Šta je novo?

Air Serbia

Hoćeš da kažeš da EK ne može da blokira ovu transakciju Er Srbiji? Ako to misliš objasni.
 
Neću to da kažem.

Priča je išla ovako.

Pitao sam te za tvoje mišljenje koje nisi izneo nego si se pozvao na EK. Onda sam te pitao zašto ti je mišljenje EK važnije od mišljenja FS.
Tada si okrenuo priču i počeo da pišeš da to što si napisao "ako je ok za njih ok je i za tebe" ne znači da se slažeš sa EK, već da se slažeš samo ako je mišljenje EK pozitivno po ovaj plan.
Nakon toga sam te pitao zašto si uopšte uvlačio EK u priču kada daješ svoje mišljenje o nečemu ukoliko se tvoj stav ne podudara sa njima nego zavisi od njihove odluke.

To je sažetak cele priče. I cela ova diskusija je zbog toga što nisi mogao da napišeš da više poverenja imaš u stranu EK nego u domaći FS, što povlači druga pitanja koja nisi hteo da otvaraš.
 
duke23: Da navodiš i izmišljaš ciljeve za koje te neko nije pitao.

Ha ha baš me nasmeja. Smem da navodim samo one ciljeve za koje si me ti ili neko drugi pitao? Ha ha odlično!

duke23: Na pitanje šta misliš o dokapitalizaciji mogao si jednostavno reći da tako treba i dati svoju argumentaciju.

da citiram tvoj odgovor: Neću to da kažem


Sve u svemu za ukupan ishod i moje i tvoje mišljenje o EK, FS i pomoći je totalno nebitno. Ako si primetio, država je uradila šta je htela a da nije tražila naše mišljenje. Slobodno napiši još 100 postova na tu temu pa da vidimo da li ćeš bilo šta promeniti.
 
Pa kad citiraš moj post u kome je moje pitanje, valjda je normalno da to shvatim kao tvoj odgovor na to pitanje.

A to se upravo desilo kad si na moje direktno pitanje šta ti misliš o dokapitalizaciji, odgovorio sa sve quotom mog pitanja da je ako je ok sa EK ok je i sa tobom.

Naravno da si slobodan da pišeš i o ostalim temama.

Kao i ja uostalom. Pa i 100 postova ukoliko hoću.
A neću. Uostalom, nisam ni pisao nakon što je Igor poslednji put pobrisao postove sve dok nisi postavio par pitanja i zašto ti niko nije odgovorio.
Između ostalog za koga radi FS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810484#p810484:1ffzdecx je napisao(la):
duke23 » Uto Jan 05, 2021 5:53 pm[/url]":1ffzdecx]
Naravno da si slobodan da pišeš i o ostalim temama.

Pa i 100 postova ukoliko hoću. A neću.
Odlično, meni je sad lakše kad si mi rekao da sam slobodan da pišem i o ostalim temama.

Meni odgovara ako pišeš 100 postova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811541#p811541:2mp1o9p6 je napisao(la):
milaki990 » Pet Jan 08, 2021 6:26 pm[/url]":2mp1o9p6]YU-ANJ otišao u staro gvoždje.

https://zamaaero.com/08/01/2021/novosti ... ir-serbie/
Tako ti je kad koristiš taj izvor umesto da gledaš žig Čuvarkuća :) . Domaći izvor je uz to preneo i da je ANW već isečen pre neki dan i da je dogovoreno da AND bude sačuvan za Muzej:

https://tangosix.rs/2021/08/01/foto-nastavljeno-secenje-er-srbijinih-boinga-ostala-jos-samo-tri/
 
Fenomenalan clanak peper.mint. hvala.
NIsam znao da je JAT bio na tako visokom nivou.
 
Jeste MC, JAT je bio značajna firma u Evropi. Dobro je što se čisti ono što nije moguće sačuvati od tih aviona. Nadam se je neko imao preduzetničkog duha i želju da napravi pare od toga a da istovremeno sačuva deo aviona koji nepovratno odlaze u reciklažu.

Ono što se nadam da je urađeno je odvajanje dela materijala sa tih 737 koje je posle trebalo prodavati u muzejskoj prodavnici. Ja bih prvi hteo da kupim originalni deo baš JATovih aviona kojima sam često leteo u obliku recimo priveska za ključeve. To se odavno radi po svetu, a Boing prodaje čak i prozore sa 747 za velike pare:

https://www.boeingstore.com/collections/new-arrivals/products/boeing-747-kit-natural-window

privesci od pravih aviona:

https://planetags.com/

https://www.aviationtag.com/en/
 
Kako se utvrdjuje amortizacija aviona i da li je za svaki tip utvrdjeno posle koliko casova leta je neisplativ?
 
Zanimljiv podatak da je za atr isplativost leta sve iznad 7 putnika. Ovo je vezano za atr letove u regionu koji se obavljaju iz Beograda.
 
Izgleda da A330 Er Srbije u ovom trenutku leti za Abu Dabi ili neku destinaciju u tom kraju.
 
AS prekida letova za Helsinki, Kairo, Bejrut i Rijeku kao deo restruktuiranja i ukidanja neprofitabilnih ruta.
 
To su odlicne vesti. Imacemo malu skromu kompaniju koja ce mozda ziveti bez velikih drzavnih dotacija.
 
Imali smo malu skromnu kompaniju 2012 godine koja nije mogla da živi bez velikih državnih donacija.

Put ka održivoj kompaniji vodi između ostalog preko rasta putnika. Idealno u opsegu od 5 do 10 miliona godišnje, ali bi i sa 4 miliona bilo mnogo bolje nego sada. Do tada po mom mišljenju treba pomoći rast.
 
Kao da su neke stranke čule moj poziv da se u programu obavežu na gašenje Er Srbije. Kao što sam predvideo, neće se obavezati na gašenje, naprotiv:

Član Predsedništva Narodne stranke Vladimir Kovačević drvljem i kamenjem po Er Srbiji, državnoj pomoći i stranačkom zapošljavanju, kao što je očekivano od jedne ugledne opozicione stranke. Ali ovaj njegov citat je ipak suština, ako je iko sumnjao:

"Mi želimo da naš avio prevoznik opstane"

Kompletan tekst na:

https://rs.n1info.com/biznis/kovacevic-etihad-ostavio-er-srbiju-na-cedilu/
 
Па ако је угледна, како другачије..
 
Yahoo:
Norwegian Air on Thursday announced plans to cut its cheap transatlantic flights between the US and Europe.
The plans would cut Norwegian's fleet to just 50 aircraft from 140, it said.
More than 1,000 people are expected to lose their jobs in the UK, along with a similar number in the US.

Ovo je sa stanovista ekologije lep razvoj dogadjaja i meni se svidja.
 
Te avione ce neka druga kompanija preuzeti, tako da prica o ekologiji ne pije vodu. A preko 2000 ljudi ostade bez posla. Jel ti se to svidja isto?
 
Vrh