Šta je novo?

Air Serbia

To što Janez Janša i Milo Đukanović govore nikog ne interesuje. Važno je činjenično stanje, da u državama gde dva pomenuta gospodina stoluju aviokompanije su bile rupe bez dna, potpomognute desetinama miliona državnih para nakon čega su ugašene.
Da su njih dvojica znala i umela, aviokompanije u njihovim državama ne bi propale.

To naravno ne isključuje mogućnost da se u tim državama ne krene u stvaranje novih nacionalnih aviokompanija, ali će i te novonastale imati sudbinu tih propalih.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807243#p807243:m9is1sff je napisao(la):
duke23 » Pet Dec 25, 2020 8:57 pm[/url]":m9is1sff]To što Janez Janša i Milo Đukanović govore nikog ne interesuje. Važno je činjenično stanje, da u državama gde dva pomenuta gospodina stoluju aviokompanije su bile rupe bez dna, potpomognute desetinama miliona državnih para nakon čega su ugašene.
Da su njih dvojica znala i umela, aviokompanije u njihovim državama ne bi propale.

To naravno ne isključuje mogućnost da se u tim državama ne krene u stvaranje novih nacionalnih aviokompanija, ali će i te novonastale imati sudbinu tih propalih.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Nikog ne interesuje šta je tim državama u interesu i šta o tome govore Janša i Milo, svi samo da slušaju šta propoveda duke23? Važi.

Da li postoji kristalna kugla koja vidi da će budući Adria i Montenegro Erlajns 2.0 imati istu sudbinu? Još ne znamo kako će te firme biti organizovane, sa koliko i kakvih aviona, na koliko destinacija, sa kojim partnerima itd, ali ti već znaš da će imati sudbinu propalih? Važi.
 
Naravno da se ne sluša duke23. Ali se ne sluša ni Janša, ni Milo, ni peper.mint.
Te kompanije su propale, finito. Nema više.
Mogu oni da tvrde šta god hoće, prošlost promeniti neće. I to nema nikakve veze sa mnom.

Što se budućnosti tiče, naravno da nema kristalne kugle, ali se mogu napraviti vrlo dobra predviđanja ukoliko se imaju dobri podaci. Počev od metrologije, preko održavanja aviona, pa zašto da ne i ekonomskog uspeha određenog projekta.

U slučaju nove Adrije, ili novog Montenegra, ili nove Er Srbije, u skladu sa Ajnštajnom kog si ti pomenuo, može se sa velikom sigurnošću (99%) predvideti poslovni uspeh tih kompanija. A to je propast.
Zašto?
Zato što se ništa nije promenilo.
Ovih 1% potencijalnog uspeha ostaje u slučaju Crne Gore ako im nova vlast nije lopovska kao prethodna i ako imaju stručnosti. Kod Slovenije i Srbije sve je isto, pa je očekivani ishod isti.

Ne može prostije od toga.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
lukakaludjerovic":3010xr9j je napisao(la):
pogledaj njihove finansijske izvestaje, posluju sa gubitkom. pise na vikipediji. ajmo dalje
Ne treba dalje pogledao sam za proslu godinu i ostvarili su profit.
Na Wikipediiji svako može da pise, zar ne?
 
Ukoliko sve bude baš isto kao do sada, slažem se da će ishod biti isti. Ono što još niko ne zna je da li će sve biti isto u novoj Adriji i Montenegru? Isti broj aviona, destinacija, zaposlenih, isti menadžment, poslovni model... Nadam se da neće.

Uostalom ovo je tema o Er Srbiji, a pouka koju sam izvukao je da bi Slovenija i Crna Gora napravile veliku grešku kada bi ostale bez nacionalne kompanije u budućnosti. Bolje da Srbija kad je reč o Er Srbiji nauči iz tih primera, da ne napravi iste greške tih država. Što kažu, pametni se uče na tudjim greškama, budale na vlastitim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807266#p807266:1ouojvzm je napisao(la):
Dart » Pet Dec 25, 2020 11:42 pm[/url]":1ouojvzm]
lukakaludjerovic":1ouojvzm je napisao(la):
pogledaj njihove finansijske izvestaje, posluju sa gubitkom. pise na vikipediji. ajmo dalje
Ne treba dalje pogledao sam za proslu godinu i ostvarili su profit.
Na Wikipediiji svako može da pise, zar ne?
moze link?
 
Crnogorci su u stvari mudro postupili. Nece biti neke veliek sezone sled. godine, pa nije ni toliko vazno da imaju aviokompaniju.
Mi smo opet ispali budale, zrtve parazitske kompanije i partijske drzave.
 
Samo se nadam da ce zadrzati postojeci logo koji je po meni jedan od najlepsih.
 

Prilozi

  • 303EC776-DCF9-4745-AA51-9E1AD39B9093.jpeg
    303EC776-DCF9-4745-AA51-9E1AD39B9093.jpeg
    73,1 KB · Pregleda: 1.824
Има ли овај форум могућност да се нечији постови не приказују? еМСи је зрео за игнор, очигледно да тролује, а познато је да тролови умиру ако их игноришеш.
 
Al' se sinoć pilo u JU, otvarali se šampanjci... najprofitabilnija ruta, sad umesto duopola -- čist monopol.
 
