Šta je novo?

Air Serbia

Blokada Rusije će trajati dugo, dugo.
Vreme je da JU iznajmi još aviona u najkraćem roku.
 
Najavljuje se da ce i Crna Gora i Makedonija zatvoriti vazdušni prostor (što i nema većeg uticaja jer je naokolo već zatvoreno), ali postoji najava da će vazdušni prostor EU da se zatvori za "foreign carriers bounded for Russia".
Tako da naši nek pošalju letova koliko mogu ovih dana, pa što u'vate u'vate.
 
JU ce zaraditi ogroman novac na liniji za SVO. Ovo je trenutno stanje za narednih 7 dana.
BEG-SVO SVO-BEG
1.3. A332 560E sold out
2.3. A332 550E sold out
3.3. A320 530E sold out
4.3. A320 530E sold out
5.3. A320 sold out sold out
6.3. A319 480E 480E
7.3. A332 480E 300E
 
Turska je takođe zatvorila svoj vazdušni prostor za Ruse. Air Serbia ovo mora iskoristiti, dok još može.
 
Nisam pronasao nigde ovo za Tursku, ali ako je tacno to pruza JU veliku sansu za nenormalnu zaradu. Milioni su u pitanju.

Simple Flying:
"A notable exception from the list is Serbia. The country's flag carrier, Air Serbia, continues to operate flights to Russia as its President, Aleksandar Vučić, refuses to impose sanctions on Russia."
"Serbia chose not to impose any sanctions on Russia after its President, Aleksandar Vučić, said that Russia is a guarantor of Serbia's sovereignty."
"The country's flag carrier, Air Serbia, is set to profit from this very strongly. The market between Belgrade and Russia has long been a thriving one. Air Serbia is now the only airline that can operate the route."
"Flights between Moscow (SVO) and Belgrade (BEG) are sold out for the rest of this week. There are seven rotations yet to come."
"The airline has boosted capacity significantly, scheduling its wide-body Airbus A330-200 aircraft on the route, but flights have sold out once again nevertheless. The A330 will fly on the route tomorrow already."
"Air Serbia will also fly to St Petersburg (LED) on Saturday 5th March. The return leg of this rotation, from Russia to Serbia, has already sold out."
 
Nisam pronasao nigde ovo za Tursku, ali ako je tacno to pruza JU veliku sansu za nenormalnu zaradu. Milioni su u pitanju.
Ipak nije tačno.
Izvor je bila vest/mapa RSE koju su preneli gotovo svi domaći mediji. Međutim ta slika je sad nestala, a RSE je izmenio mapu na svom sajtu.

U donjem desnom uglu se vidi da je i Turska bila u crvenom, ali sad kad otvorim sliku postaje zelena
 
Nije Turska samo Turkish. Leti i Pegasus za Rusiju.

Ako pogledamo letove iz Istambula (oba aerodroma) za Moskvu (sva tri aerodroma), vidimo da tu ima preko 10 letova dnevno - samo Turkish ima 5 letova dnevno za Moskvu. A tu je i Pegasus (izgleda dva leta dnevno), Pobeda (tri leta dnevno), Aeroflot (tri leta dnevno), a verovatno će se to menjati kako se situacija i potrebe budu menjale.

Air Serbia ima 8 letova nedeljno (iliti jedan let dnevno).

Turkish - IST - VKO.png
 
ima i google korisnu opciju (ne znam da li Istanbul ima IATA kod za grad kao sto je MOW za Moskvu pa obuhvata sve aerodrome)

ggg.png
 
Da li je moguće da karta u jednom smeru od Beograda do Moskve košta 70000 RSD (skoro 600 EUR)?
Taj podatak sam pročitao u Novosti-ma.
 
У време Короне плаћао сам 800, додуше тамо и назад
 
Inače samo čitam ovu temu ali sad moram da prokomentarišem. Forumaš VeniVidiVici živi u nekom svom paralelnom univerzumu odsečen od realnosti, tvrdeći da JU neće profitirati nenormalno od ove situacije, svojom mentalnom gimnastikom kako će putnici iz rusije za evropu nestati preko noći. Zaista zanimljivo za posmatrati :D
 
Исто тако је поразно да Ер Србија мора да дочека овакво лудило и ратно стање да би профитирала од нечега. Да је среће да су овако домишљати у редовним околностима па да имају стално ненормалан профит на неким рутама, а не да профитирају на нечијој муци и жељи да што пре побегне у своју домовину.
 
А како би ти то, на конкурентном тржишту на којем нема монопола? Смисли, и бићеш милијардер, у доларима - лако ћеш продати своје знање.
 
AirSerbia ima profitabilne rute, ali je u globalu nerealno očekivati da bude profitabilna kompanija.
 
Исто тако је поразно да Ер Србија мора да дочека овакво лудило и ратно стање да би профитирала од нечега. Да је среће да су овако домишљати у редовним околностима па да имају стално ненормалан профит на неким рутама, а не да профитирају на нечијој муци и жељи да што пре побегне у своју домовину.
А шта мислиш колико су Мађари профитирали кад смо ми имали санкције.
 
"Serbia Doubles Number of Flights to Russia Despite EU’s Ban on Russian Aircraft - SchengenVisaInfo.com"

 
Шок на берзама у вези са ценом нафте ће бити велики проблем за амортизацију многих компанија. А, питање је времена када ће Руси почети да користе енергенте као полугу.
 
Значи, за бизнис нема проблема да се лети па чак ни преко Пољске...
 
JU653 - Šeremetjevo - Beograd, trenutno #7 najpraćeniji let na Flightradar24

JU653 - 4 Mart 2022.png
 
Opa, 9.3. dvaput A332. Valjda nece ukidati JFK letove da bi prebacili A332 ovamo?
 
Vrh