Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808716#p808716:29tzp3gu je napisao(la):
Dart » Sre Dec 30, 2020 7:35 pm[/url]":29tzp3gu]Kako nema veze sa istinom? Hajde nas prosvetli.
Već sam mnogo puta pokazivao da novac uložen u Er Srbiju generalno nije bačen već je to korisno ulaganje za ukupnu ekonomiju.

Ko nije zaslepljen to je već odavno mogao da vidi a na one druge ne vredi trošiti vreme. Što kaže izreka: Zlo je ko ne zna a učiti se ne da.
 
Ma nema veze sa istinom. Vrati se par stranica unazad pa ćes videti koliko vešto pepper.mint odbacuje činjenice u korist retorike. Koliko nema veze s'vezom nostalgija prema JAT'u toliko je i banalna iracionalna ljubav/podrška za Air-Srbiju kad je firma u vrlo teškom stanju (i to je činjenica hteli mi to da prihvatimo ili ne). Braniti trenutno stanje Air-Srbije bi bilo kao da neko vozi Audi A3 iz 1997, kome ulje neprestano curi i stalno mu trebaju neke popravke, a pritom sve popravke, održavanje, osiguranje, plaćaju roditelji dok se ti hvališ kako imas dobar auto.
Pitanje za gospodina pepper.minta, pošto vidim da vas ne zanimaju finansijski izveštaji i statistika oko Air-Srbije, koje je vaše merilo uspeha te firme? Da li možete da nam navedete bilo koje objektivno merilo uspeha kojim bi ti objasnio zašto toliko braniš Air-Srbiju?
 
peper.mint":efrrafls je napisao(la):
Već sam mnogo puta pokazivao da novac uložen u Er Srbiju generalno nije bačen već je to korisno ulaganje za ukupnu ekonomiju.

Ko nije zaslepljen to je već odavno mogao da vidi a na one druge ne vredi trošiti vreme. Što kaže izreka: Zlo je ko ne zna a učiti se ne da.


Ja ne bih imao ništa protiv da se ovde stvarno radi o ulaganju, ali ovo je klasicno pokrivanje tekućih gubitaka firme koja već ima velike akumulirane gubitke. Znaci nema nikakvih veza sa investicijama.
Takva firma ne može biti dobra za ekonomiju, vec bas naprotiv jer parazitira na račun drugih. Menadžment Air Serbie se ne trudi mnogo oko poslovne strategije kada znaju da ce im drzava nadoknaditi sve gubitke. Upravo takav odnos je poguban za ekonomiju u celini.
 
Ko im radi naplatu karata Bus Plus ?

Za 82 miliona može puno toga korisnog u državi da se napravi .
U ostalom mali procenat stanovnika Srbije leti tim avionima i nije u redu da svi mi plaćamo
Možda bugarski turisti da otplate gubitke ?
 
ova dokapitalizacija ne bi bila moguca da EU nije istu odobrila. EU je ne bi odobrila da je cisto prosipanje para, jer ne dozvoljava nelegalne subvencije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808740#p808740:1ray4ihl je napisao(la):
BalkanRoyale » Sre Dec 30, 2020 9:21 pm[/url]":1ray4ihl]Ma nema veze sa istinom. Vrati se par stranica unazad pa ćes videti koliko vešto pepper.mint odbacuje činjenice u korist retorike. Koliko nema veze s'vezom nostalgija prema JAT'u toliko je i banalna iracionalna ljubav/podrška za Air-Srbiju kad je firma u vrlo teškom stanju (i to je činjenica hteli mi to da prihvatimo ili ne). Braniti trenutno stanje Air-Srbije bi bilo kao da neko vozi Audi A3 iz 1997, kome ulje neprestano curi i stalno mu trebaju neke popravke, a pritom sve popravke, održavanje, osiguranje, plaćaju roditelji dok se ti hvališ kako imas dobar auto.
Pitanje za gospodina pepper.minta, pošto vidim da vas ne zanimaju finansijski izveštaji i statistika oko Air-Srbije, koje je vaše merilo uspeha te firme? Da li možete da nam navedete bilo koje objektivno merilo uspeha kojim bi ti objasnio zašto toliko braniš Air-Srbiju?
Zato što je to u interesu Srbije. Profit nije jedino merilo nacionalne avio kompanije.

