Šta je novo?

Air Serbia

Naravno. Istu onu istinu koja kaže da nemci rade na uništenju JATa od 1991.

I boriš se protiv neistina da se novac sipa u Er Srbiju već 8 godina, kao i u prethodnike. Ali šta ćeš, toliki mrzitelji i strani plaćenici su oko nas, sreća da postoje ljudi kao ti koji šire istinu.
Sreća da postoji i Evropska Komisija koja će nam dozvoliti ( na uštrb nemaca dakako) da sa svežih 150-200 miliona razvijemo našeg diva.
Još da se rešimo stranoplaćeničkog Fiskalnog Saveta i to je to.

Nebo je granica.

Živela Srbija!
 
Kazu ljudi na pijaci:
"Sace Vucic da zah..be Svabe, pa ce sve da nam daju dzabe."

Tako i za AS.
M Ozda 20 miliona godisnje nije previse, ali daj da prvo vidimo koliko je para otislo Etihadu.
 
zasto bi tri drzave imale jednu kompaniju?
to nije bilo tako ni dok smo bili ista drzava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803374#p803374:m4qvowv2 je napisao(la):
duke23 » Uto Dec 15, 2020 10:52 am[/url]":m4qvowv2]
Nebo je granica.

Živela Srbija!
Prvi korak je najteži, ali prvim korakom započinje put od hiljadu milja.
 
montenegro_airlines_galerija_fotografija_02_b.jpg

izvor montenegroairlines.com

Da promenimo ploču: priča se da je Montenegro Erlajnz pri kraju. Ako dođe do toga, nameće se pitanje kako će Air Serbia reagovati? Kad je propala
Adrija, Er Srbija je brzo reagovala i povećala broj letova za Ljubljanu. Nema sumnje da bi odmah povećala kapacitet prema Tivtu i Podgorici, ali šta će biti na duže staze? Šta mislite:

Da li će Er Srbija tražiti dozvolu da bazira jedan ili više aviona (i koji tip) u Crnoj Gori? Ako to uradi, da li je realno očekivati subvencije Crne Gore?

Pošto bi linije TGD i TIV-BEG postale monopol Er Srbije, da li će Evropa zahtevati da se te linije otvore za konkurenciju i ko bi osim Wizza bio zainteresovan?
 
Ово питање је стратешки важно, и сматрам да у случају смрти МА, ветар у леђа ЕС био неопходан јер би морали да преузмемо максимум тог тржишта. А што се тиче конкуренције на линијама, д али се код шер рачуна или мора авион друге боје да буде на лнији?

Не би требало никако пустити
 
mislim da bi Er Srbija u slucaju propasti MA iste sekunde povecala broj linija ka Podgorici i Tivtu, ali sumnjam da bi bazirala avion tamo.

niko nece bazirati avion bez subvencija, a nekako mislim da je najrealnija opcija Wizz i situacija kao u Skoplju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803627#p803627:pvc2jbht je napisao(la):
peper.mint » 15 Dec 2020, 22:26[/url]":pvc2jbht]Meni ova vest 99% smrdi na fejk njuz. Živi bili pa videli.
Meni, bogami, ne. Ima logike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803589#p803589:14azg5im je napisao(la):
peper.mint » 15 Dec 2020 08:52 pm[/url]":14azg5im]
Da li će Er Srbija tražiti dozvolu da bazira jedan ili više aviona (i koji tip) u Crnoj Gori? Ako to uradi, da li je realno očekivati subvencije Crne Gore?

Ја бих базирао један АТР у Подгорици и лети један А319 у Тивту. Преузео бих Моненегрове Ембраере за летове из Београда.

АТР очајнички недостаје Монтенегро ерлајнзу - са њим би имали много више одрживих дестинација и знатно мање губитке.
 
Da li bi bilo dobro za Er Srbiju da je preuzmu Kinezi, šta mislite o tome?
 
Zavisi od mnogo nepoznatih.
Prvo, ovde se radi o 49%, dakle, manjinskom udelu.
 
MIslim da je svako resenje koje bi rasteretilo drzavni budzet dobro.
Sve manje ljudi je finansijski sposobno da putuje u inostranstvo.
 
Ja baš mislim suprotno. U odnosu na pre 30, 20, 10 godina, mnogo više ljudi je danas finansijski sposobno da putuje u inostranstvo. Razlog tome su i smanjeni troškovi putovanja u odnosu na pre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803716#p803716:192ajl0g je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Dec 16, 2020 11:13 am[/url]":192ajl0g]Recimo, tvoje komšije, koje ne mogu ni do Mladenovca.

Upravo je tako. Radi se o ljudima koji nemaju novca ni da obidju rodjake koji su 50 km udaljeni od Beograda.

Sve je vise takvih ljudi. Osim njih ima i ljudi koji iz ekoloskih razloga ne putuju avionom.
Deca gastarnajtera sve manje dolaze ovamo.
Jednostavno, toliki avionski promet nam nije nuzan i nece biti steta ako se AS svede na neku razumnu meru.

Za mene je veca patnja nekog koji nema posao mesecima, zbog korone, nego patnja nekog ko mora da preseda u Becu.
Ja to tako vidim.

