Šta je novo?

Air Serbia

Naravno, šta ti tu nije jasno. Kuća se radi od temelja. Nema rasprave o motoru, ili tada popularna rasprava o novom logu kompanije kada ta ista firma potroši par stotina miliona evra za par godina.

Ajnštajn je naravno bio genije. Šta smo pokušali (država, ne ja) 2013. radimo opet 2021. I tad su ugovori, planovi bili tajne.

Kad si već potegao moje postove, šta se desilo sa novim avionima naručenim preko Etihada?

I dalje ne razumem zašto ne pišeš o novim avionima, rutama, uslugama i svemu onom što te interesuje nego kopaš po mojim postovima starim 7 godina?

Zašto više veruješ evropskom EK u odnosu na srpski Fiskalni Savet?
 
Po kojim uslovima su iznajmljeni stari Erbasovi ?
Mogao je i JAT da rentira neke stare avione .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810174#p810174:3hlet1xa je napisao(la):
duke23 » Pon Jan 04, 2021 8:02 pm[/url]":3hlet1xa]Naravno, šta ti tu nije jasno. Kuća se radi od temelja. Nema rasprave o motoru, ili tada popularna rasprava o novom logu kompanije kada ta ista firma potroši par stotina miliona evra za par godina.

Ajnštajn je naravno bio genije. Šta smo pokušali (država, ne ja) 2013. radimo opet 2021. I tad su ugovori, planovi bili tajne.

Kad si već potegao moje postove, šta se desilo sa novim avionima naručenim preko Etihada?

I dalje ne razumem zašto ne pišeš o novim avionima, rutama, uslugama i svemu onom što te interesuje nego kopaš po mojim postovima starim 7 godina?

Zašto više veruješ evropskom EK u odnosu na srpski Fiskalni Savet?
Odgovorio ti je već lukakaludjerovic, osim toga koliko mi je poznato EU odluka može da ima pravno obavezujuće efekte a FS nema obavezujuće već savetodavne. Nisam proverio i možda grešim ali mislim da je tako.

Ni ja ni mnogi drugi ne pišemo o novim avionima, rutama i uslugama zato što su, kao što sam već objasnio, "došli divlji i oterali pitome" što kaže narod. Tema je kidnapovana od strane onih koje struka uopšte ne zanima, samo državne finansije. Kao što si sam na početku rekao: Nema rasprave o motoru.

Ja mislim da je važno da je bude, i da bi zato trebalo napraviti još jednu temu zvanu Finansije Er Srbije. Tako bi svi ljubitelji finansijske strane poslovanja imali svoju temu gde mogu do mile volje da koriste svoju slobodu da o tome diskutuju. Onda bi ja i neki drugi mogli da izbegnemo taj vaš vilajet i da ovde nastavimo, kao recimo i u temi o Aerdromu Nikola Tesla, o svim ostalim normalnim temama o Er Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810175#p810175:1v2dui6m je napisao(la):
Žika » Pon Jan 04, 2021 9:03 pm[/url]":1v2dui6m]Po kojim uslovima su iznajmljeni stari Erbasovi ?
Mogao je i JAT da rentira neke stare avione .
zavisi kako koji. konkretno prva dva A319 po katastrofalnim uslovima od Etihada, i to u wet-lease. uglavnom sve sto je doslo od Etihada je dobijeno po jako nepovoljnim uslovima. avioni koje je sama AS iznajmila su dobijeni po mnogo povoljnijim i trzisnim uslovima.

JAT nije mogao da rentira avione, nije imao nikakvu reputaciju i nijedna leasing kompanija nije htela da im da avione. reputaciju nam je vratio Etihad, koji je 2013. godine bio na vrhuncu svoje moci.
 
Jat je sasvim normalno rentirao avione, a svojevremeno su i davali u zakup...
 
jeste davao u zakup, ali je to bilo pre sankcija kad su bili na vrhuncu. nije rentitao avione poslednje decenije poslovanja, vec je kanibalizovao par svojih radi delova...
 
peper.mint":1aihq9ij je napisao(la):
Odgovorio ti je već lukakaludjerovic, osim toga koliko mi je poznato EU odluka može da ima pravno obavezujuće efekte a FS nema obavezujuće već savetodavne. Nisam proverio i možda grešim ali mislim da je tako.

Ni ja ni mnogi drugi ne pišemo o novim avionima, rutama i uslugama zato što su, kao što sam već objasnio, "došli divlji i oterali pitome" što kaže narod. Tema je kidnapovana od strane onih koje struka uopšte ne zanima, samo državne finansije. Kao što si sam na početku rekao: Nema rasprave o motoru.