Pitao sam i ja zašto je Fiskalni Savet posvetio nesrazmerno veliki deo Er Srbiji pa nisam dobio odgovor. Pitao sam otvoreno ko ovde radi za ili mu je u interesu da navija za LH i Wizz pa niko nije smeo otvoreno da kaže. Pitao sam opozicione lidere da se obavežu da će bezuslovno ugasiti Er Srbiju u roku od 6 meseci od dolaska na vlast ako im je Er Srbija takva štetočina pa se niko relevantan nije obavezao u programu stranke. Pitao sam zašto je Er Srbija preživela 93 godine pod svim mogućim vlastima ako nije bila ključna za državu pa nisam dobio odgovor. Pitanja neće nestati niti biti zaboravljena.

Pitao sam kako to da Slovenija (uz brojne primere) i Crna Gora uviđaju korist državne avio kompanije a vi ignorišete te iste benefite po Srbiju, nema odgovora. Evo još jednog iz Crne Gore baš zato što ignorišete:

http://rtcg.me/vijesti/ekonomija/304531/cilj-nacionalne-aviokompanije-da-ne-bude-profit.html

Sve ono što se danas radi u vezi sa Montenegro Airlinesom moglo se završiti prije deset godina, i to je stvar političke volje i odnosa snaga, smatra ekonomski analitičar Predrag Drecun. Za Portal RTCG kaže i da cilj postojanja nacionalnog avio prevoznika ne bi trebalo da bude profit, već brojni multiplikativni efekti koje donosi boravak turista i poslovnih ljudi u Crnoj Gori.

"Turizam je u mnogome zavisio od MA. Ne postoji šansa da naš nacionalni avio-prevoznik bude profitabilan, jer to nijesu ni mnogo veći nacionalni prevoznici od MA. Vlada je svjesna toga, i najavila je osnivanje nove kompanije", rekao je Drecun.

Navodi i da ne mora svako državno preduzeće da bude profitabilno, ako se gleda kao dio velikog sistema.

"Ali onda mora da ima značajnu ulogu u tom sistemu, pa da se benefiti toga sistema mogu nekim mehanizmima preliti u to preduzeće, ili na društvo u cjelini kroz rast ekonomije", smatra Drecun.

Ako je cilj osnivanja avio kompanije profit, onda ne treba da se bavimo time.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808692#p808692:1pszz5wp je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Dec 30, 2020 5:56 pm[/url]":1pszz5wp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808677#p808677:1pszz5wp je napisao(la):
lukakaludjerovic » 30 Dec 2020, 16:29[/url]":1pszz5wp]vlada je povecala svoj vlasnicki udeo na 82%, dok je sada Etihad vlasnik 18%. na taj nacin izvrsena je dokapitalizacija.
Pitanje od milion dolara: Da li će i kome Etihad prodati preostalih 18% (nagađam isto Vladi Srbije, za koji mesec) i da li se ide na model JAT-a ili na traženje novog suvlasnika.

Pa ide se na model JAT-a, barem za sada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808759#p808759:rsdkckay je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Dec 30, 2020 10:24 pm[/url]":rsdkckay]ova dokapitalizacija ne bi bila moguca da EU nije istu odobrila. EU je ne bi odobrila da je cisto prosipanje para, jer ne dozvoljava nelegalne subvencije.

To je naprosto neistina. Setimo se subvencija Airbus-u i tuzbe Boing a povodom iste.
Svako ko je ziveo u EU zna da postoje mnogi nacini na koje se velike korporacije na ovaj ili onaj nacin subvencionisu u EU.
 
peper.mint":33untr97 je napisao(la):
Ako je cilj osnivanja avio kompanije profit, onda ne treba da se bavimo time.

Po definiciji kompanija je pravno lice koje obavlja delatnost u cilju sticanja dobiti.
A ko zeli da bude na gubitku ne mora uopšte da osniva kompaniju ima toliko drugih nacina da se bace pare...
 
