Šta je novo?

Air Serbia

Evo i njega, pole 10-ak dana
YU-ARB.jpg
 
A YU-ARC ide veceras u Istanbul kao JU4040, predpostavljam na D-check
Znači, nema ga minimum dva meseca..

D check
The D check, sometimes known as a "heavy maintenance visit" (HMV), is by far the most comprehensive and demanding check for an airplane. This check occurs approximately every 6-10 years. It is a check that more or less takes the entire airplane apart for inspection and overhaul. Even the paint may need to be completely removed for complete inspection of the fuselage metal skin. Such a check can generally take up to 50,000 man-hours, and 2 months to complete depending on the number of technicians involved.
 
Ne znam troluje li ovaj čovek sopstveni sajt, ili šta? Tema su letovi Beograd - Budimpešta.

Pantograf
Ja bih uvek išao avionom a ne kolima, ako putujem sam.


Alen Šćuric

Nema to baš previše smisla.


Pantograf

Meni nema smisla ići kolima. Skuplje je, a šta će mi automobil u velikom gradu? Ako hoću da obiđem i npr. Balaton, onda kolima, ali samo za Peštu, grad sa 4 linije metroa, nikako.


Alen Šćuric

Ma u Budimpeštu svi idu autom. Kako vam je auto skuplji od aviona?


Pantograf

Kad putuje sam čovek, obično dođe auto skuplji od aviona, ili košta isto, čudi me da to još niste otkrili (gorivo+putarine/cestarine, da ne računamo amortizaciju, jer je onda mnogo skuplje kolima). Kada je više ljudi u automobilu, dođe naravno jeftinije po putniku.


Alen Šćuric

Ja i te kako jesan. Nemalo puta računam što mi je jeftinije. Najčeše mi je jeftinije putovati avionom ako nas ima dvoje ili je neznatno skuplje pa radije koristim avion. Za Dubrovnik su mi jeftinija i tri putnika avionom. Koliko puta sam o tome pisao.
qq lele analitičara...
 
A462EEC9-69C1-494E-8B72-B0AD7449BEFF.jpeg

Jutros za Cirih, A320 DanAira
Mislim da je bilo 156 putnika.

Let za Berlin takodje jako dobro popunjem (70-85%) po slobodnoj proceni.

Inače novina u Nemackoj je da proveravaju pasoše odmah na izlasku iz aviona. Kao iz Gvantanama da dolazimo.
 
Е, проверавали нам их тако 1998. у Франкфурту. Таман почињао рат на Косову, а још су терали Албанце назад за Југославију... Било 10 пандура у цивилу у ДЦ9 донде и назад.
 
Ja skoro nekompetentniju i egopisticniju osobu, bez dana radnog iskustva, a koja misli da je najveci Bogom dani strucnjak nisam video. Razlika izmedju njega i Vucica je samo u tome sto je Vucic zavrsio Pravni fakultet i ludim spletom okolnosti uspeo da zajaše vlast. Ne da Bog da ovaj neku vlast negde da dobije.
 
Pa kako nema radnog iskustva-trenira mažoretkinje.. i naziv sajta mu je zbog toga akronim ZAMA.

A tek danas koliko je ispljuvao radove na Tesli.. podlac slika ćošak dolaznog hodnika bez prozora i kuka kako je mračno.. a prozori na dolaznoj galeriji potpuno simetrični (ima ih isto) kao na donjem nivou A strane.. a onda pljuvačina u komentarima..
 
Pogledajte prilog 155108
Jutros za Cirih, A320 DanAira
Mislim da je bilo 156 putnika.

Let za Berlin takodje jako dobro popunjem (70-85%) po slobodnoj proceni.

Inače novina u Nemackoj je da proveravaju pasoše odmah na izlasku iz aviona. Kao iz Gvantanama da dolazimo.
Proveravamo i mi u poslednje vreme. Vise puta sam bio iznenadjen kad sam sletao iz Bazela da su nas na kapiji sacekali granicni policajci.
 
Ništa strašno, u četvrtak sam išao autobusom iz Bratislave u Beč i čim smo ušli u Austriju, zaustavila nas je policija zbog pasoške kontrole.

Sent from my SM-S916B using Tapatalk
 
Ima migranata kao pre 8 godina. Veće su kontrole

Ja sam išao u Berlin 22.2. ista stvar. LF 82%

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ер Србија одлично послује, али желимо Катар за стратешког партнера
Председник државе Александар Вучић изјавио је да Ер Србија одлично послује али да је замолио емира Катара шеика Тамим бин Хамад Ал-Танија да види да ли имају интерес да постану стратешки партнер Србије и да су већ достављени неки материјали и анализе.

Kakav kriminal je u pitanju ovde?
 
Razumem to u drumskom i železničkom saobraćaju. Ali ne razumem svrhu pregledanja pasoša na izlasku iz aviona kada svakako postoji pasoška kontrola posle.
 
Razumem to u drumskom i železničkom saobraćaju. Ali ne razumem svrhu pregledanja pasoša na izlasku iz aviona kada svakako postoji pasoška kontrola posle.

Ako se avion vraća nazad na istu destinaciju odakle je i krenuo, jednostavno ti ne dozvole iskrcavanje, i odmah se vraćaš nazad. U suprotnom moraju da te procesiraju, avion će već odleteti, a po pravilu moraju da te deportuju nazad istom kompanijom. Onda ide cimanje sa smeštajem, otiscima, sprovođenjem u "prihvatilište" (aka zatvor) dok ti ne obezbede let nazad itd. Mene su jednom (nepravedno) deportovali iz Belgije ovom varijantom gde su me pritvorili, pa nažalost naučih puno o tome kako ide, lepo sam se ispričao sa šefom granične policije o pravilima...
 
Vrh