Šta je novo?

Air Serbia

Кажу данас у новинама да Емираћани планирају 14 нових линија.
Да погађамо: Софија, Букурешт, Будимпешта, Загреб, Тирана, Праг, Варшава, Кијев, Петроград, Минхен, Женева, Мадрид, Осло?
Фали ми још једна...
 
Tako me je strah da ne upropaste sve sa nekim užasnim livery-jem...

Nije baš zahvalno kad se to na brzinu radi i to bez konkursa. Spadne na odlučivanje jednog ili dvoje ljudi...

Videćemo sutra.
 
Пантограф":2c6mcyjw je napisao(la):
Кажу данас у новинама да Емираћани планирају 14 нових линија.
Да погађамо: Софија, Букурешт, Будимпешта, Загреб, Тирана, Праг, Варшава, Кијев, Петроград, Минхен, Женева, Мадрид, Осло?
Фали ми још једна...

званичне линије су: Варна, Кијев, Бејрут, Каиро, Варшава, Бања Лука, Абу Даби, Праг, Софија, Будимпешта, Букурешт и Љубљана. за даље се не зна. нагађања су Тирана, Загреб, Минхен, Барселона, Мадрид. зна се и да ће бити повећања фреквенција ка неким линијама (Цирих и Атина ће сигурно, уз Париз и Беч бити два пута дневно). мада, све ће се знати у наредним данима.
 
relja":3ebyopef je napisao(la):
Ostaje samo pitanje - kakvi će biti domen i web adresa kompanije AirSerbia?
Koji god domen budu hteli.
Npr. http://www.airserbia.rs

Namerno navodim ovaj kao primer jer znam da je zauzet i da se ovo pitanje baš i postavlja iz tog razloga, ali...
Poslednjih nekoliko godina u Srbiji postoje pravne norme koje rešavaju ove stvari. Ne, neće moći sada za bilo koje pare da se preproda taj domen, nego će ga dati besplatno ako ga budu tražili. Moraće da ga daju, pa još i besplatno.
Prošlo je vreme zakupa domena i onda čekanja da se pojavi neko ko bi bio zainteresovan sa namerom da mu se preproda.

Evo jednog primera:
http://www.rnids.rs/data/REGISTRANTI/Ar ... za0010.pdf
Ima ih još dosta, možete sami pretraživati.

U konkretnom slučaju ''DEV International DOO Beograd'', registrant koji sada drži domen http://www.airserbia.rs će ga ustupiti, verujem bez reči. ;) Ako slučajno budu pravili problem, biće rešeno odgovarajućom odlukom kao što je npr. ono gore za Google, ili za Pirelli, ili Volvo, ili Danone...
 
OK, ja sam mislio da airserbia.com drži i airserbia.rs.
 
Уколико дође 10 нових авиона мени је то довољно мерило да је ово добар потез. Иначе Јат сада има толико авиона, 12 има а два не лете.
 
Hm da ali taj naziv air serbia nije bio aktivan u momentu kada je neko pre toga registrobao domen dok je ovaj primer google koji si dao jasan jel je google vec postojao i neko je namenski kupio domen da bi ga preprodao. Hipoteticki da je vlasnik tog domena firma koja ima u nazivu airserbia doo i sl mislim da bi bilo povuci potegni :)
 
mekbejn":34dvqqkm je napisao(la):
ali čekajte, za BDP recimo već postoje letovi.
Doduše ne znam ko je operater?


Не постоје више. Летео је МАЛЕВ, који је банкротирао.

Од Стамбола до Беча сада нема озбиљне авиокомпаније. Ту је шанса, и то велика.
 
Апсолутно; за то треба под хитно да се задужимо.
 
Потписано...

Ер Србија узлеће

БЕОГРАД (Танјуг) - Вицепремијер Александар Вучић и први човек националне авиокомпаније Уједињених Арапских Емирата, Етихад, Дзејмс Хоган потписали су данас у Београду Споразум о стратешком партнерству, којим је Србија "приземљила" ЈАТ, а добила нову авиокомпанију Ер Србија.

Ер Србија биће, према Хогановим речима, најбезбеднији авиопревозник, који ће, према Вучићевим речима, до краја године учинити Србију лидером у региону и постати најмоћнија у радијусу земаља са готово 100 милиона становника.

Први потпредседник Владе Србије Вучић поручио је да је данас велики и важан дан за Србију, јер ће српски авион бити постављен на писту за узлетање, а уговор са Етихадом, агенцијом Уједињених Арапских Емирата, ће Србији омогућити технолошко и пословно окружење у којем ће 30 милиона путника добити поузданог превозника до значајних дестинације Европе и света.

Вучић је рекао да Србија мора да оправда поверење, јер ће се од данас рад мерити по критеријумима најразвијенијег дела света.