Zanima me kako je izvrsena dokapitalizacija.
Koliko je to kostalo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808737#p808737:y2kiz9zp je napisao(la):
peper.mint » 30 Dec 2020 08:59 pm[/url]":y2kiz9zp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808716#p808716:y2kiz9zp je napisao(la):
Dart » Sre Dec 30, 2020 7:35 pm[/url]":y2kiz9zp]Kako nema veze sa istinom? Hajde nas prosvetli.
Već sam mnogo puta pokazivao da novac uložen u Er Srbiju generalno nije bačen već je to korisno ulaganje za ukupnu ekonomiju.

Ko nije zaslepljen to je već odavno mogao da vidi a na one druge ne vredi trošiti vreme. Što kaže izreka: Zlo je ko ne zna a učiti se ne da.
A zašto su iznajmljivali radnu snagu putem agencija za lizing radne snage i zašto nisu u skladu sa važećim zakonima kao preduzeće koje je većinski u vlasništvu države Srbiji objavljivali javno javne nabavke??? hajde da vidimo da li će se išta promeniti oko toga.
 
A mene zanima i zašto je urađena dokapitalizacija? Pitam neutralno, niti sam za, niti sam protiv. Nego nisam pratio prethodna dešavanja. Osim što znam da je Vračar airlines ugašen pa vaskrsnut u ovaj ''To (bre) Montenegro''. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808776#p808776:367tvnm3 je napisao(la):
MC_ » Čet Dec 31, 2020 12:14 am[/url]":367tvnm3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808759#p808759:367tvnm3 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Dec 30, 2020 10:24 pm[/url]":367tvnm3]ova dokapitalizacija ne bi bila moguca da EU nije istu odobrila. EU je ne bi odobrila da je cisto prosipanje para, jer ne dozvoljava nelegalne subvencije.

To je naprosto neistina. Setimo se subvencija Airbus-u i tuzbe Boing a povodom iste.
Svako ko je ziveo u EU zna da postoje mnogi nacini na koje se velike korporacije na ovaj ili onaj nacin subvencionisu u EU.

informisi se malo pre nego sto pises ovde. EU ne dozvoljava subvencije avio kompanijama radi slobodnog trzista. zbog toga su bankrotirali MALEV, Estonia Air (ili kako su se vec zvail) i evo sad i MA.
nisu isto subvencije Airbus-u i nekoj avio kompaniji. Airbus-u su date subvencije u sklopu rata Trampa i EU, gde je Trump primenjivao dvostruke arsine uvek.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808778#p808778:32zavfy8 je napisao(la):
MC_ » Čet Dec 31, 2020 12:19 am[/url]":32zavfy8]Zanima me kako je izvrsena dokapitalizacija.
Koliko je to kostalo?
100 miliona €
 
peper.mint":17odjnve je napisao(la):
Zato što je to u interesu Srbije. Profit nije jedino merilo nacionalne avio kompanije.

Pitao sam i ja zašto je Fiskalni Savet posvetio nesrazmerno veliki deo Er Srbiji pa nisam dobio odgovor. Pitao sam otvoreno ko ovde radi za ili mu je u interesu da navija za LH i Wizz pa niko nije smeo otvoreno da kaže. Pitao sam opozicione lidere da se obavežu da će bezuslovno ugasiti Er Srbiju u roku od 6 meseci od dolaska na vlast ako im je Er Srbija takva štetočina pa se niko relevantan nije obavezao u programu stranke. Pitao sam zašto je Er Srbija preživela 93 godine pod svim mogućim vlastima ako nije bila ključna za državu pa nisam dobio odgovor. Pitanja neće nestati niti biti zaboravljena.

Pitao sam kako to da Slovenija (uz brojne primere) i Crna Gora uviđaju korist državne avio kompanije a vi ignorišete te iste benefite po Srbiju, nema odgovora. Evo još jednog iz Crne Gore baš zato što ignorišete:

http://rtcg.me/vijesti/ekon...alne-aviokompanije-da-ne-bude-profit.html

Sve ono što se danas radi u vezi sa Montenegro Airlinesom moglo se završiti prije deset godina, i to je stvar političke volje i odnosa snaga, smatra ekonomski analitičar Predrag Drecun. Za Portal RTCG kaže i da cilj postojanja nacionalnog avio prevoznika ne bi trebalo da bude profit, već brojni multiplikativni efekti koje donosi boravak turista i poslovnih ljudi u Crnoj Gori.

