lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.810
- Pohvaljen
- 2.604
bolje AS nego ljudima kao sto su tvoje komsije
Svima je potpuno kristalno jasno, pa i tebi, da to nećeš postići na ovom forumu. Ne pratim sve teme beobuilda, ali ako ima neka tema koja se bavi fiskalnim temama budžeta, trošenjem poreza građana (bez obzira da li je reč o Er Srbiji, zdravstvu ili železnici), možda bi tamo pre mogao da nađeš srodne duše da razmenjujete stavove a ne ovde.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804998#p804998:1g550sd7 je napisao(la):MC_ » Sub Dec 19, 2020 7:53 pm[/url]":1g550sd7]ne zanima me da pare od mog poreza idu na subvencije, recimo AS-u
Au koja nostalgija prema neefikasnim i neljubaznim JAT'om Nikad necu zaboraviti kakvo je to cimanje bilo. Raspali avioni, gate'ovi JAT'a su stalno bili u nekom smrdljivom pod-hodniku sa strane gde nas niko ne vidi. U frankfurtu, gde smo cekali ukrcavanje, sedeli smo na podu, uz zid, ili na one malo sire povrsine kod prozora koje su nam bile kao klupe. JAT nije imao svoje saltere/gate'ovo nego smo delili pola/pola s'italijanima (Al-Italija). Oni Evropljani drugog, a mi treceg reda, simpaticno ali ipak jadno kad se gleda objektivno. Onda stizemo do usluge, osoblje stalno nad*kano. Stuardese od 50 godina sa crvenom kosom kao Zorica Brunclik nam bacaju sendivce na brzinu, umesto da ih normalno spuste (a o osmehu da ne pricam). Kad su prolazili i delili kolace posle sendvica (suva sljiva u cokoladi) preskocili su devojku koja je spavala tu pored mene. Kad sam ih pitao zasto, obrazlozenje je bilo "sta ce joj, spava". Osoblje nije znalo da se ponasa, mrzelo ih je da disu a kamoli da rade. Bilo kakvo pitanje (mahom stranaca) bi se docekalo sa spektakularnom neljubaznoscu. Stanje sedista i aviona haos, uvek prepoznajem JAT po mirisu, i koliko se razlikovao od British Airways'a ili Vigrin Airlines. Koferi su cesto kasnili (prijavis pa dobijes za par dana) a par puta jednostavno nestali. Jedina pohvala je bilo to sto je JAT bio izuzetno bezbedan (tj ziv sam) i sto na kraju sletim u voljenu zemlju....Kolko god AS bili firma sa ozbiljnim problemima, ne treba gajiti nostalgiju prema JAT'u, avio-prevoznik koji me vise podsecao na Severtrans ili Lastu, a ne na ozbiljnu avio-kompaniju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=804959#p804959:1ba291ri je napisao(la):MC_ » Sub Dec 19, 2020 9:00 am[/url]":1ba291ri]Meni ta prica o AS-ovo slobodi, a da su svi ostali neciji vazali deluje nekako neuverljivo.
Vise bi poverovao da si rekao kako je JAT bio takav.
JAT je uvek bio originalan, nije imao taj korporativni imidz, kao AS.
Jednom, u Amsterdamu, negde 2002. Avion treba da poleti za Beograd. Najzad dolazi naduvana/tabletama uspavana putnica koju smo cekali. Ona seda zbunjena pored mene. Malo zatim, dolazi pilot, dere se na putnicu jer smo zbog nje izgubili slot. Putnica se pravda, da se malo izgubila u sopingu.
Sa druge strane, osoblje JAT-a uvek bi se potrudilo da vam nadje kartu.
Drugi put, isto tako davno, oluja na Bgd aerodromu. Svi drugi slecu kroz oluju. JAT ov avion bezbedno kruzi dok oluja ne prodje. J*be se piotu za profit firme, zivoti su vazniji. To je bio taj pravi odnos prema ljudima.
To je bila prava stvar, originalnost, daleko od danasnje odvratne korporativne snishodljivosti, koja vazi za sve kompanije, ne samo AS.
Sta god da bude sa AS, izgubili smo slobodu.
Od 2015. nisam leteo avionima. Srecan sam zbog toga.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=805503#p805503:l5007fjn je napisao(la):milaki990 » Pon Dec 21, 2020 9:18 am[/url]":l5007fjn]https://www.exyuaviation.com/2020/12/air-serbia-to-terminate-unprofitable.html
Gase se Rijeka i Helsinki, a vrlo verovatno i Kairo i Bejrut.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806798#p806798:2b7zbmfo je napisao(la):MC_ » Čet Dec 24, 2020 6:46 pm[/url]":2b7zbmfo]"Mi ne možemo da donesemo nijednu zakonitu odluku kojom ćemo pomoći Montenegro Airlinesu", saopštio je ministar za kapitalne investicije Mladen Bojanić.
MA je daleko skromnija firma, pa je ipak gase. Ja sam se nadao da bi AS mogao da se redukuje na velicinu MA i bude profitabilan.
Koliko je CG ispred nas. Verovatno je nova vlada u CG dosla do tajnih podataka o pravim razmerama gugitaka MA.
Mi i ne znamo tacno koliko gubimo zbog AS.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806854#p806854:35bfq0i2 je napisao(la):milaki990 » Čet Dec 24, 2020 9:13 pm[/url]":35bfq0i2]Nisam siguran da baš razumem šta im je plan i na koji način im se to sv isplati. Kažu treba 50 miliona da se zatvori MA, plus koliko novca treba za novu kompaniju. Zar nije logičnije da reorganizuju MA? Bilo bi jeftinije, ili nešto zaboravljam tipa, EU ne dozvoljava državi da ulozi još novca.