Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800154#p800154:b32grb3k je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Dec 06, 2020 12:07 am[/url]":b32grb3k]Da pogađam, opet su ti u glavi oni klošari iz tvog komšiluka?

jeste.
 
MC

Nijedna firma ne može da bude na usluzi svim gradjanima niti da je svi koriste. Potencijalnim jačanjem ekonomije više ljudi će svakako putovati. Slažem se da kompanija dosta znači gastarbajterima. Da nema AS dosta nas i ne bi dolazilo tako često u Srbiju. Prvo cena karte preko kompanije koja drži monopol bi sigurno bila veća (bila ona Wizz, LH, AirFrance...) a drugo bilo bi me baš briga da presedam u Frankfurtu, Minhenu, Beču, Cirihu ili bilo gde drugde.

Treća stvar nekada je možda bolje pogledati sta rade uspešniji i prepisati to isto. Nemačka je isto uložila brdo novca u LH koja troši gomilu novca poreskih obveznika. Ja kao neko ko živi tamo mogu da kažem da benefite LH koristi mali broj ljudi u mom okruženju. Konkretno LH ima baze u Frankfurtu i Minhenu i letovi iz drugih gradova ka bilo gde drugde uvek idu preko ova dva grada (znaci presedanje). Ipak koliko sam primetio tamo nema toliko ostrašćene hajje protiv LH.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800147#p800147:9dcfsr3l je napisao(la):
MC_ » Sub Dec 05, 2020 11:33 pm[/url]":9dcfsr3l]Zanemaruje sa da postoji veliki broj gradjana Srbije kojima postojanje, cak i redukovane, Air Srbije ne znaci nista.
Vaznije im je zdravlje, recimo cist vazduh. Sredstva za Air Srbije mogla bi da odu u ekologiju, zdravstvo.
Srbiji trebaju letovi za Minhen, Frankvurt, Rim, Stokholm + lokalno okruzenje i Turska.
To je najstariji trik u politici, kad jedna strana hoće da troši pare onda druga kaže da je bolje da pare idu na zdravstvo, školstvo itd. Ima li političke partije na svetu koja ovo nije koristila? Demokratska partija u Americi upravo izglasala zakon o legalizaciji marihuane. Republikanska partija ih napala da im je prioritet droga umesto da rade na donošenju odluke o Kovid pomoći.

Kao u Srbiji tako i u Sloveniji jednom delu ljudi ne znači ništa postojanje Adrije. Ti ljudi i opozicija kažu da bi radije da te pare idu u zdravstvo itd. Ali zato postoji vlada koja gleda šta je bitnije za ukupne interese ekonomije i države a ne pojedinaca, pa su i u Srbiji i u Slo došli do istog zaključka da je bolje imati nacionalnu avio kompaniju nego sve to dati u zdravstvo i još pored toga plaćati Nemačkoj subvencije.

Bolje da nisi govorio gde sve Srbiji trebaju letovi jer kad počneš da govoriš o tome tek onda se vidi koliko ne znaš. Cirih je čak i doba korone broj jedan destinacija a po tebi nije potrebna. Nije to samo slučajna greška, nema na tvojoj listi Tirane i Njujorka a oni odlično idu. Zato je bolje da odluke o tome prepustiš ekspertima, kako u Sloveniji tako i Srbiji.
 
Dobro i Cirih. Cirih je uvek isao.

Sto se tice NJujorka, nisu li ba sna ovoj temi ljudi pisali da je t alinija nerentabilna, osim leti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800252#p800252:2n1w6isl je napisao(la):
milaki990 » Sun Dec 06, 2020 1:11 pm[/url]":2n1w6isl]

Treća stvar nekada je možda bolje pogledati sta rade uspešniji i prepisati to isto. Nemačka je isto uložila brdo novca u LH koja troši gomilu novca poreskih obveznika. Ja kao neko ko živi tamo mogu da kažem da benefite LH koristi mali broj ljudi u mom okruženju. Konkretno LH ima baze u Frankfurtu i Minhenu i letovi iz drugih gradova ka bilo gde drugde uvek idu preko ova dva grada (znaci presedanje). Ipak koliko sam primetio tamo nema toliko ostrašćene hajje protiv LH.

Ovde se ljudi baš žestoko trude da mešaju babe i žabe. I nažalost, to prolazi.