"Turizam je u mnogome zavisio od MA. Ne postoji šansa da naš nacionalni avio-prevoznik bude profitabilan, jer to nijesu ni mnogo veći nacionalni prevoznici od MA. Vlada je svjesna toga, i najavila je osnivanje nove kompanije", rekao je Drecun.

Navodi i da ne mora svako državno preduzeće da bude profitabilno, ako se gleda kao dio velikog sistema.

"Ali onda mora da ima značajnu ulogu u tom sistemu, pa da se benefiti toga sistema mogu nekim mehanizmima preliti u to preduzeće, ili na društvo u cjelini kroz rast ekonomije", smatra Drecun.

Ako je cilj osnivanja avio kompanije profit, onda ne treba da se bavimo time.

Rečeno je da se neće ići u klin i ploču, a ti opet nastavljaš.
Pa da krenemo.

Fiskalni savet nije posvetio nesrazmeran deo Er Srbiji, Er Srbija je paradigma onog što nije valjalo i šta ne valja u državanom upravljanju javnim resursima.
1. Izneo si tezu da Fiskalni savet radi za Nemačku, da Nemačka radi od 1991. na uništenju JATa i naslednika, ali eto nemci nemaju uticaja na Evropsku Komisiju pa nam već 12 godina omogućava da pumpamo novac. Da im je stalo da nas sabotiraju to se rešava jednim telefonskim pozivom.

2. Niko ne radi za Wizz i LF i nema interes da radi u njihovu korist. Navija se za bolju uslugu po nižim cenama.

3. Zašto bi se opozioni lideri obavezali na tako nešto? Njima je cilj da budu sultan umesto sultana, da oni dođu malo na red da se prikače na državne jasle.

4. Država je imala svoje banke i duže od 93. godine, pa sada nema. Imala je i proizvodnju bakra, pa više nema. Vremena se menjaju, drugi vidovi transporta su postali konkurentniji, došlo je do ujedinjenja kontinenta (otvoreno nebo) pa je i vlasništvo nad aviokompanijom postalo manje bitno jer se pravila više ne određuju unutar države i ne postoji monopol pa je teže ostati iznad vode.

5. Sloveniju možeš da navodiš koliko god hoćeš, ali oni i nakon više od godine od prestanka rada Adrije nisu osnovali novu aviokompaniju. I to nešto govori. Što se tiče natpisa u medijima, kako u Sloveniji, kako u Crnoj Gori, tako i Srbiji, u pitanju su stotine miliona državnih para koje se izvlače u nečije džepove, tako da članci i autorski tekstovi od par stotina evra su samo dobar PR.
PR za koji ti je pokazano kako funkcioniše na primeru izveštaja Oxford Economics-a, gde su u par godina pisani vrlo slični afirmativni članci na različitim portalima vezani za korist od Er Srbije.

Izveštaj na koji si se i ti pozivao a nisi ga pročitao.

Da se vratimo na temu, danas je upumpano novih 100 miliona evra. I dobijeno je tačno šta?
Simptomatično je da se to dešava istog dana kada se zaključuje prodaja Komercijalne banke slovencima i kada pare stižu na račun.

Interesantno je kako su ti slovenci glupi, nama poklanjaju 400 miliona evra za bezveznu banku, a mogli su da osnuju svoju novu aviokompaniju, da to multiplikuju x10 i da budu novi ekonomski tigar. Ili još bolje, kupe Er Srbiju i zarade još više.

Slovenija bez aviokompanije, ali sa svojom bankom i bankama u Srbiji.
Srbija sa aviokompanijom, ali bez banaka i u Srbiji i bilo gde drugde.

Slovenci glupi, Srbi pametni.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
Većinu stvari koje si naveo mogu da dokažem da su laž, ostale su nebitne za diskusiju o Er Srbiji. Poslednji put kad sam ukazao na takve stvari potpuno poštujući pravila foruma poruka mi je ipak obrisana. Dakle ako Igor dopusti mogu da odgovorim isključivo činjenicama na tvoje laži. Igore?
 
Svi pristojni postovi u okviru teme će biti ostavljeni na forumu.
 