Ja mislim da je važno da je bude, i da bi zato trebalo napraviti još jednu temu zvanu Finansije Er Srbije. Tako bi svi ljubitelji finansijske strane poslovanja imali svoju temu gde mogu do mile volje da koriste svoju slobodu da o tome diskutuju. Onda bi ja i neki drugi mogli da izbegnemo taj vaš vilajet i da ovde nastavimo, kao recimo i u temi o Aerdromu Nikola Tesla, o svim ostalim normalnim temama o Er Srbiji.

Pitanje je bilo upućeno tebi. I nije o tome čije odluke imaju veću važnost i ko ima veću moć.
Zašto više veruješ birokratama iz Brisela u odnosu na birokrate iz Beograda? Birokrate iz Brisela plaćaju poreski obveznici iz EU među kojima su i te aviokompanije koje ruše Er Srbiju, a Fiskalni Savet prima platu iz budžeta Republike Srbije.


I od silne kritike Fiskalnog Saveta na kraju se seciraju moji postovi od pre 7 godina, dok izveštaj FS stoji dostupan na njihovom sajtu za razliku od fantomskih izveštaja i ugovora Er Srbije. I glavna zamerka je da su posvetili "nesrazmeran deo" Er Srbiji. Šta je to u izveštaju što se odnosi na Er Srbiju netačno?

Što se pitomih i divljih tiče, tema je zamrla onog trenutka kad su došli internet ratnici da objasne ko, šta i gde može da piše. Npr. neki koji su došli 2019. da objašnjavaju onima iz 2013. o čemu treba da se piše.
 
lukakaludjerovic":1cdi3cdm je napisao(la):
jeste davao u zakup, ali je to bilo pre sankcija kad su bili na vrhuncu. nije rentitao avione poslednje decenije poslovanja, vec je kanibalizovao par svojih radi delova...
Bas naprotiv najviše su davali avione u zakup tokom sankcija, jer nisu mogli ovde da lete. Takođe su uzimali avione pod lizing u poslednjoj deceniji i to od raznih firmi...
Npr dva sadašnja ATR 72-500 su uzeta pod lizing pre formiranja Air Serbie.
edc186fd25daaa39dae78ce908ece37b.jpg
 
davali su raznim africkim kompanijama. ne zna se koja je gora od koje. znas i sam da to nije ono sto sam mislio.

za atr si upravu. zaboravio sam na njih.
 
Pa nece sigurno davati evropskim ili američkim koje su im uvele sankcije. Inače i u "zlatno vreme" je bila slična klijentela tj. uglavnom nesvrstani.
Takođe nije samo ATR, bilo je vise 737-400 malo mi je čudno da to ne znaš
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810237#p810237:3ld9t2va je napisao(la):
duke23 » Pon Jan 04, 2021 11:30 pm[/url]":3ld9t2va]
peper.mint":3ld9t2va je napisao(la):
Odgovorio ti je već lukakaludjerovic, osim toga koliko mi je poznato EU odluka može da ima pravno obavezujuće efekte a FS nema obavezujuće već savetodavne. Nisam proverio i možda grešim ali mislim da je tako.

Ni ja ni mnogi drugi ne pišemo o novim avionima, rutama i uslugama zato što su, kao što sam već objasnio, "došli divlji i oterali pitome" što kaže narod. Tema je kidnapovana od strane onih koje struka uopšte ne zanima, samo državne finansije. Kao što si sam na početku rekao: Nema rasprave o motoru.

Ja mislim da je važno da je bude, i da bi zato trebalo napraviti još jednu temu zvanu Finansije Er Srbije. Tako bi svi ljubitelji finansijske strane poslovanja imali svoju temu gde mogu do mile volje da koriste svoju slobodu da o tome diskutuju. Onda bi ja i neki drugi mogli da izbegnemo taj vaš vilajet i da ovde nastavimo, kao recimo i u temi o Aerdromu Nikola Tesla, o svim ostalim normalnim temama o Er Srbiji.

