Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=833967#p833967:26wpe32r je napisao(la):
MC_ » 23 Мар 2021, 11:44[/url]":26wpe32r]Da li je zaista potreban let za Ljubljanu?
Ima li tu putnika?

не знам, пре овог срања су имали 17 недељних летова. ти процени

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834026#p834026:26wpe32r je napisao(la):
Пантограф » 23 Мар 2021, 13:58[/url]":26wpe32r]Можда не би морали да плате ништа, него само да одобре Ер Србији да лети као њихов превозник (као што су ономад Јату за Порторож - Рим). Мислим да АТР може да лети исплативо из Љубљане (ако он не може, не може ниједан други авион).

Сумњам да ће им ико нпр. увести лет за Дунај (Вијену) млазњаком, а Остријен избацује турбопропове.

Србија је ЕЦАА држава и има пуно право да лети из Љубљане ка трећим дестинацијама. АТР из Љубљане може далеко да добаци, само је питање комфора
 
Мени је и Љубљана - Њујорк двапут недељно занимљива опција, ем би Загреб коначно добио директну везу са Америком ( :D ), ем би још могли да појачају трансферне опције за Кенедија из региона.
 
Ova vest naizgled nema direktne verzije sa Er Srbijom ali ima indirektne:

Jedna od vodećih svjetskih avio-kompanija, Lufthansa, izabrana je na međunarodnom konkursu za konsultanta novog nacionalnog avio-prevoznika ToMontenegro. Iz ToMontenegra su saopštili da će stručni tim Lufthanse već od ponedjeljka početi saradnju sa menadžmentom nacionalne avio-kompanije, kako bi se jasno definisala njena strategija i struktura.

izvor:
https://www.vijesti.me/vijesti/ekonomija/524049/lufthansa-konsultant-tomontenegru

Nemačka Luthanza da budemo precizni, DLH. CEO te Lufhanze je o malim državnim avio prevoznicima po Evropi govorio kao o najvećoj smetnji za LH, a sada će LH da navodno pomaže ToMontenegru :lol: :lool:

LH će kao konsultant verovatno gledati pre svega svoje interese, a to je da ToMontenegro bude mala, limitirana i gubitnička firma, i da što više našteti kompaniji koja je lokalni trn u oku Lufthanzi - Er Srbiji. Tu Er Srbija ulazi u ovu priču, jer su linije Er Srbije od Beograda do Tivta i Podgorice veliki izvor putnika i zarade za Er Srbiju. Ne bi me iznenadilo da ToMontenegro bude fokusiran na što veću cenovnu konkurentnost Er Srbiji na tim linijama kroz hibridni LCC koncept (plati za sve) kao i da više sarađuje sa LH firmama pre nego sa Er Srbijom.

Kad je ugašen Montenegro Erlajnz mislio sam da Er Srbija predloži Crnoj Gori da svoj avion ili avione bazira u Crnoj Gori i uz subvencije Crne Gore leti ka glavnim destinacijama. Ali neee, neki su rekli da Er Srbija samo treba da se fokusira na svoju bazu u Beogradu, da ponudi transfere i da samo ubira pare jer nema konkurencije na letovima za Crnu Goru. :notok:

Eto vam ga sad, najopasnija konkurencija će oblikovati ToMontenegro. :bash: :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835066#p835066:jx154xlv je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Mar 26, 2021 10:16 am[/url]":jx154xlv]биће нови Ер Доломити
Tako nekako, plus letovi za Beograd. Eventualno i za Rusiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834921#p834921:2g7kn0ie je napisao(la):
peper.mint » Čet Mar 25, 2021 7:17 pm[/url]":2g7kn0ie]Ova vest naizgled nema direktne verzije sa Er Srbijom ali ima indirektne:

Jedna od vodećih svjetskih avio-kompanija, Lufthansa, izabrana je na međunarodnom konkursu za konsultanta novog nacionalnog avio-prevoznika ToMontenegro. Iz ToMontenegra su saopštili da će stručni tim Lufthanse već od ponedjeljka početi saradnju sa menadžmentom nacionalne avio-kompanije, kako bi se jasno definisala njena strategija i struktura.

izvor:
https://www.vijesti.me/vijesti/ekonomija/524049/lufthansa-konsultant-tomontenegru

Nemačka Luthanza da budemo precizni, DLH. CEO te Lufhanze je o malim državnim avio prevoznicima po Evropi govorio kao o najvećoj smetnji za LH, a sada će LH da navodno pomaže ToMontenegru :lol: :lool:

LH će kao konsultant verovatno gledati pre svega svoje interese, a to je da ToMontenegro bude mala, limitirana i gubitnička firma, i da što više našteti kompaniji koja je lokalni trn u oku Lufthanzi - Er Srbiji. Tu Er Srbija ulazi u ovu priču, jer su linije Er Srbije od Beograda do Tivta i Podgorice veliki izvor putnika i zarade za Er Srbiju. Ne bi me iznenadilo da ToMontenegro bude fokusiran na što veću cenovnu konkurentnost Er Srbiji na tim linijama kroz hibridni LCC koncept (plati za sve) kao i da više sarađuje sa LH firmama pre nego sa Er Srbijom.