100 000 000 $ za zatrpanje rupe, vinjete nisu pravedne a ovo jeste ?
I Nemačka je uletela sa 10 mlrd € u Lufthansu, ali Lufthansa je sistem sa 100 000 zaposlenih
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808796#p808796:10iv923d je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Dec 30, 2020 3:36 pm[/url]":10iv923d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808776#p808776:10iv923d je napisao(la):
MC_ » Čet Dec 31, 2020 12:14 am[/url]":10iv923d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808759#p808759:10iv923d je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Dec 30, 2020 10:24 pm[/url]":10iv923d]ova dokapitalizacija ne bi bila moguca da EU nije istu odobrila. EU je ne bi odobrila da je cisto prosipanje para, jer ne dozvoljava nelegalne subvencije.

To je naprosto neistina. Setimo se subvencija Airbus-u i tuzbe Boing a povodom iste.
Svako ko je ziveo u EU zna da postoje mnogi nacini na koje se velike korporacije na ovaj ili onaj nacin subvencionisu u EU.

informisi se malo pre nego sto pises ovde. EU ne dozvoljava subvencije avio kompanijama radi slobodnog trzista. zbog toga su bankrotirali MALEV, Estonia Air (ili kako su se vec zvail) i evo sad i MA.
nisu isto subvencije Airbus-u i nekoj avio kompaniji. Airbus-u su date subvencije u sklopu rata Trampa i EU, gde je Trump primenjivao dvostruke arsine uvek.

"The European Commission has approved German plans to contribute €6 billion to the recapitalisation of Deutsche Lufthansa AG (DLH), the parent company of Lufthansa Group. The measure was approved under the State aid Temporary Framework adopted by the Commission on 19 March 2020" https://ec.europa.eu/commission/pressco ... IP_20_1179

"German airline Lufthansa has accepted the conditions of a bail-out deal agreed by the EU and Germany last week". https://www.dw.com/en/lufthansa-accepts ... a-53650294.

Izgleda da EU ipak dozvoljava subvencije avio prevoznicima....Uzgred rečeno, uvek me nasmeju komentari i izveštaji koji osudjuju bilo kakvo subvencionisanje domaće privrede ili korporatizovano javno-privatno preduzeće. Ti naši "savetnici" nam govore da radimo upravo obrnuto od onoga što oni rade, 59 milijardi evra subvencije za njihove poljoprivrednike u jednoj godini, a mi ne smemo ni da pomislimo na tako nešto kako ne bi remetili njihov zamisao "slobodnog tržista". Slobodno tržiste je jasno definisano u ekonomiji i jedino ima smisla kad važi jednako za sve. No, stimulacije/subvencije Air-Srbiji nisu sporne same po sebi, nego je sporno kada subvencionišete javna preduzeća koja su neefikasna, stalno gube novac, ispumpavaju kapital kroz razne nesmotrene (ili koruptivne) tajne ugovore, koriste se za bogaćenje partokratije na vlasti i njima bliskim pojedincima, i štete budžetu.

A za gospodina pepper.mint'a, Air-Srbija, ako ima pozitivnu kolateralnu korist za Republiku Srbiju i naš naod, koja je? Mora da se kvantifikuje i da bude empirijski jasna. Ne može korupcija i loše poslovanje da se opravde rečenicom "Air-Srbija pomaže ostatku Srpske privrede pa nema veze što je gubitnik". Da li mislite da ekonomska dobit za Srbiju od Air-Srbije nadmašuje subvencije koje toj firmi trenutno dajemo? Jedno je reći da je ok ako nas solarni paneli, poboljšane hidroelektrane, vetraparkovi, i bio-energija koštaju 50 miliona godisnje, ako se zna da dobit od energetske efikasnosti i opšteg zdravlja se meri 200 miliona evra. Takvu računicu ne znam dal bi mogao neko da uradi za Air-Srbiju.
 
Mali offtopic na izjavu 'Slovenci pametni, Srbi glupi'.

