A ti misliš da su duži letovi sa udobnijim sedištima? (za raju, iliti ekonomsku klasu)
U suštini ja sam uvek spreman da platim nižu cenu karte za avion jer stižem daleko brže do destinacije.
Sasvim je u redu dok postoji više izbora.
Samo, vara se onaj ko misli da će korporatokratija da održava čak 4 izbora u opticaju - sardina, skučeno sedenje, biznis klasa, prva klasa.
Čim im prođe prvih par letova sa sardina-stajanjem, u roku od par meseci sve ekonomske klase biće pretvorene u njih. Samo naravno pod uslovom da reše problematiku i računicu oko goriva. Možda neće uvotiti sardina-stajanje tamo gde im je jasno da bi masa bila prevelika ili da ne bi imalo mesta i zapremine za sve kofere. Ali gde god budu mogli, uvodiće sardine i izbacivaće ekonomsku klasu, na to računajte.
Inače, podržavam i ja to da avio saobraćaj bude jeftin i pristupačan za kratke letove umesto da i kratki letovi budu ekskluziva sa skupim opcijama koje nikome ne trebaju. Ali se otišlo predaleko u tome. Kada imaš sociopate koje kasape ljudima po 5 cm prostora da bi utrpali jedan red sedišta u avion koji ih već ima 30... pa brate o čemu dalje da pričamo.
Preživeću i ja i drugi bez slatkiša uz obrok ili bez posebno udobnog sedišta ili bez brendirane salvete i escajga ili bez filmova za gledanje. Ali šta je bre ovo, sediš spakovan ko hrčak u kavezu a vodu dobiješ jednu bednu čašicu u 3 sata. Na šta bre to liči? Pa to nije nikakva ekonomska klasa, to je ono što je na Titaniku i brodovima njegovog tipa bilo utrpano u najniže nivoe. To je klasičan tretman kao prema stoci za koju je čak i čaša vode premium usluga. Ajde bre...
A i ne znam na osnovu čega očekujete jeftin i pristupačan avio prevoz u narednim godinama kad su cene otišle i tri majčine širom kontinenta, a i sveta.