zoni, iza linije pasoške i carinske kontrole, navedeno je u zajedničkom saopštenju.
izvor:http://novosti.rs/vesti/turizam.90....rbije-na-liniji-Beograd-Banja-Luka-1-decembra
 
да. мислим да је на лету из Франкфурта. има негде на форуму Airliners.net списак аеродрома где танкују авионе
 
РЕПУБЛИКА СРПСКА | 01/12/2013 | 13:35
"Ербас Новак Ђоковић" слетио на Аеродром Бањалука

Авион "Ер Србије", који је данас полетио из Београда, слетио је на Аеродром Бањалука, чиме је званично поново успостављен ваздушни саобраћај између Србије и Републике Српске.
034667.jpg

вион су дочекали предсједник Републике Српске Милорад Додик, министар саобраћаја и веза Српске Недељко Чубриловић, конзул Србије у Бањалуци Владимир Николић, директор Аеродрома Бањалука Мирослав Јањић и директор Туристичке организације Републике Српске Нада Јовановић.
Авион "Ербас А319 Новак Ђоковић" полетио је са београдског аеродрома "Никола Тесла" у 12.05 часова, а након што је слетио организована је свечана церемонија у фоајеу Аеродрома Бањалука.
Летови на релацији Бањалука - Београд у овој зимској сезони биће успостављени на дневном нивоу. Полазак из Београда за Бањалуку предвиђен је у 14.00 часова, а полазак из Бањалуке у 15.25 часова.
У предстојећој љетној сезони планирани су два лета - пријеподневни и вечерњи. Уторком, четвртком и суботом поласци из Београда су у 8.00 часова, а из Бањалуке у 10.45 часова. Понедјељком, сриједом, петком и недјељом поласци из Београда биће у 18.40 часова, а из Бањалуке у 21.35 часова.
ДОДИК: АВИОНСКА ЛИНИЈА БЕОГРАД-БАЊАЛУКА ВАЖНА ЗА СРПСКУ
Предсједник Републике Српске Милорад Додик рекао је данас да је успостављање авионске линије на релацији Београд-Бањалука важно за Српску, не само у саобраћајном, него и емотивном смислу, те да ће институције власти учинити све да се ова линија одржи.
"Нећемо дозволити да стане, нећемо одустати... Морамо развити културу путовања авионом коју до сада на овим просторима нисмо имали", рекао је Додик новинарима на бањалучком аеродрому.
Он је нагласио да грађани Српске компанију "Ер Србија" доживљавају као своју, те да Српску радује економска експанзија ове највеће регионалне авио-компаније.
"Од овог дана сви путеви владиних службеника биће упућени на ову линију, што ће бити само мали мали допринос одржавању ове линије", нагласио је Додик.
Премијер Републике Српске Жељка Цвијановић изјавила је да ће успостављањем редовне авио-линије "Београд – Бањалука" бити појачана динамика на Аеродрому Бањалука.
"Желимо бити инкорпорисани у ону динамику летова која постоји на Аеродрому `Никола Тесла`. То значи да ово неће бити само летови до Београда, него нам је циљ да путници имају добру конекцију са другим дестинацијама", рекла је Цвијановићева новинарима у Бањалуци.
Она је подсјетила да је један од закључака са сједница влада Српске и Србије био да се успостави авио-линија од Београда до Бањалуке.
"Постоје одређене понуде инвеститора који су заинтересовани за улагања у наш аеродром. Те понуде Влада Српске разматра, али нам је сада ова авио-линија приоритет", закључила је Цвијановићева.
Министар саобраћаја и веза Српске Недељко Чубриловић рекао је да данас почиње нова историја за бањалучки Аеродром, за који је вриједило чувати дозволу за међународне линије.
"Сво вријеме је Влада Српске улагала у Аеродром Бањалука, али и трпјела критике због тога, те се надам да су сви они који су сумњали, данас разувјерени", рекао је Чубриловић.
Он је нагласио да ће авио-линија Београд-Бањалука имати сву подршку Влада Српске и да су већ обезбијеђена средства за финансирање ове линије, која ће јој гарантовати економски успјех.
Министар саобраћаја Србије Александар Антић оцијенио је да успостављање нове линије представља искорак у међусобним односима Српске и Србије и нагласио да је ова линија сјајна вијест за цијели регион.
"У Бањалуку смо дошли за 35 минута. Брже него што би дошли са београдске Карабурме на Баново брдо. То је мотив и позив да сарађујемо и да ову линију искористимо на најбољи могући начин", рекао је Антић.
Генерални директор компаније "Ер Србија" Дане Кондић захвалио је због дочека у Бањалуци и помоћи коју је ова авио-компанија добила од институција власти Српске у успостављању линије.
"Родитељи су ми рођени близу Козаре, тако да могу да кажем да сам дошао данас кући", рекао је Кондић, истичући да су веома важне везе између Бањалуке и Београда, али и везе са свим мјестима у којима живи српска дијаспора.
Директор Аеродрома Бањалука Мирослав Јањић пожелио је добродошлицу путницима и гостима из Србије, истичући да ће учинити све да сви пријеми и отпреме буду на највишем могућем нивоу.
"Аеродром Бањалука подржава одржавање и успостављање нових линија, а већ од сутра преко Београда за нас су доступне све значајније дестинације у Европи и свијету", рекао је Јањић.
foto galerija:
030118.jpg

030120.jpg

030121.jpg

030122.jpg

030124.jpg

030128.jpg

030129.jpg

030127.jpg


izvor: http://www.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=101396
 
Сад по истом (транзитном) принципу за Ниш, па за Краљево. Ако треба, да се за те потребе набави један АТР-42.
 