Vlasnička struktura Nove Ljubljanske banke d.d., Ljubljana na dan 31.5.2020.:
Bank of New York Mellon 60,63%,
Republika Slovenija 25,00% i
drugi mali deoničari 14,37%.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808783#p808783:2u5spihu je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Дец 2020, 23:34[/url]":2u5spihu]A mene zanima i zašto je urađena dokapitalizacija? Pitam neutralno, niti sam za, niti sam protiv. Nego nisam pratio prethodna dešavanja. Osim što znam da je Vračar airlines ugašen pa vaskrsnut u ovaj ''To (bre) Montenegro''. :D

да би се легално упумпале паре у компанију и избацио Етихад

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808698#p808698:2u5spihu je napisao(la):
Dart » 30 Дец 2020, 18:29[/url]":2u5spihu]Tehnički gledano poklonili smo braci Arapima 18milona evra, a ostalih 82 bacili u bunar

Етихад није добио ни динар од овога, јер није откупљен њихов удео, већ је повећан државни удео, чиме је аутоматски смањен њихов
 
Mogli bi ponovo da vrate ime JAT, pošto je sada isto kao pre
 
Stomatolog":1camcm7i je napisao(la):
Mali offtopic na izjavu 'Slovenci pametni, Srbi glupi'.

Vlasnička struktura Nove Ljubljanske banke d.d., Ljubljana na dan 31.5.2020.:
Bank of New York Mellon 60,63%,
Republika Slovenija 25,00% i
drugi mali deoničari 14,37%.
Naravno, izjava i dalje stoji.
Država i ne treba da vodi firme, ali da ima kontrolu u sektorima ključnim za privredu. I to da koristi samo u izuzetnim slučajevima. Naravno i ostali su svesni moći države pa se crvene linije ne prelaze.
Bila je i EIB vlasnik udela u komercijalnoj, ali samo dela.

Nije Er Srbija uzela kredit od Etihad Partnersa po 7%(ili koliko već) zato što je mogla u Srbiji da dobije po 3%. Naprotiv, u Srbiji takav kredit nije mogla da dobije.
Zašto? Zato što stranim bankama u Srbiji nije interes da razvijaju domaću privredu već njihov profit. Što je i normalno. Naš je problem što nemamo domaće banke.

Tek se ove godine država odlučila za kupovinu korporativnih obvaveznica. Što je u teoriji dobro, jer u pandemiji bi naše firme dospele u dubiozu ako bi morali da se zadužuju u Srbiji. Loše je što je to dozvoljeno samo politički podobnim firmama koje na taj način pokrivaju loše poslovanje.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808851#p808851:3rct0613 je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Dec 31, 2020 11:08 am[/url]":3rct0613]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808783#p808783:3rct0613 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Дец 2020, 23:34[/url]":3rct0613]A mene zanima i zašto je urađena dokapitalizacija? Pitam neutralno, niti sam za, niti sam protiv. Nego nisam pratio prethodna dešavanja. Osim što znam da je Vračar airlines ugašen pa vaskrsnut u ovaj ''To (bre) Montenegro''. :D
да би се легално упумпале паре у компанију и избацио Етихад
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808698#p808698:3rct0613 je napisao(la):
Dart » 30 Дец 2020, 18:29[/url]":3rct0613]Tehnički gledano poklonili smo braci Arapima 18milona evra, a ostalih 82 bacili u bunar
Етихад није добио ни динар од овога, јер није откупљен њихов удео, већ је повећан државни удео, чиме је аутоматски смањен њихов
Hvala. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808851#p808851:o1bt8pgj je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Dec 31, 2020 11:08 am[/url]":o1bt8pgj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808783#p808783:o1bt8pgj je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Дец 2020, 23:34[/url]":o1bt8pgj]A mene zanima i zašto je urađena dokapitalizacija? Pitam neutralno, niti sam za, niti sam protiv. Nego nisam pratio prethodna dešavanja. Osim što znam da je Vračar airlines ugašen pa vaskrsnut u ovaj ''To (bre) Montenegro''. :D

да би се легално упумпале паре у компанију и избацио Етихад

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808698#p808698:o1bt8pgj je napisao(la):
Dart » 30 Дец 2020, 18:29[/url]":o1bt8pgj]Tehnički gledano poklonili smo braci Arapima 18milona evra, a ostalih 82 bacili u bunar

Етихад није добио ни динар од овога, јер није откупљен њихов удео, већ је повећан државни удео, чиме је аутоматски смањен њихов

Kako je to moguce. Znaci Etihad se odrekao svog dela?
 
Vrh