Šta je novo?

Air Serbia

чик му то напиши на сајту. има да те банује доживотно
Auu, al sam se klao s njim pre nekoliko dana kad je prosipao otrov protiv letova Er Srbije za Moskvu, mada moram reći da mi nije obrisao sve komentare..

Pukao sam kad je napisao da mu je žao što NATO nije bombardovao Srbiju 1991, kukao je kako su Hrvati preživeli pakao devedesetih, a da je on proveo 4 godine u vlažnom podrumu. Kako smo licemeri, kako navija da EU zabrani naše letove..

Morao sam mu skrenuti pažnju da su njihove žrtve devedesetih ipak neuSporedive sa "samo" 70.000 jasenovačkih koliko oni priznaju, a kad smo kod licemerja- ipak njihovo partijanje na Zrću i Gospa iz Međugorja, tj. Prebilovaca odnosi pobedu.

Ma lud sam što se petljam sa kompleksašem, sajt mu niko ne bi ni čitao da neprestano ne drobi o Srbiji..
 
Званичници украјинске владе воде бесмислену кампању против Ер Србије и Србије уопште


да сам ја неки званичник Србије, добила би од мене један јако политички коректан одговор: "боли ме к**** за твоје мишљење"
Ma lud sam što se petljam sa kompleksašem, sajt mu niko ne bi ni čitao da neprestano ne drobi o Srbiji..

и немој. ја уђем једном дневно, погледам наслове, отворим ако је нешто интересантно, и одем. коментаришем минимум
 
Poslednja izmena od urednika:
Ево ја**** на тв већ прича да ће да смањи број летова због притисака, која је поента онда те компаније ако немају м*** да зараде када им се укаже прилика, гаси то, затварај и марш у пм
 
Prošle nedelje sam bio u Poljskoj i to baš na ruti koja vodi od Lavova preko granice, pa Krakova, Katovica, Vroclava dalje ka Zapadnoj Evropi. Poljske železnice i autobuski prevoznici prevoze na deteine hiljada ukrajinaca ka zapadu. Sumnjam da imaju neke popuste na karte za vozove i autobuse, ili pak na gorivo. Više bih rekao da oni zaradjuju na krvi ukrajinaca nego li AirSerbia.
 
Krenule su i reklame po instagramu da izlaze protiv AirSrbije.
 

Prilozi

  • 20AD5279-81E0-48DB-B36C-7EECFFCBE43E.png
    20AD5279-81E0-48DB-B36C-7EECFFCBE43E.png
    297,7 KB · Pregleda: 247
  • 5CFA24A0-FB1E-4E92-BB95-0EE15E512072.png
    5CFA24A0-FB1E-4E92-BB95-0EE15E512072.png
    310,9 KB · Pregleda: 247
  • 55025025-F3D0-4B71-828C-AAF6541FA9C9.png
    55025025-F3D0-4B71-828C-AAF6541FA9C9.png
    194,9 KB · Pregleda: 265
Ne treba tu niko da se inati. Uništenje cele jedne zemlje stvara ekstremno veliki broj očajnih ljudi, treba izbegavati da naša avio kompanija postane kolateralna meta nekome za nešto što bi oni videli kao revanš, ako smatraju da glavnom napadaču ne mogu da nanesu veću štetu (zasad izgleda da uspevaju, ali uništavanje će se ipak nastaviti, a time i povećanje broja ljudi koji će bilo koji vid osvete videti kao opravdan).
Sve u svemu, treba držati ove letove low profile, koliko se može pročitati po popunjenosti, ovo je nemalom broju Rusa takođe postao jedini put za beg iz onoga što vide kao pretnju po način života koji žele da imaju. Isto tako zaostali stanovnici EU ovo vide kao trenutno jednu od retkih alternativa za povrtak kućama. Pa i obe te grupe ljudi imaju pravo da se sklone iz nečega u čemu ne žele da učestvuju. Tako da ne treba larmati i reklamirati naokolo, već to predstavljati kao prostali put za komunikaciju ljudi.
 