Hm, Alen Šćuric Purger na svom novom sajtu suze roni za Montenegrom. Ne sećam se da je tako tužan bio kad je propala Adria..A da, tad se nadao da će profitirati Tuđman, a sad mu smeta potencijalni ćar Tesle. Uglavnom, ne može se prevideti zluradost u njegovim komentarima i "strahovanja" kako će Er Srbija biti na dobitku.

Toliko se zaneo da napisa "kako je propast Montenegra Er Srbiji legla ko bu**** šamar".....
 
lukakaludjerovic":3rgv2qwx je napisao(la):
profit je postigla cela grupa koja je vlasnik kompanije, ne sama kompanija.
To je konsolidovani finansijski izveštaj, ako imas vremena za bacanje onda trazi u bugarskom registru privrednih društava.
Ako ti i to nije dovoljno evo i Air Grenland. Oni su dobar primer jer ruše još jedan stereotip tj profitabilni su sa jednim širokotrupnim avionom za letove preko Atlantika.
 
Neko kaže da je gašenje Montenegra loše po državu, drugi kažu da su bili dobri ne bi propali. Onda opet neko kaže da su ovim Crnogorci napravili pametan potez a mi (pretpostavljam Srbija?) ispali budale, drugi kaže da zbog toga Er Srbija otvara šampanjac. Ko je ovde lud a ko zbunjen? Vrlo jednostavno:

U vreme Kovida i zimske sezone, Er Srbija ne može mnogo zaraditi od propasti Montenegra. Trenutna potražnja je jako mala, letovi su skoro prazni pa će u narednih par meseci u najboljem slučaju po Er Srbiju letovi od skoro praznih postati poluprazni. Nema velikih izgleda za znatno povećanje ni cena ni frekvencija pre letnje sezone niti za ogromnu zaradu.

Ako se stvori nova nacionalna kompanija sa redovnim saobraćajem u Crnoj Gori u 2021 kao što najavljuju, izvesno je da će obnoviti linije do Beograda i da će se deo putnika tada vratiti od Er Srbije na tu novu kompaniju.

Ovo je skoro sigurno, sve ostalo su špekulacije. Hoće li Montenegro 2.0 biti spreman do leta? Ne znam. Hoće li Er Srbija imati udela u toj novoj kompaniji? Ne znam, ali bi bilo pametno. U vreme kad Češka, Poljska i druge zemlje traže zajednički interes u avijaciji, zašto ne bi Srbija i Crna Gora? Da nisu zaslepljeni šovinizmom, par drugih država iz regiona bi uvidelo da je to u njihovom interesu. Ali to je već druga priča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807383#p807383:vs5huhv6 je napisao(la):
Dart » Суб Дец 26, 2020 3:10 pm[/url]":vs5huhv6]
lukakaludjerovic":vs5huhv6 je napisao(la):
profit je postigla cela grupa koja je vlasnik kompanije, ne sama kompanija.
To je konsolidovani finansijski izveštaj, ako imas vremena za bacanje onda trazi u bugarskom registru privrednih društava.
Ako ti i to nije dovoljno evo i Air Grenland. Oni su dobar primer jer ruše još jedan stereotip tj profitabilni su sa jednim širokotrupnim avionom za letove preko Atlantika.

Повољна позиција Гренланда, плус много радника који тамо раде (Данаца), у питању је нафтна индустрија. Тако да мислим да пример није довољан да оповргне стереотип
 
Kakve veze ima pozicija Grenlanda sa široktrupnim avionima? Nije to Cesna 172 pa da mora preko Grenlanda za Evropu ili Ameriku...
 
Управо то. Јеси ли им видео флоту? А330 је једини џет.
 
zato sto treba dostaviti i cargo na lokaciju kao sto je grenland. grenland pripada danskoj i neophodno je da ima konekciju sa istom.
 
https://www.airgreenland.com/media/1538 ... igital.pdf
...Our current contract with the Danish Ministry of Defence with regard to Search and Rescue (SAR) operations...We continue to have a good working relationship with Greenlandic healthcare services on the transport of patients needing medical evacuation...In 2018, Air Greenland won the US Air Force contract...

Fleet size
Fixed-wing – 9
Helicopter – 18
 
U ovom trenutku mislim da je vredno diskutovati o tome da li Er Srbija treba da se na neki (i koji?) način uključi u stvaranje Montenegro Erlajnza 2.0? Ja mislim da treba, jer što je veća avio kompanija to ima veće šanse za uspeh, pa makar imala dva brenda, Er Srbiju i Er Montenegro ili kako god da nazovu novu firmu. Džoni šta misliš o tome?
 
Ja mislim da priča o MA 2.0 nije mnogo realna. Doduše laičko mišljenje.
 
milaki990":2wfo3ug0 je napisao(la):
Ja mislim da priča o MA 2.0 nije mnogo realna. Doduše laičko mišljenje.
Potpuno je nerealna. I da ta industrija nije pod udarom COVID pandemije, bilo bi vrlo teško, sad pogotovo.
Plus CG vlada ima mnogo ozbiljnije probleme koje mora da rešava, a ne da sipa novac u bunar bez dna koji bi nekad mogao biti održiv.


BlokBrateBlok
 
nema nista od MA 2.0. ta najava mi deluje kao paravan za odluku o ukidanju MA. bice isto kao i sa Slovenijom. Nema Adrie 2.0 i nema MA 2.0
 
Колико ће се ЕС овајдити и шта јој треба од летелица за вајду?
 
Vrh