Napravio sam malu analizu oko novih linija.
Valencia - 2 leta nedeljno, A319. Linija je tu da preduhitri Wizz, preko leta ce sigurno uspeti, mnogo turistickih destinacija je blizu, zimi ce ziveti na transferima.
Palma de Mallorca - 2 leta nedeljno, A319, sezonska. Leti je PMI jako trazena destinacija za Srbe, linija je pun pogodak.
Amman - 4 leta nedeljno, A319. Linija je novi Bejrut, zivece na transferima. Nijedan grad u regionu nema letove za Amman, tako da ce JU voziti mnogo transfera.
Sochi - 2 leta nedeljno, A319. Ista situacija kao sa Krasnodarom i Rostovom. Skoro da nemaju letova za Evropu, JU ce imati uspeha zbog transfera.
Bari - 3 leta nedeljno, ATR72. Linija se bazira na transferima. ATR moze da uspe na ovoj liniji jer mu treba 50% za break-even. Vrlo moguce da je ovo jos jedna linija gde JU zeli da preduhitri Wizz.
Bologna - 3 leta nedeljno, ATR72. Ista situacija kao sa Barijem. ATR je odlican avion za ovakvu liniju.
Lyon - 2 leta nedeljno, A319. Wizz je probao, nije islo. JU ima manji avion i transfere, stoga linija moze da uspe. Sto se tice zime, mozda linija postane sezonska.
Trieste - 3 leta nedeljno, ATR72. Venecija je jako blizu, stoga mislim da je ovo hrabar pokusaj namenjen turistima koji idu u Portoroz, za koji JU ne moze da leti. Postoji sansa da ce postati sezonska.