Zašto više veruješ birokratama iz Brisela u odnosu na birokrate iz Beograda?
U ranijem komentaru sam bez uvreda temeljno dokazao tvoje višestruke neistine tj laži kojim se koristiš da bi napadao Er Srbiju. Par sati kasnije ponovo lažeš. Ja nikad nisam rekao da više verujem birokratama iz Brisela u odnosu na birokrate iz Beograda. Igore dokle više tolerisanje ovih laži?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810260#p810260:1cai9oxd je napisao(la):
Dart » Uto Jan 05, 2021 1:42 am[/url]":1cai9oxd]
lukakaludjerovic":1cai9oxd je napisao(la):
jeste davao u zakup, ali je to bilo pre sankcija kad su bili na vrhuncu. nije rentitao avione poslednje decenije poslovanja, vec je kanibalizovao par svojih radi delova...
Bas naprotiv najviše su davali avione u zakup tokom sankcija, jer nisu mogli ovde da lete. Takođe su uzimali avione pod lizing u poslednjoj deceniji i to od raznih firmi...
Npr dva sadašnja ATR 72-500 su uzeta pod lizing pre formiranja Air Serbie.
edc186fd25daaa39dae78ce908ece37b.jpg
To je tačno. Pored toga Jat je uzimao mislim 2 ili 3 B737 iz Bugarske. Srećom nisam leteo ali sam čuo sa su bili u lošem stanju i sa malim razmakom između sedišta.

Ne treba zaboraviti i da je posle brendiranja Er Srbija uzela na lizing pa vraćala ATR. YU-ALV, ATR72-500 je bio u Er Srbiji nekih 5 godina od 2015 do 2020, pa je vraćen. Piše da je opet deo flote Air Corsica.
 
Ti si napisao

peper.mint":2m7p7bke je napisao(la):
Moj komentar o dokapitalizaiji je jednostavan: ako je EU odnosno EK okej sa tim, onda je i za mene u redu.

Tu nema preispitivanja odluka, pitanja za koga rade i ostalih stvari koje si pisao o Fiskalnom Savetu i njihovom izveštaju.

Pa ako si spreman slepo da prihvatiš odluku EK a Fiskalni Savet radi za nekog drugog a ne za državu Srbiju koja ih plaća jasno je kome više veruješ. Pitanje je zašto.

Toliko o lažima i neistinama. Sad nastavi da orizivaš Igora.
 
ЈАТ је узимао у закуп и 737-400 (а стари ЈАТ чак и румунски 1-11, летео ја во Скопје).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810306#p810306:35xlo9ni je napisao(la):
duke23 » Uto Jan 05, 2021 9:39 am[/url]":35xlo9ni]Ti si napisao

peper.mint":35xlo9ni je napisao(la):
Moj komentar o dokapitalizaiji je jednostavan: ako je EU odnosno EK okej sa tim, onda je i za mene u redu.

Tu nema preispitivanja odluka, pitanja za koga rade i ostalih stvari koje si pisao o Fiskalnom Savetu i njihovom izveštaju.

Pa ako si spreman slepo da prihvatiš odluku EK a Fiskalni Savet radi za nekog drugog a ne za državu Srbiju koja ih plaća jasno je kome više veruješ. Pitanje je zašto.

Toliko o lažima i neistinama. Sad nastavi da orizivaš Igora.
Ko kaže da nema preispitivanja odluka, pitanja za koga rade EK i slepog prihvatanja odluke EK? Ja to nisam rekao. Da li ti razumeš šta sam napisao? Ja sam napisao da je za mene u redu AKO je EK okej sa tim.

Zdrav razum i logika kažu da ako EK NIJE okej sa tim, ja možda mogu da se pitam za koga EK radi, da vidim zašto su doneli takvu odluku i da li je treba preispitati i bilo šta drugo. Ja sam isključivo rekao šta je moja pozicija AKO je EK okej sa tim, a ne šta bi mogla da bude moja reakcija ako nisu OK. Ti si opet počeo da praviš pogrešne zaključke. Imaš li problema sa logikom i rezonovanjem?
 
Bolje da se preispitaju ugovori o najmu polovnjaka i uopšte ugovor sa Etihadom. ÈZ EU su naneli daleko manje štete.
Koliko je ukupno para građana R Srbije otišlo u kasu Etihada ?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810205#p810205:qf2twp4b je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Jan 04, 2021 9:41 pm[/url]":qf2twp4b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810175#p810175:qf2twp4b je napisao(la):
Žika » Pon Jan 04, 2021 9:03 pm[/url]":qf2twp4b]Po kojim uslovima su iznajmljeni stari Erbasovi ?
Mogao je i JAT da rentira neke stare avione .
zavisi kako koji. konkretno prva dva A319 po katastrofalnim uslovima od Etihada, i to u wet-lease. uglavnom sve sto je doslo od Etihada je dobijeno po jako nepovoljnim uslovima. avioni koje je sama AS iznajmila su dobijeni po mnogo povoljnijim i trzisnim uslovima.

