Bulbulderac17
Advanced
Mislim da je to samo sargarepica za veoma brzi ulazak u one world...kažem obično nije povezano ali ko zna šta je u pozadini.
Nedavno je objavljen kodšer Air Serbia-Qatar a da pre toga, koliko mi je poznato, nije bilo interlajna. Možda grešim ali mi ne miriše da će biti skoro kodšer sa AA.Je li postoji neki presedan u kom dve kompanije objave interline malo pre codeshare-a. Vise mi se cini da ce ovo ostati na interline-u jos neko vreme
Interline znaci da mozes da kupis kartu na jednom itinerary-ju i da ne moras dva puta da se cekiras, vec ce kofer biti cekiran do krajnje destinacije. Kod interline-a AirSerbia nema svoj kod na letu partnerske kompanije, pa ce na karti pisati, na primer, JU506 BEG-ORD, AA1769 ORD-LAX.Koja je tačno razlika između codeshare i interline?
Dva sam teksta pročitao vezano za te sekundarne sankcije i oba kao kaznu spominju samo zabranu pristupa njihovom finansijskom sistemu, što mi jedino logično i zvuči, pošto to jedino i mogu da urade.
"Non-US entities with business relationships in the US must comply with secondary issues. If they are in violation, they may be restricted partiallyor totally from participating in the US financial system, including import or export restrictions. US persons who are found in violation of sanctions may find themselves on the Specially Designated Nationals and Blocked Persons (SDN) list"
Kakav crni zatvor...da hapse strane građane po svetu zato što su van njihove teritorije radili nešto što se njima ne sviđa bi bilo previše i za njih.
Joint venture predstavlja najviši oblik saradnje aviokompanija, a da nije u pitanju spajanje kompanija.
Joint venture podleže strogim pravilima, zbog zaštite konkurencije na tržištu, i shodno tome podleže odobrenje nadležnih organa. Joint venture se može napraviti i samo na određenim linijama.
Između Evrope i Severne Amerike postoje tri velika joint ventura, koja pokrivaju te linije, a koje su dobile odobrenje od regulatora. To su:
- American Airlines, British Airways, Finnair, Iberia
- Air France - KLM, Delta, Virgin Atlantic
- Air Canada, Lufthansa, United
Svi ovi joint venture sporazumi su dobili odobrenje kako od američkih, tako i evropskih vlasti.
Kada se dogovara joint venture, dolazi do potpunog usklađivanja svih aktivnosti između aviokompanija na datim letovima. To podrazumeva:
- usklađivanje reda letenja
- usklađivanje kapaciteta na linijama
- usklađivanje prodajnih aktivnosti
- usklađivanje cena na datim linijama
- i što je najbitnije, deljenje troškova i ostvarenog prihoda, tj. profita na ovim joint venture linijama. Jednoj aviokompaniji je potpuno nebitno da li će oni ili druga kompanija da prevezu putnika na datim linijama, nešto što se na engleskom zove "metal neutral"
Iskreno, ne znam na kojim tržištima bi tako nešto bilo moguće za Air Serbia, i kome bi bilo u interesu da se "pomuči" da takav sporazum sklopi i dobije sve neophodne dozvole...
Što se code-share (kao i interline) ugovora tiče, postoje različiti oblici istog, u zavisnosti šta su aviokompanije dogovorile. Teško je za nekoga ko nije insider da zna da li je takav ugovor dobar ili loš za samu kompaniju. Ono što treba shvatiti je da nešto što se čini da je dobro za samog putnika, nije uvek i najbolje za aviokompaniju.
Nazalost je leteo. Nije bilo drugog aviona slobodnog, pa je morao da uleti. Ne zelim ni da zamisljam kakav je LF bio...YU-ARB danas leteo na JU374/375 do Ciriha
Tako je, do pre par sati nije bio rasporedjen, pa sam mislio da nije aktivan. SorryAktivan je i stari YU-ALP ATR72-200. Sutra ide za Tivat.