Šta je novo?

Air Serbia

Тим пре што се избори ближе.
Али Кина- Србија и перипетије око путовања се једним политичким декретом дају упростити тим пре што Кинези брзо могу да изолују све болесне
 
danassrb01-830x0 (2).jpg
 
Skandal, pa oboje su previše kvalifikovani za te poslove! Ko je još video da se u normalnoj zemlji traži master za takve pozcije. Možda se u Srbiji i dalje smatra da je "buži" kad imaš master diplomu iako ti nije neophodno.

Ne vidim šta je drugo problem?
 
није проблем у дипломама, а имају и искуства. проблем је што су у родбинским везама са поменутим особама
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880477#p880477:1ykan827 je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Sep 15, 2021 7:46 pm[/url]":1ykan827]није проблем у дипломама, а имају и искуства. проблем је што су у родбинским везама са поменутим особама
Darija je već demantovala rodbinske veze:

https://www.danas.rs/drustvo/kisic-za-o-zaposljavanju-u-er-srbiji-navedena-dama-nije-moja-rodjaka/

Kon mlađi je radio u Vladi Srbije i ministarstvima od 2012 po pisanju Danasa. Dakle nije dobio "državni posao" tek onda kad je tata postao poznat zbog Kriznog Štaba. Ovi što kažu: da je sposoban radio bi u privatnom sektoru, pa radio je. Na revizorski tim u Er Srbiji je prešao iz Deloitte-a koji je jedna od najboljih globalnih revizorskih firmi.
 
Dobio je državni posao dok mu je tata bio poznat u nekom drugom kriznom štabu, i sa nekim drugim ministrom zdravlja i predsednikom.
Ljudi se menjaju, truli sistem nikad.
 
Zapadne zemlje ne zabranjuju da drzavni sluzbenici budu bliski rodjaci. Ne zabranjuju ni kad je neko na visokoj poziciji jednog ministarstva da mu recimo zena ili sin rade kao direktor drzavne skole ili u nekom drugom ministrarstvu. Obicno zabranjuju da budu direktno nadredjeni ili u istoj strukturi, recimo da je majka tri nivoa iznad cerke u istom ministarstvu ili drzavnoj firmi, ili recimo traze da se taj porodicni odnos barem deklarise. Ovo u svetu nije problem.

Ono sto zabrinjava je nedostatak slobodnih medija. Telegraf, Informer ili Danas, svejedno, nisu pokazali da su istinski slobodni da otpuste urednike koje ovako netacne i neproverene informacije objavljuju i to na naslovnoj strani. To je trulo, ali ovo nije tema za to.
 
Braniš neodbranjivo.
U najgoroj godini za aviosabraćaj u svetu, kad su sve aviokompanije i ceo sektor maksimalno kresale troškove, srpska državna kompanija zapošljava diplomca megatrenda, sina čoveka koji u tom trenutku svojim odlukama odlučuje o dosta toga.

Nije ni čudo kako nije bilo ni glasa protiv izbora i izborne kampanje, koja je gle čuda nastavljena prošlog maja.

Klasičan primer trgovine uticajem. Kome nije jasno posle ovoga da je problem u sistemu, i da su zbog ovakvih svinjarija državna preduzeća neefikasna i konstantno u gubitku, nikad neće biti jasno.
 
Neodbranjivo? Zar je odbranjivo da novine lažu da je rođaka Darije Kisić zaposlena u Er Srbiji? Kon je dobar za Deloitte a nije dobar za Er Srbiju? Deloitte nije nekakav CES Mekon. O trgovini uticaja vidi slučaj Azotara.

Neodbranjivo je kad političari kao Nikezić kažu da Er Srbiju treba vratiti Beograđanima.
 
Nema potrebe za igrom leva ruka desni džep.

Ništa se ovo ne razlikuje od Azotare, ni od bilo koje druge partijske firme.

Klasično partijsko zapošljavanje u partijskoj firmi. Pa zvala se ona Azotara ili Er Srbija je potpuno svejedno.