JAT nije mogao da rentira avione, nije imao nikakvu reputaciju i nijedna leasing kompanija nije htela da im da avione. reputaciju nam je vratio Etihad, koji je 2013. godine bio na vrhuncu svoje moci.
 
peper.mint":3hy3f4rn je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810306#p810306 je napisao(la):
duke23 » Uto Jan 05, 2021 9:39 am[/url]":3hy3f4rn]Ti si napisao

peper.mint":3hy3f4rn je napisao(la):
Moj komentar o dokapitalizaiji je jednostavan: ako je EU odnosno EK okej sa tim, onda je i za mene u redu.

Tu nema preispitivanja odluka, pitanja za koga rade i ostalih stvari koje si pisao o Fiskalnom Savetu i njihovom izveštaju.

Pa ako si spreman slepo da prihvatiš odluku EK a Fiskalni Savet radi za nekog drugog a ne za državu Srbiju koja ih plaća jasno je kome više veruješ. Pitanje je zašto.

Toliko o lažima i neistinama. Sad nastavi da orizivaš Igora.
Ko kaže da nema preispitivanja odluka, pitanja za koga rade EK i slepog prihvatanja odluke EK? Ja to nisam rekao. Da li ti razumeš šta sam napisao? Ja sam napisao da je za mene u redu AKO je EK okej sa tim.

Zdrav razum i logika kažu da ako EK NIJE okej sa tim, ja možda mogu da se pitam za koga EK radi, da vidim zašto su doneli takvu odluku i da li je treba preispitati i bilo šta drugo. Ja sam isključivo rekao šta je moja pozicija AKO je EK okej sa tim, a ne šta bi mogla da bude moja reakcija ako nisu OK. Ti si opet počeo da praviš pogrešne zaključke. Imaš li problema sa logikom i rezonovanjem?

To nema veze sa zdravim razumom i logikom.

Na pitanje šta misliš o dokapitalizaciji tvoj odgovor je bio ako je EK okej sa tim i ti si.

Sam si uveo u priču EK kao tas koji tebi pomaže da odluči, ne ja.
A kad kažeš da je nešto ok za tebe ako neko drugi kaže da je to ok, jedini zdravorazumski zaključak je da ti njihova odluka pomaže u formiranju mišljenja. U suprotnom, na pitanje za mišljenje ne bi se pozivao na njih već bi dao odgovor mimo njih.

Logike bez.
Prekidam diskusiju jer se opet dolazi na moj prvobitno iskazani stav o tebi. Bez sopstvenog mišljenja o bilo čemu.
 
Kažeš da sam bez spostvenog mišljenja o bilo čemu? Opet neistina i etiketiranje.
 
Nije tačno.
Kad ne nekome napišeš da laže bez dokaza je etiketiranje, bilo da se radi o forumašu ili javnoj instituciji.

Još jednom, rečenica "Ako je tebi ok onda je i meni" može u srpskom jeziku da se protumači samo na jedan način. A to je slaganje i prepuštanje odluke drugom.

Pozdrav do daljnjeg.

Ako budeš opet imao pitanja rado ću odgovoriti na svako. Čisto da te podsetim da je nova tura diskusije počela krajem decembra na tvoju konstataciju da ti niko nije odgovario na pitanje u čijem interesu radi Fiskalni Savet.

A sad nastavi da čitaš, studiraš i citiraš moje postove. Nikako nemoj da citiraš neistine iz obimnog izveštaja od 6 strana.
 
Može li neko da napiše koliko je para spucano u AS ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810352#p810352:u6fxqhf7 je napisao(la):
duke23 » Uto Jan 05, 2021 11:52 am[/url]":u6fxqhf7]Nije tačno.
Kad ne nekome napišeš da laže bez dokaza je etiketiranje, bilo da se radi o forumašu ili javnoj instituciji.

Još jednom, rečenica "Ako je tebi ok onda je i meni" može u srpskom jeziku da se protumači samo na jedan način. A to je slaganje i prepuštanje odluke drugom.

Pozdrav do daljnjeg.

Ako budeš opet imao pitanja rado ću odgovoriti na svako. Čisto da te podsetim da je nova tura diskusije počela krajem decembra na tvoju konstataciju da ti niko nije odgovario na pitanje u čijem interesu radi Fiskalni Savet.

A sad nastavi da čitaš, studiraš i citiraš moje postove. Nikako nemoj da citiraš neistine iz obimnog izveštaja od 6 strana.
Ako je okej EK onda je i meni je toliko jednostavan koncept da nisam mogao da pomislim da ga treba dalje pojednostaviti. Pošto sam pogrešio evo jednostavne analogije sa carinskim prelazom.