Вицепремијер је захвалио министру финансија и привреде Млађану Динкићу и другим сарадницима који су, како је рекао, уложили много енергије у прављењу нечега што представља почтак и ново лице земље.

Он је захвалио и ЈАТ-у који је имао "мудрости и зрелости" да препозна нову визију компаније и земље.

Вучић је казао да је захвалан свима који су "разумели да је Србија испред свих и испред свега, да је Србија важнија од свих нас и да ћемо прављењем овакве компаније, која ће бити несумњиво најзначајнија у региону, коначно моћи да кажемо да смо лидер, а да то не звучи патетично".

"Ово је први велики посао од више планираних којим у Србију увозимо технологију, јер имамо веру у наше људе, а оно што нам је недостајало је систем и заједнички ћемо направити велике резултат", поручио је Вучић и додао да ће авиони "Ер Србије летети дуго и високо и сигурно на сопственим крилима".

Он је изразио уверење и очекивање да ће, како је рекао, наш и њергов пријатељ шеик Мухамед, чија је визија и жеља да Србија буде и јача и модернија и успешнија, поново доћи у Србију и да ће бити реализовано још овако важних заједничких пројеката.

"Крила Србије, нова крила Србије ускоро полећу, већ пре краја ове године са 10 нових авиона", поручио је Вучић.

Први човек Етихада Џејмс Хоган поручио је данас да је авиокомпанија из Абу Дабија опредељена за то да Србија добије нову националну авиокомпанију и да Београд претвори у чвориште читавог Балкана.

"Не бисмо били овде да не верујемо да ће 'Ер Србија' имати узбудљиву будућност. Поставили смо јасне циљеве профитабилности.... Ово је велики дан не само за 'Ер Србију', већ и за Етихад", поручио је Хоган приликом потписивања Споразума о стратешком партнерству ЈАТ-а и Етихада, којом је Србија добила нову авиокомпанију.

Хоган је најавио промене, од менаџмента до флоте.

Како је објаснио, ново српско особље Етихада употпуниће постојеће особље ЈАТ-а.

Такође, најавио је да ће се фазно уводити нови авиони, а биће и нових дестинација - од Абу Дабија до Мелбурна, Сиднеја у Аустралији и Чикага у САД.

"Промене зависе од лидерства", рекао је Хоган, додавши да је новоименовани директор Дане Кондић, са 20 година искуства, "прави човек на правом месту".

Према Кондићевим речима, за нови бренд заслужна је српска студенткиња Тамара Максимовић.

Компанија ће имати и "мапу пута" - краткорочну, средњерочну и дугорочну.

Када је реч о флоти, Хоган је најавио најпре обезбеђивање 10 нових авиона "ербас" А319, али и план да и они у наредних 24-36 месеци буду замењени још модернијим авионима Боинг 737.

"Биће потребно донети и неке тешке одлуке, биће потребно унутрашње реструктурурирање", рекао је он.

Етихад је Споразумом купио 49 одсто Јата, а држава ће, са 51 одсто удела, остати већински власник националног авиопревозника са новим именом, који ће променити име у Ер Србија.

Ер Србија ће до краја године добити 10 нових ербас авиона, и запослити 50 пилота.

Стручњаци очекују да би удомљавање српског националног авиопревозника требало да донесе коначно решавање проблема у пословању Јата, који је оптерећен дугом од 195 милиона евра.

Етихад је успоставио редовне дневне летове од 15. јуна на линији Абу Даби-Београд, и Јат има свој код на тој авиолинији на основу споразума о комерцијалној сарадњи две компаније на више од 40 десетинација.

Блискоисточни авиопревозник је једна од најбољих фирми у тој бранши у свету.

Етихад је компанија са 77 авиона и има 10 милона путника годисње, а путнички и робни саобраћај обавља ка 94 одредишта на Блиском истоку, у Африци, Европи, Азији, Аустралији и америчком континенту са флотом од 77 авиона Ербаса и Боинга.

Има 29 одсто власничког удела у немачком "Ер Берлину", 40 одсто у "Ер Сејшелима", око три одсто у "Ер лингусу", девет одсто у компанији "Вирџин Аустралија" а у току је преузимање 24 одсто индијског Џет ервејза.

ЈАТ је основан пре 66 година, и данас је, после три процене капитала, цетири конкурса за стратеског партнера и покусаја да се да на управљање српским бизнисменима, коначно добио стратеског патнера. Претеца "Јата" је авиокомпанија "Аеропут", основана 1927. године. Две деценије касније, преименује се у Југословенски аеротранспорт.

Од 2000. године компанија се дели на висе јединица, "Јат" губи аеродроме у које је улагао у Београду, Подгорици и Тивту, одвајују се кетеринг, техника, хотели, а велика имовина стецена у прослости се растаце.