Kad je ugašen Montenegro Erlajnz mislio sam da Er Srbija predloži Crnoj Gori da svoj avion ili avione bazira u Crnoj Gori i uz subvencije Crne Gore leti ka glavnim destinacijama. Ali neee, neki su rekli da Er Srbija samo treba da se fokusira na svoju bazu u Beogradu, da ponudi transfere i da samo ubira pare jer nema konkurencije na letovima za Crnu Goru. :notok:

Eto vam ga sad, najopasnija konkurencija će oblikovati ToMontenegro. :bash: :rant:

Mislim da su u CG uradili pravu stvar. Imace malu, skromnu kompaniju, kakvu realno i mogu da imaju.
Mozda ce caki poztivno da posluju, ako budu dovoljno skropmni.
Za razliku od njih mi se i dalje igramo megalomanije.
Jedna propala drzava zeli da ima svetsku aviokompaniju (sada sasvim drzavnu).
Da li je to realno? U svemu smo propali, ali imacemo mocnu aviokompaniju.
To ni deca ne bi smislila.
Srbija nije Jugoslavija, AS nije JAT, nema ni kadrovskih ni materijalnih mogucnosti da ratuje sa LH.

Na kraju cemo tu igariju svi da placamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835319#p835319:3vkjgj12 je napisao(la):
MC_ » Pet Mar 26, 2021 10:39 pm[/url]":3vkjgj12]

Mislim da su u CG uradili pravu stvar. Imace malu, skromnu kompaniju, kakvu realno i mogu da imaju.
Mozda ce caki poztivno da posluju, ako budu dovoljno skropmni.
25 decembra si ovde rekao za Montenegro Airlines: "MA imala je smek starog JAT-a. Obicna skromna narodna firma, bez glamura i otimacine. Bez onih odvratnih reklama."

Skromna, bez otimačine, možda i bez porodičnih veza? Naoružan takvim ekspertskim znanjem Montenegro Airlinesa mogao si da budeš konsultant Crnogorcima za budući ToMontenegro Airlines. Zašto bacaju pare i plaćaju Lufthanzine skupe konsultante kad su mogli tebe?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835319#p835319:3lf4pjhl je napisao(la):
MC_ » 26 Мар 2021, 22:39[/url]":3lf4pjhl]Mislim da su u CG uradili pravu stvar. Imace malu, skromnu kompaniju, kakvu realno i mogu da imaju.

јер је Монтенгегро Ерлајнз била мегакомпанија у рангу Луфтхнанзе

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835319#p835319:3lf4pjhl je napisao(la):
MC_ » 26 Мар 2021, 22:39[/url]":3lf4pjhl]Mozda ce caki poztivno da posluju, ako budu dovoljno skropmni.

и до сада су били скромни, без мегаломаније, па су били врло успешна авио-компанија

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835319#p835319:3lf4pjhl je napisao(la):
MC_ » 26 Мар 2021, 22:39[/url]":3lf4pjhl]Za razliku od njih mi se i dalje igramo megalomanije.

са изузетком Њујорка, ништа око Ер Србије није мегаломански. компанија је сасвим солидне величине за величину државе у којој послује

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835319#p835319:3lf4pjhl je napisao(la):
MC_ » 26 Мар 2021, 22:39[/url]":3lf4pjhl]Jedna propala drzava zeli da ima svetsku aviokompaniju (sada sasvim drzavnu).
Da li je to realno? U svemu smo propali, ali imacemo mocnu aviokompaniju.
To ni deca ne bi smislila.
Srbija nije Jugoslavija, AS nije JAT, nema ni kadrovskih ni materijalnih mogucnosti da ratuje sa LH.

Na kraju cemo tu igariju svi da placamo.

даље не треба коментарисати
 
YU-ARB креће прве летове 26/04

1617727896894.jpg



ово је распоред бизнис класе:

thumbnail%2B%25281%2529.jpg


а овако би требало да изгледа (на слици је Ер Лингус, а Ер Србија се определила за сличан распоред):

New-BC-Cabin-016.jpeg
 
U holandiju, gde je trenutno YU-ARB, stigao je i drugi a332 koji je leteo za Aeroflot, registracije VP-BLX. Bilo bi lepo da i on dodje u AS tokom leta.
 
Zamenski A330 Er Srbije je već mesec dana u Holandiji na sređivanju unutrašnjosti i možda još nekom poslu. To je dosta vremena, očekujte da uskoro krene za Beograd.

Evo projektnog plana iz 2016 kad su sređivali sadašnji A330 YU-ARA u Abu Dabiju. Tada su samo presvlačili sedišta, tepihe itd pa je kabinski posao trajao samo od 14 do 30 maja:

A330projectSchedule.jpg


izvor: http://www.mycity-military.com/imgs...560_790537434409536_4806446408530044414_o.jpg
 
Planirano je da YU-ARB obavi prvi let za JFK u ponedeljak, 26. aprila. To je za 10 dana, tako da je realno da stigne u Beograd u narednih 7 dana.
 
YU-ARB stize u Beograd u subotu, 24. aprila, dok je prvi let planiran za ponedeljak, 26. april.

YU-ARA se vraca Etihadu, lizing istice 31. aprila.
 
снимак фарбања новог Тесле

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jtV7-i3GxD0[/youtube]
 
Nešto mi govori da ćemo uskoro videti spektakularan air-to-air video i foto materijal o dolasku A330 YU-ARB u Srbiju. Par slika da zagolica maštu i napali apetit:

izvori: twitter @PetarV i @Pedjijatar

Ezu30DuXMAEjzLg.jpg


Chase plane:

EzujywnWEAYQvAz.jpg


Profi oprema i ekipa:

EzujRZ-WYAI-WIL.jpg
 
Šta li prevozi ili po šta je otišao?
 

Prilozi

  • Screenshot_20210501_062215.jpg
    Screenshot_20210501_062215.jpg
    782,9 KB · Pregleda: 1.315
Vrh