Zamislite pasošku kontrolu za ulaz u zemlju, gde je Evropska Komisija pasoški službenik. Paket finansijske pomoći je pasoš. Cilj je proći granicu - pokazati pasoš službeniku, on pogleda i klimne glavom, i idemo dalje. Stojimo u redu i čekamo.

Iz ovog scenarija pogrešno je zaključiti da se ja u svemu slažem sa pasoškim službenikom ČAK i AKO ME PUSTI. Možda je on pre mene propustio neke koje ja ne bih. Čak je pogrešno reći da ja prepuštam njemu odluku. Ako je odluka bude pozitivna, meni je okej jer je to ostvarenje cilja - prolaska granice. Ali ako on odbije da me pusti, pogrešno je unapred reći da ću se ja složiti sa njim. Zavisno od razloga odbijanja, možda se ja neću složiti sa njim i možda ću reći službeniku sa prelista ceo pasoš jer je viza na poslednjim stranama itd itd.

Ovo čak i ne znači da se ja slažem sa generalnom idejom on da pregleda moj pasoš. Iz ovog scenarija ne može se zaključiti da li sam ja za recimo ukidanje njegovog radnog mesta i za otvoren prelaz granice itd. To bi sve bilo pogrešno zaključiti. Ispravno je sačekati da se dođe na red pa diskutovati tek onda kad službenik donese mišljenje, što još nije uradio kad je pasoš Er Srbije u pitanju.

Nadam se da ovaj primer omogućava uzdržavanje se od pogrešnih ili preranih zaključaka. A da, FS nije uopšte dobio ulogu u ovom scenariju zato što on nema istu moć kao carinik da zabrani ulazak, zato nema ulogu.

Ako posle ovog želiš da prekineš diskusiju ja nemam nikakvih problema.Ako ništa drugo makar smo se u ovoj turi složili da nema gašenja Er Srbije.
 
Hajde da ispratim analogiju.

Upitan si za misljenje o pasošu.

Nisi izneo mišljenje, već si rekao sačekaj da vidim šta će da mi kaže carinik pa ću da vidim da li se slažem sa njim. Ako me pusti, slažem se. Ako me ne pusti, ne slažem se.
Zašto onda uvoditi carinika u priču kada odgovaraš na jednostavno pitanje?
U tom slučaju tvoj odgovor ne zavisi od carinika i nema ga svrhe pominjati. Ti u svakom slučaju misliš da je pasoš dobar, samo nemaš svoj argument zašto je to tako. Pa ćeš sačekati da ti to carinik potvrdi. Ili neki članak na internetu, ili nešto peto.

FS je beskućnik koji stoji ispred kontrole i traži dinar za pivo. Naravno da ti njegovo mišljenje nije važno i ne pominješ ga. Jedini problem je što si i njih ti uveo u priču, iako im je uloga savetodavna.

Zaključak. Uvođenje EK u priču sa tvoje strane je totalno besmisleno ukoliko te ne interesuje njihov odgovor (kao što ni mene ne interesuje pa ih nisam ni pominjao).

Naravno da se slažemo da gašenja neće biti (u srednjem roku).

Ne slažemo se da li je to dobro ili ne.

Da bi diskutovao o temi potrebno je da imaš svoje mišljenje bez da ti ga neko napiše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810432#p810432:5o3poxrl je napisao(la):
duke23 » Uto Jan 05, 2021 3:36 pm[/url]":5o3poxrl]Uvođenje EK u priču sa tvoje strane je totalno besmisleno ukoliko te ne interesuje njihov odgovor
Uprostio sam koliko je god moguće ali si opet propustio da shvatiš cilj koji sam jasno naveo: proći pasošku kontrolu. Ako hoćes da ostvariš cilj onda te naravno INTERESUJE odgovor.

Neverovatno. :bash:
 
To možeš samo ti.
Da navodiš i izmišljaš ciljeve za koje te neko nije pitao.

Na pitanje šta misliš o dokapitalizaciji mogao si jednostavno reći da tako treba i dati svoju argumentaciju.
Mišljenje EK nema veze sa tvojim mišljenjem, šta god oni rekli, šta god rekao FS ti misliš da je to dobro. Iz tog razloga nema potrebe za uvođenje u priču EK jer to nema uticaj na tvoje mišljenje koje si izneo.


Ono što si napisao glasi ovako "slažem se sa EK ukoliko donesu odluku koja se meni sviđa". A pitanje je bilo šta misliš o nečemu.

Logika. 3. razred srednje.
 
Vrh