Јат тренутно има 1.200 радника од којих је, према проценама, велики део вишак који цма ће бити обезбеђен социјални програм.

Према пројекцијама, нова компанија могла би да има 22 авиона, летови спајати републике бивше Југославије и Европу са Блиским истоком, Аустралијом и Америком.



Значи, дугорочно ипак "боинг"...
 
Kartograf":13m5iz5r je napisao(la):
Tako me je strah da ne upropaste sve sa nekim užasnim livery-jem...


Ajde sad, livery je najmanji (ali bas najmanji) problem. Ako su avioni novi, osoblje uljudno i ljubazno, letovi na vreme a cene pristupacne sto se mene tice mogu da ofarbaju avione u lila-rezedo strafte i da stave seku aleksic strumfetu na rep.
 
Пантограф":3cuz6apg je napisao(la):
Кажу данас у новинама да Емираћани планирају 14 нових линија.
Да погађамо: Софија, Букурешт, Будимпешта, Загреб, Тирана, Праг, Варшава, Кијев, Петроград, Минхен, Женева, Мадрид, Осло?
Фали ми још једна...

Umesto Madrida - Barselona. Daleko vise turista gravitira ka Barseloni, plus okolini, masa ljudi ide busom do Temisvara da bi letela za Barselonu Wizzairom...
 
ne znam da li ima neko značenje, ali ovaj novi logo uopše nije loš:

Tan2013-8-1_115922612_0.jpg
 
hazard":2110w9a9 je napisao(la):
Пантограф":2110w9a9 je napisao(la):
Кажу данас у новинама да Емираћани планирају 14 нових линија.
Да погађамо: Софија, Букурешт, Будимпешта, Загреб, Тирана, Праг, Варшава, Кијев, Петроград, Минхен, Женева, Мадрид, Осло?
Фали ми још једна...

Umesto Madrida - Barselona. Daleko vise turista gravitira ka Barseloni, plus okolini, masa ljudi ide busom do Temisvara da bi letela za Barselonu Wizzairom...


Знам, него, зар и ЈАТ већ не лети за Ђирону? То је ваљда у Каталонији?
ЏониЛи дао информацију о новим дестинацијама; тако нешто сам и очекивао - регионална компанија, више не летимо у суседне земље преко Беча...
 
BRAVO za Vučića,još jedan pravi korak za ovu zemlju..ima nade! :kafa: Beograd ponovo postaje regionalno čvorište,kakav je nakada bio..
 
2012":368wv3pi je napisao(la):
BRAVO za Vučića,još jedan pravi korak za ovu zemlju..ima nade! :kafa:

Ne zelim da ti kvarim Vucicoljublje, ali cela stvar sa Jatom (i uopste svi aranzmani sa seicima) su Dinkicevo maslo.

Пантограф":368wv3pi je napisao(la):
Знам, него, зар и ЈАТ већ не лети за Ђирону? То је ваљда у Каталонији?
ЏониЛи дао информацију о новим дестинацијама; тако нешто сам и очекивао - регионална компанија, више не летимо у суседне земље преко Беча...

Mislim da su ranije imali redovan let, a da je sada to samo carter.
 
mekbejn":1h8iupm7 je napisao(la):
ne znam da li ima neko značenje, ali ovaj novi logo uopše nije loš:

Tan2013-8-1_115922612_0.jpg

Vrhunski, ne znam ko ga je osmislio, ali svaka čast. Ovakav logo može da se dalje obrađuje i prilagođava na razne načine, a opet je prepoznatljiv i jedinstven (ako se ne varam), ima i državno, malo i nacionalnog, etničkog, a opet i malo vazduhoplovnog motiva.


A najjači utisak je da pored tih novosonsovanih domaćih fakulteta za menadžement, na kraju smo spali na to da uvozimo rukovodioce :roll: toliko o tim fakultetima.
 
hazard":sdkw4x5s je napisao(la):
Logo je ocigledno stilizovani dvoglavi orao
Ukombinovan sa arapskim motivima. Zaista pristojno i fer.

Odaje utisak male ali stabilne kompanije.
 
stf":l5x49odu je napisao(la):
hazard":l5x49odu je napisao(la):
Logo je ocigledno stilizovani dvoglavi orao
Ukombinovan sa arapskim motivima. Zaista pristojno i fer.

Odaje utisak male ali stabilne kompanije.

A mene opet podseća na ornamente koji su sačuvani na našim srednovekovnim crkvama...

Air_Serbia_Hero.jpg.jpg
 
Помену неко на неком форуму да има везе с детаљима из Мирослављевог јеванђеља. А и `тица је двоглава - симбол Србије и... Римског царства;)
Лепо.
 
Super je sto je rep u dve boje a ceo avion predstavlja trecu boju srpske zastave :D
 
Vrh