Stiže YU-ARD
...Air Serbia to deploy third wide-body aircraft by July

Air Serbia to deploy third wide-body aircraft by July
Air Serbia to add third A330-200 aircraft to its fleet this summer.
Милутин?Stiže YU-ARD
Vrlo moguće.Милутин?
Ma ima mesta. Dva leta nedeljno su nista. Lisabon je do sada bio "busiest unserved route" u Evropi za Beograd, a tu su i transferi iz regiona. Eto jos je i ZAG izgubio liniju do Lisabona, pa i tu moze da se pokupi koji putnik. Ko bi rekao da ce iz BEG biti potraznje da se napuni 16 letova nedeljno za BCN, ali eto ima potraznje.тешко. није толика потражња да има места и за Ер Србију и за Виз Ер
Pa do 2019. je bio simbolican broj letova, leteo je samo Vueling koliko se secam.Барселона је одувек била популарна овде, тако да је 16 летова недељно лети и очекивано
Sigurno je da je to jedna od linija na kojima ce se JU boriti sa Wizz-om, ali misljenja sam da ima mesta za obe kompanije jer ce JU imati i odredjeni broj transfera. Ako budu pametni, red letenja ce uklopiti sa Zagrebom jer su upravo izgubili liniju za Lisabon.Nema mesta za obe kompanije, bas zato ce JU i da lansira letove.
Ja bio na legu BEG-ZRH. I ja sam se iznenadio ali A330 je bio dupke pun. Ne znam kakva je bila situacija u povratku.Nazalost je leteo. Nije bilo drugog aviona slobodnog, pa je morao da uleti. Ne zelim ni da zamisljam kakav je LF bio...
Van saobracaja su: YU-APA, YU-APB, YU-APD, YU-APK.
Od Dan Air-ovih aviona, YR-URS je na C checku u Rumuniji, dok je YR-DSE takodje u Rumuniji, ali u kvaru.
Trenutno Air Serbia odrzava saobracaj sa samo 6 A319, 2 A320, 1 ATR75, 5 ATR76 i 2 A332. To je samo 16 aktivnih aviona!
Zanimljivo, bio sam ubedjen da je tada A332 ubacen ad-hoc. Super ako nije bilo tako!Ja bio na legu BEG-ZRH. I ja sam se iznenadio ali A330 je bio dupke pun. Ne znam kakva je bila situacija u povratku.
Najbolja registracija je meni YU-APEIdem u APS.![]()
Možda između -APO i -APS bude još jedan A320 ili A319 sa registracijom -APP, ali još uvek nije u sistemu na sajtu.Zasto je YU-APP preskocen?
Moguce da ce Papa Papa biti neki drugi A319/320, a moguce je i da je Planespotters pogresio. Kada je dolazio Papa Oscar napisali su prvo da ce biti APS, pa promenili da ce biti APO ipak. Ne bi me zacudilo da ovaj A320 na kraju bude APP ipak.
Sumnjam da se cuva registracija za SkyBridge, pogotovo sto su pauzirali svoj AOC na godinu dana. Medjutim, APR je svakako bio izuzetak buduci da su sve AP_ registracije bile za A319/320, dok je Boeing do sada bio AN_.
Nisam obratio paznju na toPa verovatno bi i ovaj Skybridgeov -APR bio -AN_ , ali sve registracije su iskorišćene.
Zaključno sa -ANZ, Aviogenexov 737-200![]()
Nisam obratio paznju na to
Gledam sad, ne vidim da je YU-ANE ikada koriscena.