Da li je bio zaposlen u Dilojtu? Pa jeste, kao i partijski drugovi koji su ranije radili u tom Ces Mekonu, pa ih to nije sprečavalo da kradu. Da li treba napomenuti da sve te strane revizorske kuće rade sa državom i da i te kompanije rado trguju uticajem?

Ali dobro, kao što kažeš, verovatno je primljen zato što je prekvalifikovan za tu poziciju, sa diplomama megatrenda i singidunuma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880766#p880766:10tttd27 je napisao(la):
Пантограф » Чет Сеп 16, 2021 3:22 pm[/url]":10tttd27]А и синовац му је певао на Евровизији, јбг.

Победио у номинацију најглупља песма која је до сад представљала Србију на еуросонгу
 
Nego sta bi sa servisiranjem Air Srbije. sad kad JAT tehnika vise nema licencu sa EU zahvaljujuci mudroj politici?
Rekli ste, servisi su od septembra?
Pa sta bi?
Jer ko ce da sedne u avion AS ako se servis i dalje bude obavljao gde i sada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880842#p880842:2qwzjcga je napisao(la):
duke23 » Čet Sep 16, 2021 5:51 pm[/url]":2qwzjcga]Nema potrebe za igrom leva ruka desni džep.

Ništa se ovo ne razlikuje od Azotare, ni od bilo koje druge partijske firme.

Klasično partijsko zapošljavanje u partijskoj firmi. Pa zvala se ona Azotara ili Er Srbija je potpuno svejedno.

Bravo!
 
Sešće kao i do sada. Avioni ne mogu da lete ako nisu servisirani.

Putnik u većini slučajeva ni ne zna ko gde servisira svoje avione.
 
Mi ovde znamo da JAT tehnika vise nema licencu za EU.
Nisu je izbubili zbog ruznog pogleda nego zbog niskog kvaliteta servisa kju su pruzili radnici uvezeni iz Vijetnama.
 
Mirno spavaj MC_, avioni su sigurni i uvek ce biti. Cim AS ne bi imala sigurne avione, momentalno bi joj zabranili da slece u EU. Niko normalan se ne igra sa zivotima 150 ljudi odjednom.
 
Ne momentalno, EASA pravi izvestaje na godisnjem nivou.
 
To nije tacno. EASA sprovodi redovne preglede aviona izmedju letova. Ako imas neku drugu informaciju, daj link za izvor iste.
 
EASA ima spisak nepouzdaih kompanija kojima je zabranjeno letenje u EU. Taj spisak ne prave na dnevnoj bazi.

https://zamaaero.com/24/07/2021/novosti ... roblemima/
Osnovno je pitanje, da li AS ili MA i dlaje servisiraju avione kod JAT tehnike?
Ja sam zapravo jos pre godinu dana i vise razgovarao sa covekom iz JAT tehnike koji mi je jos tada rekao za dolazak Vijetnamaca i odlazak nasih majstora. Koliko je relevantan servis kod JAT tehnike?


Како је на тестирању уништен мотор авиона Ер Србије
Слободан Колачек објашњава да је у допису који је послао Директорату, описао како је због пропуста, током рада на једном мотору авиона тај мотор уништен, при чему је начињена штета од 4 милиона динара.
“Имали смо обавезу, пред саму Нову годину, да један мотор скинемо са авиона Ер Србије, да га бороскопирамо (снимимо унутрашњост свих делова мотора) и да га вратимо. Када смо га снимили све је било у реду, а онда је на проби мотора дошло до стравичних вибрација и пуцања. Мотор је заустављен, поново је ишао на бороскопирање где се видело да је потпуно уништен – све лопатице унитар мотора су биле поломљене”, прича.
Хаварија је, објашњава, настала јер се проба мотора врши на платформи на крају плаца, док се на 10 до 15 метара одатле секу, односно дробе авиони.
“Ти делићи су били у непосредној близини мотора и мотор их је при великој снази усисао. Крстасти наставак шрафцигера је улетео у мотор и поломио је све. Штета је 4 милиона”, каже и додаје да је он пре тога већ указивао да авиони не треба да се секу на том месту.
 
Vrh