Šta je novo?

Air Serbia

тешко. није толика потражња да има места и за Ер Србију и за Виз Ер
 
тешко. није толика потражња да има места и за Ер Србију и за Виз Ер
Ma ima mesta. Dva leta nedeljno su nista. Lisabon je do sada bio "busiest unserved route" u Evropi za Beograd, a tu su i transferi iz regiona. Eto jos je i ZAG izgubio liniju do Lisabona, pa i tu moze da se pokupi koji putnik. Ko bi rekao da ce iz BEG biti potraznje da se napuni 16 letova nedeljno za BCN, ali eto ima potraznje.
 
Барселона је одувек била популарна овде, тако да је 16 летова недељно лети и очекивано
 
Nema mesta za obe kompanije, bas zato ce JU i da lansira letove.
 
Nema mesta za obe kompanije, bas zato ce JU i da lansira letove.
Sigurno je da je to jedna od linija na kojima ce se JU boriti sa Wizz-om, ali misljenja sam da ima mesta za obe kompanije jer ce JU imati i odredjeni broj transfera. Ako budu pametni, red letenja ce uklopiti sa Zagrebom jer su upravo izgubili liniju za Lisabon.
 
Nazalost je leteo. Nije bilo drugog aviona slobodnog, pa je morao da uleti. Ne zelim ni da zamisljam kakav je LF bio...

Van saobracaja su: YU-APA, YU-APB, YU-APD, YU-APK.
Od Dan Air-ovih aviona, YR-URS je na C checku u Rumuniji, dok je YR-DSE takodje u Rumuniji, ali u kvaru.
Trenutno Air Serbia odrzava saobracaj sa samo 6 A319, 2 A320, 1 ATR75, 5 ATR76 i 2 A332. To je samo 16 aktivnih aviona!
Ja bio na legu BEG-ZRH. I ja sam se iznenadio ali A330 je bio dupke pun. Ne znam kakva je bila situacija u povratku.
 
Budući A320 YU-APS

HA-LYQ

Screenshot_20230207.jpg
 
Колико схватам, своја седишта је Виз оставио себи, значи иде на дораду.
 
Moguce da ce Papa Papa biti neki drugi A319/320, a moguce je i da je Planespotters pogresio. Kada je dolazio Papa Oscar napisali su prvo da ce biti APS, pa promenili da ce biti APO ipak. Ne bi me zacudilo da ovaj A320 na kraju bude APP ipak.

Sumnjam da se cuva registracija za SkyBridge, pogotovo sto su pauzirali svoj AOC na godinu dana. Medjutim, APR je svakako bio izuzetak buduci da su sve AP_ registracije bile za A319/320, dok je Boeing do sada bio AN_.
 
Moguce da ce Papa Papa biti neki drugi A319/320, a moguce je i da je Planespotters pogresio. Kada je dolazio Papa Oscar napisali su prvo da ce biti APS, pa promenili da ce biti APO ipak. Ne bi me zacudilo da ovaj A320 na kraju bude APP ipak.

Sumnjam da se cuva registracija za SkyBridge, pogotovo sto su pauzirali svoj AOC na godinu dana. Medjutim, APR je svakako bio izuzetak buduci da su sve AP_ registracije bile za A319/320, dok je Boeing do sada bio AN_.

Pa verovatno bi i ovaj Skybridgeov -APR bio -AN_ , ali sve registracije su iskorišćene.
Zaključno sa -ANZ, Aviogenexov 737-200 ✈️
 
Не могу старе ознаке да се користе?
 
Vrh