lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.811
- Pohvaljen
- 2.610
To zavisi od drzave do drzave. Ne znam da li u Srbiji mogu.Не могу старе ознаке да се користе?
To zavisi od drzave do drzave. Ne znam da li u Srbiji mogu.Не могу старе ознаке да се користе?
Bio Y180 a sad ide na C8Y156Колико схватам, своја седишта је Виз оставио себи, значи иде на дораду.
Bio Y180 a sad ide na C8Y156
Air Serbia i mnoge druge nemaju nikakva posebna sedišta na kraćim linijama, već samo ne prodaju srednja sedišta po stranama.Pomeranje zavese je standardno, kada avion ima sva sedišta ista.
Ali post iznad navodi 8 biznis sedišta, što bi značilo dva reda od po 4 sedišta. Sedišta od ekonomske su 6 po redu.
pa i ersrbija pise c4y168 https://www.airserbia.com/data/documents/seatmap_airbus320.pdf
Prosao sam bas pre neki dan tuda i isto mi je palo na pamet. Iskaču iza svakog ćoška. Pricao sa komunal... izvinjavam se, belima i covek mi kaze ništa ne brini slikano im je vozilo. U prevodu apsolutno ih ne interesuje da srede situaciju vec samo da im naplate kaznu ako se zadrze duze od propisanog na prilazu.medjutim, imati onakve kromanjonce od taksista je zaista tragedija.
Gledam sad, ne vidim da je YU-ANE ikada koriscena.
Не могу старе ознаке да се користе?
YU-AB . avioni sa dva klipnoelisna motora, putnički, JAT-ovi (avioni društva JUSTA su imali YU-BA . , a vojni YU-CA . )
YU-AC . avioni sa dva klipnoelisna motora, teretni, JAT-ovi (kasnije su tu ubačeni i jednomotorni Junkersi W34)
YU-AD . avioni sa dva klipnoelisna motora, putnički, JAT-ovi
YU-AE . avioni sa jednim klipnoelisnim motorom
YU-AF . avioni sa četiri klipnoelisna motora, putnički
YU-AG . avioni sa četiri mlazna motora
YU-AH . avioni sa dva mlazna motora
YU-AI . avioni sa četiri turboelisna motora
YU-AJ . avioni sa dva mlazna motora
YU-AK . avioni sa tri mlazna motora (ovde su greškom upisali iznajmljeni YU-AKN BAC-111 koji je dvomotorac, kasnije je dobio YU-ANM).
YU-AL . avioni sa dva turboelisna motora
YU-AM . avioni sa širokim trupom
YU-AN . avioni sa dva mlazna motora
YU-AO . avioni sa dva mlazna motora
Jer je novi IATA kod jako tesko dobiti, a da ima smisla. Svi smisleni kodovi su odavno zauzeti. Verovatno smo mogli da dobijemo neki 8Y kod, ali zasto bismo? Koja je logika sto Hrvatska ima 9A oznaku, Crna Gora 4O, BiH E7, Slovenija S5, Makedonija Z3, itd... Nijedan od tih kodova nema konekcija sa drzavom.Mozda ce za neke biti bzvz pitanje, ali zasto mi jos koristimo YU oznake? Zar nismo mogli da dobijemo neke nove koje su u skladu sa imenom nase drzave. Ne znam da li se YU jos igde koristi se u nazivu jednog benda.