I jedno pitanje za vas koji ocito znate vise od mene o aviokompanijama:

Sta ce AS-u uopst estrateski partner (sada kineski). JAT navodno nije mogao bez partnera, AS je nasao partnera, imao ga 6-7 godina, pa je opet sve isto. Opet subvencije, i indirektno kazu da ce propasti ako ne nadje partnera.
Zasto ne moze da stoji na svojim nogama?
Zar ne bi to moglo, ako bi bili skromniji?
 
ukoliko je aviokompanija skromna, kao na primer Montenegro Airlines, bice u velikim dugovima jer ima mali promet i obrt novca. isto tako ako je prevelika i leti neisplative linije bice u dugovima. treba naci sredinu.

partner je potreban radi code-share ugovora, dodatnih transfernih putnika, imidza.

mislim da etihad izlazi zbog sopstvenih problema, a ne zbog same Er Srbije. Etihad je nagomilao preko 5 milijardi $ gubitka prethodnih godina, dok je od osnivanja u vidu subvencija dobio preko 22 milijarde $.
 
Postoje li primeri uspesnih skromnih/malih aviokompanija velicine MA?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803723#p803723:uqu61575 je napisao(la):
MC_ » 16 Dec 2020, 11:35[/url]":uqu61575]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803716#p803716:uqu61575 je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Dec 16, 2020 11:13 am[/url]":uqu61575]Recimo, tvoje komšije, koje ne mogu ni do Mladenovca.

Upravo je tako. Radi se o ljudima koji nemaju novca ni da obidju rodjake koji su 50 km udaljeni od Beograda.

Sve je vise takvih ljudi. Osim njih ima i ljudi koji iz ekoloskih razloga ne putuju avionom.
Deca gastarnajtera sve manje dolaze ovamo.
Jednostavno, toliki avionski promet nam nije nuzan i nece biti steta ako se AS svede na neku razumnu meru.

Za mene je veca patnja nekog koji nema posao mesecima, zbog korone, nego patnja nekog ko mora da preseda u Becu.
Ja to tako vidim.

I jedno pitanje za vas koji ocito znate vise od mene o aviokompanijama:

Sta ce AS-u uopst estrateski partner (sada kineski). JAT navodno nije mogao bez partnera, AS je nasao partnera, imao ga 6-7 godina, pa je opet sve isto. Opet subvencije, i indirektno kazu da ce propasti ako ne nadje partnera.
Zasto ne moze da stoji na svojim nogama?
Zar ne bi to moglo, ako bi bili skromniji?

:lool: :lool: :lool: :lool: :lool: :lool:
 
Provlačila se teza da AitBaltic, Finnair i Aegan rade uspešno. Ipak to su kompanije mnogo veće i od AS, pa samim tim i od MA. Od malih kompanija Purger često hvali TradeAir, ali oni ipak malo drugačije posluju. Ipak sa 4-5 aviona koliko imaju, posluju pozitivno i rastu polako.

Deca gastarnajtera sve manje dolaze ovamo.
Na osnovu čega ovo tvrdiš?

Tvoje izjave ovog tipa i tipa sve je manje ljudi finansijski sposobno da putuje lako pobijaju zvanični podaci o broju avionskih putnika u Srbiji.

Npr:
Nikola Tesla
2002. 1,6 miliona putnika
2007. 2,5 miliona putnika
2010. 2,7 miliona putnika
2015. 4,8 miliona putnika
2019. 6,16 miliona putnika

Niš
2004. 19 hiljada putnika
2007. 30 hiljada putnika
2010. 23 hiljade putnika
2015. 36 hiljada putnika
2019. 422 hiljade putnika

Možda je u redu mračiti, ali ako to radiš, radi sa činjenicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803745#p803745:25uakya2 je napisao(la):
MC_ » Sre Dec 16, 2020 2:04 pm[/url]":25uakya2]Postoje li primeri uspesnih skromnih/malih aviokompanija velicine MA?

ja ne znam za takvu, sa 5 aviona u floti.
 
што се тиче Кинеза, све су само шпекулације. претпоставка је да се мисли на Air China, China Eastern Airlines
и China Southern Airlines. иначе су све три компаније огромне, и редовно су 2 од 3 у Топ 10 по свим оперативним показатељима, а по неким и све 3

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803745#p803745:2xfxysv1 je napisao(la):
MC_ » 16 Дец 2020, 13:04[/url]":2xfxysv1]Postoje li primeri uspesnih skromnih/malih aviokompanija velicine MA?

чартер, ПСО и ACMI фирми да (толико хваљени Трејд Ер од стране АШП). фирми са редовним линијама, не. једноставно је немогуће бити профитабилан са толико мало авиона и линија

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803697#p803697:2xfxysv1 je napisao(la):
Пантограф » 16 Дец 2020, 09:17[/url]":2xfxysv1]Ја бих базирао један АТР у Подгорици и лети један А319 у Тивту. Преузео бих Моненегрове Ембраере за летове из Београда.

АТР очајнички недостаје Монтенегро ерлајнзу - са њим би имали много више одрживих дестинација и знатно мање губитке.

само узети Ембраере. нема потребе да Ер Србија базира авионе доле. ионако једине исплативе целогодишње линије из ЦГ су ка Београду (што се и види по фреквенцијама у зимској сезони). све остале линије су изразито сезонске, и могу се покрити трансферима преко Београда током зиме. лети, Ер Србија може да пребаци један 319 у ЦГ да се користи у ротацији: 0500Београд-0600Тиват-летови_ка_туристички_битним_дестинацијама-2200Тиват-2300Београд. наравно, за тако нешто треба одобрење Црне Горе и треће државе (са изузетком ЕУ)
 
Vrh