Šta je novo?

Air Serbia

U takvoj situaciji uopste nema mesta drami. Avion ima tri hidraulicna sistema, otkaz jednog nije dramaticna situacija. Piloti su obuceni kako da rese takvu situaciju.

Naravno, ne podrzavam nedozvoljavanje snimanja, svakako bi to bio dobar marketing, ali sa druge strane mozda bi pojedinci napali kompaniju kako su im avioni neispravni. Nazalost, takav smo narod.
 
Dobro je da kompanija bude u strahu od razotkrivanja neispravnosti.
Zabrana snimanja je indicja da su neispravnosti ceste.
 
Nijedna kompanija na svetu ne zeli da se vidi da ima neki problem, to je normalno.
Takodje, normalno da je avion ima neki kvar, to su sitni kvarovi koji se otklanjaju rutinski. Avion u svakom trenutku ima neki sitan kvar, samo sto putnici ne znaju da postoji, a kvar ce se resiti po sletanju.
 
Novi A330-200 je dobio specijalnu semu:
92-DC4819-9-F04-40-C2-9225-2-D57006029-E4.png


Takodje, zbog povecane potraznje, uvodi se dodatni let za JFK od 22. marta.
 
Generalno se protivim specijalnim semama, ali ipak mi se ova mnogo vise dopada nego Serbia Creates.
 
Možda bi promenio bojanje motora, ali trup i vertikalac odlični.
 
Mene bi, zapravo, više zanimalo šta je urađeno unutra, pošto je pominjano da će redizajnirati biznis klasu.
 
Na prvu loptu mi bio ruzan, sad malo analiziram i uopste ne deluje lose.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830568#p830568:2czf2x0s je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Mar 12, 2021 3:26 pm[/url]":2czf2x0s]Mene bi, zapravo, više zanimalo šta je urađeno unutra, pošto je pominjano da će redizajnirati biznis klasu.
Uz manje troškove iznamljivanja ta nova biznis klasa će biti najvažniji napredak jer je postojeća biznis klasa bila katastrofalno loš izbor još 2016 godine. Položaj koji je suprotan od prozora, onemogućava dvoje da sede zajedno i mali broj sedišta su velike mane. Samo 18 sedišta a većina drugih kompanija ima 20 do 24 sedišta u istom prostoru.

Razlog za tu lošu biznis klasu je navodno bila štednja. Avion je bivši Jet Airways koji je već imao baš ta sedišta, evo kako su izgledala:

001.jpg


Pošto se sedišta vraćaju na kraju lizinga, Er Srbiji se izgleda nije isplatilo da izbaci ta sedišta i kupi bolja jer bi sada morala da vrati originalna sedišta. Odlučili su da ipak zadrže Jet-ova sedišta ali da ih presvuku. Kondić i Mali u toj klasi u Abu Dabiju negde početkom 2016:

001a.jpg


Sedišta su zadržana i renovirana, evo kako izgledaju u Er Srbiji:

001b.jpg


Moje mišljenje je da će u novom avionu biti slična Alitaliji i Etihad A330-200 sedištima, sa nekih 20 do 22 sedišta. To je povećanje broja sedišta a potencijalno i prihoda od 20% u odnosu na staru biznis klasu. Pogledaj Seatguru.com kako izgleda raspored u tim kompanijama, mislim da će tako biti u Er Srbiji.

Novi avion dolazi početkom iduće nedelje, videćemo kako nova sedišta stvarno izgledaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830606#p830606:1hkldmej je napisao(la):
mvbg1 » Пет Мар 12, 2021 7:40 pm[/url]":1hkldmej]A moglo je i ovako.

Izvor FB.
file.php

Могло, али то је већ виши пилотаж.
 
raspored 1-1-1 retko koja kompanija ima u business klasi, cak ni u prvoj nemaju takve. najcesce je u prvoj klasi 1-2-1, a u business 2-2-2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831387#p831387:3w0u0uyu je napisao(la):
dr strangelove » Pon Mar 15, 2021 11:59 am[/url]":3w0u0uyu]https://www.exyuaviation.com/2021/03/air-serbia-to-roll-out-new-product-on.html

The airline will no longer offer herringbone seats in its premium cabin, but will instead have staggered lie-flat seating, with two middle seats, and, for the most part, direct aisle access for all seats.
Avion je posle farbanja odleteo za Holandiju gde će u sledećih par nedelja biti ugrađena bolja sedišta. Ima dosta polovnih sedišta u ovom trenutku na tržištu, recimo Brussels Airlines je nedavno penzionisao A330-200 pa se stara sedišta mogu lako naći.

Ovo nije provereno ali je moguće da će za Er Srbiju to biti nešto novija Thompson Aero Seating Vantage sedišta. To su solidna sedišta, ima ih dosta kompanija. Evo linka na sajt proizvođača:

https://www.thompsonaero.com/vantage/
 
не верујем. мислим да ће бити три до четири дневна лета између Београда и Љубљане. можда евентуално убаце неку дестинацију да лете са београдским авионом, Београд-Љубљана-ХХХ-Љубљана-Београд
 
Samo prenosim sadržaj teksta, ni ja ne vidim mnogo prostora za baziranje, tim pre što je AS penzionisala celu B737 i deo ATR flote, a novi najmovi su išli samo u smeru delimičnog nadomeštanja ovih letelica.
E, sad, ukoliko bi Slovenija platila avion ili dva, to bi možda imalo smisla.
 
Mislim da ne postoje nikakve sanse za letove sa stopom u Ljubljani. To je neisplativo i mislim da non-EU kompanije nemaju pravo da prodaju karte fifth-freedom letove.

Najrealnije je povecati frekvenciju, za sta ce biti potrebne subvencije vlade Slovenije.

Baziranje jednog aviona je moguce SAMO uz ozbiljne subvencije vlade Slovenije, za sta mislim da su male sanse. Da je Slovenija voljna dati pare za baziranje, LH bi vec imala par aviona u Ljubljani.
 
Da li je zaista potreban let za Ljubljanu?
Ima li tu putnika?
 
Можда не би морали да плате ништа, него само да одобре Ер Србији да лети као њихов превозник (као што су ономад Јату за Порторож - Рим). Мислим да АТР може да лети исплативо из Љубљане (ако он не може, не може ниједан други авион).

Сумњам да ће им ико нпр. увести лет за Дунај (Вијену) млазњаком, а Остријен избацује турбопропове.
 
Vrh