Pretpostavljam da je slanje ovolikog aviona u Banjaluku urađeno iz marketinških razloga i da će ubuduće tamo ići ATR..
 
Atr 72 je predvidjen za Banjaluku,a A319 je isao tamo u svrhu promocije ove linije i nece se tako skoro opet pojaviti u BL.
 
Пантограф":239u2xiz je napisao(la):
Сад по истом (транзитном) принципу за Ниш, па за Краљево. Ако треба, да се за те потребе набави један АТР-42.

ја бих, лично, за Краљево и Ниш изнајмио по један млазњак до 70 места (Е45, Е70 или сл.) са којим би директно могао да покријем око 5, 6 дестинација које су интересантне путницима из тих крајева (Беч са 4-5 летова недељно, Истанбул 3-4 лета недељно, Париз 3-4 лета недељно, Франкфурт 4-5 летова недељно, Диселдорф 3-4 лета недељно, Подгорица сваки дан, а Тиват лети сваки дан), а из Београда бих слао сваки дан два пута дневно АТР
 
Mislim da je veliko pitanje koliko bi medjunarodne linije sa INI i KVO bile popunjene. Vredelo bi probati ali čuo sam kontradiktorne priče o popunjenosti Jatove linije iz Niša za Cirih/Beč svojevremeno - jedni su govorili o pet prodatih karata na frekvenciji od 2x nedeljno, drugi su pričali o punim avionima koji su leteli 5-7 puta nedeljno. A pri tome je linija bila kružna odnsono BEG-ZUR-INI-ZUR-BEG.

Istanbul bi možda vredelo probati kao liniju iz BEG sa zaustavljanjem na INI/KVO, kao što Croatia leti za Rim preko Dubrovnika i Splita. S tim da je u ovom trenutku linija BEG-SAW jedna od najpopunjenijih koje Air Serbia ima, pa nema previše smisla eksperimentisati sa zaustavljanjima osim ukoliko se ne steknu uslovi da se proba sa dva dnevna leta.

Inače, mislim da Etihad nije raspoložen za pravljenje i operativno uvodjenje neke šarolike flote i da će sve linije za koje je Airbus preveliki biti pokrivene sa ATR-72.
 
па у овом случају ја бих ишао wet lease уговор са компанијом која има неискоришћене мале млазњаке. ионако се само плаћа најам авиона и посаде, сва одржавања ради власник, тако да то и није нека шарена флота. а за АТР је све душе од 500 нм смрт за путнике. а из Ниша и Краљева је то једино до Истанбула, Беча, Подгорице и Тивта. осталe предложене дестинације су све преко 500 нм
 
Niš - Krf, Niš - Burgas i Niš - Varna su takođe kratke linije, a imaju solidan letnji potencijal.. verujem da bi tu ATR dobro došao..

Sasvim zabavna linija bi mogla da bude Niš - Temišvar sa mnogo zgodnih presedanja, ali to već nije za Air Serbiu..
 
beowl":2r7izmpc je napisao(la):
Mislim da je veliko pitanje koliko bi medjunarodne linije sa INI i KVO bile popunjene. Vredelo bi probati ali čuo sam kontradiktorne priče o popunjenosti Jatove linije iz Niša za Cirih/Beč svojevremeno - jedni su govorili o pet prodatih karata na frekvenciji od 2x nedeljno, drugi su pričali o punim avionima koji su leteli 5-7 puta nedeljno. A pri tome je linija bila kružna odnsono BEG-ZUR-INI-ZUR-BEG.

Sta je to ZUR? Cirih je ZRH ;)

Ta linija na kraju, pred ukidanje, jeste imala mali broj putnika, ali razlog su bili debilni termini, i da samo dvaput nedeljno, petak (ili subota) i nedelja i to jednom od pravaca jako kasno.
 
Da li misliš na treći koji će biti registrovan kao YU ili treći ukupno? Ukupno gledano, danas četvrti A319 ulazi u službu s tim da su dva od ta četiri registrovana u UAE. Peti (ukupno) stiže do kraja ove nedelje.
 
drum1":3cgtcyh8 je napisao(la):
Да ли неко зна зашто су регистровани у УАЕ?

Zato što su iznajmljeni od Etihada. Nisam nigde uspeo da pročitam da li je u pitanju podzakup ili su ovi imali par komada u rezervi pa su ih dali po povoljnijoj ceni u odnosu na lizing kompanije.

Sva četiri imaju Air Serbia livery.
 
два су само са УАЕ регистрацијама, јер је њих узео Етихдан у закуп, па их проследио Ер Србији, и они можда буду пререгистровани у Србији. сви остали су директно изнајмљени Ер Србији, и имаће српске регистрације (APD и APF)
 
Vrh