Kakvi borci za mir.. gde su bili kad je NATO bombardovao nas, Irak, Avganistan, Libiju, Siriju..

Ah da, što bi rekao Šćuric-niko se ne protivi ratu u kojem sam učestvuje. Licemerčine obične, nikome od njih nije stalo do Ukrajine, bitno je samo da se Rusija satanizuje i upropasti. Da konačno uspeju u onome što nije pošlo za rukom ni Napoleonu, ni Hitleru.
 
Ja sam tek nedavno saznao da pola Aeroflotove flote operiše pod lizingom neke NN kompanije AerCap koja postoji ''čitavih'' 25 godina, koja je šatro registrovana u Dablinu a u stvari je američka. I pojma nisam imao da drže polovinu svetske civilne avijacije, sa čak 2100 aviona.

Mislio sam da je Software as a Service kancer i vrhunska pljačka modernog doba, ali očigledno da postoje i gore stvari od toga. I to više od 2 decenije.
Neverovatno. Ceo svet je postao rob nekoliko kartela. O kojoj god industriji, sferi društva, delatnosti da pričamo... sve se redom karteliše, ukrupnjava i stavlja u pipke par igrača koji drže svoju sferu i delatnost. Dizni, Fox, Viacom... Gugl, Facebook, Microsoft... AerCap, Airbus, SkyTeam, OneWorld...

Pazi, kompanija od 25 godina, napravljena u Americi a registrovana u Irskoj, da drži pola svetske civilne avijacije... I kad ona nekog zavrne, ili prosto se nađe zavrnuta od jačih sila (države i organizacije), opušteno može da se uruši polovina svetskog avio saobraćaja i sve što zavisi od njega. U bolesnoj modernoj ekonomiji, gde i najmanja odstupanja i anomalije mogu da dovedu do katastrofalnih posledica (jer je sve manito optimizovano do optimalnosti da optimalnije ne može biti, da se uštedi odnosno zaradi svaki cent...), a kamoli odsecanje cele jedne geografske celine i početak novog hladnog rata.

Jbt kako li smo došli do ove tačke kao rasa, da napravimo ovako imbecilne pravne i ekonomske okvire da više nismo u stanju ni da ih razumamo i kontrolišemo... I da najmanje oscilacije ili promene mogu da imaju odjek na čitavu planetu. I gde neko kao poseduje nešto, a zapravo ipak ne poseduje. Budi Bog s nama. Bolesno, bolesno doba.

Moderna ekonomija i ekonomsko uređenje su u stvari postali put ka suptilnom vraćanju feudalizma. Ili uspostavljanju neofeudalizma.
Još samo da se pojavi neki globalni konglomerat (iz senke, naravno, o kome mediji neće pisati) i da pokupuje 200 kompanija koje drže poslovne i stambene prostore u 100 zemalja, i time gazda stotinama miliona ljudi širom sveta, i da onda napokon možemo sa ponosom da kažemo da smo uspostavili globalni neofeudalizam.
 
Poslednja izmena:
Strašno. Mogu samo da kažem Bože me sačuvaj kakav se svetski poredak sprema i nameće.
 
Napali me ukrajinski botovi zbog određenih komentara na FB strani "Er Srbije".
Што тим дебилима из украјине не напишеш да је неколико њихових авиона склоњено овде у Србији
 
Видим баш страдају кад могу да ботују из све снаге. Интернет и кров над главом...
 
Не видим смисао редуковања броја летова за Русију. Врло наивно је за веровати да ће напади и прозивке престати. Напротив, даће им повода да нападају још више са захтевима да се потпуно укину летови.
 
Za Rusiju jos uvek lete Air Serbia, Turkish, Etihad, Emirates i Qatar.

Vrlo je moguce da ce se i Air Serbia suociti sa problemom osiguranja, kao sto se to dogodilo Pegasusu. U tom slucaju bi drzava mogla da da garancije za bezbednost aviona u ruskom vazdusnom prostoru, kao sto je to uradio Izrael.
 
Vrh