JAT je do Trsta leteo do 2011. a onda zbog Alitalia i kodšera let iz Trsta do Beograda je "prebačen" preko Rima. Tršćanski aerodrom poslednjih godina dobija sve više putnika iz Slovenije, posebno posle kraha Adrie. Pored toga dosta naših ljudi živi i radi u Trstu i slovenskoj obali. Aerodrom je pre par godina dobio i železničku stanicu, tako da pored buseva sada ima i Freccie (vozove velike brzine), regionalne i lokalne ekspress vozove koji se zaustavljaju.Trieste - 3 leta nedeljno, ATR72. Venecija je jako blizu, stoga mislim da je ovo hrabar pokusaj namenjen turistima koji idu u Portoroz, za koji JU ne moze da leti. Postoji sansa da ce postati sezonska.
Miki kojom kompanijom si leteo...?Da, to tegljenje kofera u avion mi je užas. Najveći cirkus koji sam ikada video je negde oko 2005 na letu Cirih - Beograd, lik je došao do gejta sa vrećom alata koji je najnormalnije mislio da unese u avion
Кад су летови за Нирнберг?Jos 3 linije: Nirnberg, Salzburg i Hanover!
Ponedeljak ujutro i Petak veceКад су летови за Нирнберг?
ДанкеPonedeljak ujutro i Petak vece
Beograd nije neki svetski turistički ili poslovni centar
Air Canada has considered launching operations to Belgrade, however, a restrictive Air Service Agreement, limiting carriers to two weekly flights, is considered a deterrent.
Srpska strana nije potpisala dogovor koji je štetan po Srbiju pa mi ovo tumačenje nije logično.
Uostalom sledećih par godina će jasno pokazati ko govori jedno a radi drugo. Ako Marek za sledeće leto opet najavi ekspanziju i premeštanje linija po Evropi onda će biti jasno da su izjave Er Srbije o planovima za Kinu, Kanadu i Ameriku mazanje očiju.
Ni Zagreb nije neki svetski turistički ili poslovni centar, isti komentar bi mogao da staviš za ZAG negde oko 2013-2014 godine. Ljudi su tada za Zagreb govorili da jedino Croatia može da krene preko okeana jer drugi nisu zainteresovani (ne računam čartere iz Koreje). Pokazalo se da nije istina.
Negde 2015 počeo je naivno jednom nedeljno let između Toronta i Zagreba. Samo jednom nedeljno! Onda je krenuo da leti Air Transat 2016, pa se uvećao broj tako da je do 2019-te ZAG imao 7 nedeljnih letova u letnjoj sezoni za Toronto, Transat i Rouge kombinovano. Kako sad to 7 nedeljno kad je do 2014 važilo nepisano pravilo među poznavaocima da niko nije zainteresovan da leti između Zagreba i Toronta nonstop???
Da li su se za 5 godina Hrvati toliko obogatili da naprasno lete po svetu, ili se toliko puta uvećala dijaspora u Kanadi? Odjednom Zagreb postao turistička atrakcija, globalni poslovni centar? Ništa od toga. Samo promocije, subvencije i politički jako pogurana želja da dovedu što više stranih kompanija.
Kada bi Vinci imao odrešene ruke da dovede koga god može, bilo bi čudo u Beogradu za 2-3 godine. Ali vidiš da neko mrsi konce. Što reče Exyu pre par nedelja: Air Canada has considered launching operations to Belgrade, however, a restrictive Air Service Agreement, limiting carriers to two weekly flights, is considered a deterrent.
Sigurno nije Kanada uvela taj limit na 2 nedeljno, oni prvo pitaju svoje avio kompanije da li im to odgovara, a po ovome se kristalno jasno vidi da Er Kanadi ne odgovara taj limit. Ko je onda insistirao da se uvede to ograničenje u bilateralni sporazum ako nije Kanada? Znači Srbija je tražila to ograničenje i to još 2017-2018 kad se to pregovaralo. Znači Er Srbija je još tada znala da se godinama neće širiti preko okeana ali je još tada tražila da se uvede limit Er Kanadi na dva nedeljno. Zašto? Da se ne bi desilo da odmah krene da leti Air Canada i da za par godina poraste na 7 nedeljno kao u Zagrebu, jer da se to desilo onda Er Srbija nema šanse da krene od nule i uspe na toj liniji. Er Srbija hoće još ko zna koliko godina ovako da se širi po Evropi i možda jednog jako dalekog dana krene da se širi na daleko, ali do tada neće da joj bilo ko drugi kvari račun i otvara letove preko okeana za Beograd.
Ovo mreza linija Air Serbie iz Beograda. Kada se dodaju i linije iz Nisa i Kraljeva, kao i JFK, dolazimo do brojke od 64 linije.
Pogledajte prilog 125971
Objasnio sam zašto Srbija tj Er Srbija smatra da je ograničenje od 2 leta nedeljno dobro za njih: zato što Er Srbija ne želi još godinama da pokreće letove za Kanadu ali neće ni da omoguće Er Kanadi da oni pokrenu i prošire tu liniju koja očigledno ima potencijal. Možda ih je Er Kanada odbila za kodšer pa je Er Srbija rekla: e onda evo vam samo 2 nedeljno pa vi nađite interes u tome ako možete! To naravno jeste štetno za putnike i biznis.уговор јесте штетан по путнике, а и потенцијалне извознике, нарочито што исти дозвољава само два недељно лета. па где постоји било какав интерес да се покреће линија за Канаду са два лета недељно? и Њујорк када је кренуо, кренуо је са 4 лета
Ne, ne bi. Najbolje bi bilo da država tj Er Srbija šutne one koji umišljaju da se mogu da pobede Wizz na skoro istim tržištima i rutama. Umesto njih da dovedu ljude koji bi napravili razumno veliku dugolinijsku mrežu koja se oslanja na regionalne transfere, dakle da imaju deo tržišta bez Wizz kao konkurenta. Red ocean - blue ocean što bi se reklo.Онда би за Београд и Србију било најбоље да се угаси Ер Србија.