Lufthansa je od 1994. godine privatna firma. Nije u vlasništvu države Nemačke. Ali je svakako bitna za državu Nemačku - samo u Nemačkoj zapošljava preko 70.000 ljudi i stvara ogromnu direktnu i indirektnu dodatu vrednost. Sve crno na belo: https://investor-relations.lufthansagro ... 2019-e.pdf Cela grupa ima 140.000 zaposlenih, i godišnji promet od preko 36 milijardi evra (to je nekih 130 puta veći godišnji promet od Air Serbia) I ono što je bitno, ostvarivala je profit!

Niko ne osporava potrebu da se aviokompanija pomogne da prebrode situaciju za koju nisu odgovorni. Bilo da je to Lufthansa, neka druga kompanija ili Air Serbia. Ovo su događaji koji nijedna od tih kompanija nije mogla da predvidi, niti da utiče na njih. Država Nemačka je dala Lufthansi 9 milijardi evra pomoći da preživi COVID-19 krizu (i dobila između ostalog 20% učešća u firmi).

Niko ne spori da i Lufthansa i Air Serbia imaju uticaj na ekonomiju svojih država. Neke manje, neke više.

Ono što ljudi koji razmišljaju spore je ta potreba za BEZOČNIM LAŽIMA, potreba da se Air Serbia predstavi kao profitabilna avio kompanija, kada svi znamo da postoji u ovom sadašnjem obliku samo zato što je finansiraju poreski obveznici. Ja hoću da se prestane sa tim LAŽIMA.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800340#p800340:2h2879n7 je napisao(la):
MC_ » Ned Dec 06, 2020 5:14 pm[/url]":2h2879n7]Dobro i Cirih. Cirih je uvek isao.

Sto se tice NJujorka, nisu li ba sna ovoj temi ljudi pisali da je t alinija nerentabilna, osim leti.
Dobro i Cirih. A London? Pariz, Amsterdam, Rim? Sve si zaboravio. Njujork je tokom pandemije pun, pisali ljudi. Bolje oni da komentarišu.
 
ja sam napisao da je njujork nerentabilna linija iako ima jako dobru popunjenost

nerentabilna je zbog postojanja samo jednog sirokotrupca u floti
 
Ovo su destinacije na koje AIr Srbija leti:

Amsterdam
Atina
Banja Luka
Barselona
Beč
Beograd
Berlin
Bolonja
Brisel
Bukurešt
Cirih
Diseldorf
Dubrovnik
Frankfurt
Fridrihshafen
Geteborg
Hamburg
Hanover
Istanbul
Karlsrue
Kijev
Kopenhagen
Kraljevo
Krasnodar
Larnaka
Ljubljana
London
Madrid
Milano
Moskva
Nica
Nirnberg
Niš
Njujork
Oslo
Pariz
Podgorica
Prag
Pula
Rim
Salcburg
Sankt Peterburg
Sarajevo
Skoplje
Sofija
Solun
Split
Stokholm
Štutgart
Tel Aviv
Tirana
Tivat
Venecija
Zadar
Zagreb



Dobro Rim, ali zasto jos i MIlano i Studgart i Zagreb i Kopenhagen i Oslo, p ajos i krasnodar i Tel Aviv i Venecija, cak i Sarajevo i Salcburg.
 
Zato što osim direktnih putnika između Beograda i tih destinacija ima dosta onih koji u Beogradu presedaju na drugi let Er Srbije.
 
Postavljati pitanje zasto Er Srbija leti za Rim i Milano je apsolutno neosnovano.

Zagreb i Sarajevo takodje, sam si rekao kako se treba fokusirati na region, tako da je kontradiktorno.

Krasnodar se pokazao kao izuzetna linija jer se povukao Austrian koji je bio najveca konkurencija Er Srbiji. Avioni su uvek puni transfernih putnika na toj liniji.

Stutgart, Kopenhagen i Tel Aviv takodje mnogo transfernih putnika.

Oslo je planiran, pa otkazan, pa na kraju ipak uveden kao odgovor Wizzu. Sada kada se Norwegian bori za zivot, Er Srbija drzi monopol na toj ruti i samo moze da profitira iz toga.

Salzburg je PSO linija, tako da mogu i prazni da lete i da ne budu na gubitku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800348#p800348:2aw4uw01 je napisao(la):
VeniVidiVici » Sun Dec 06, 2020 6:25 pm[/url]":2aw4uw01]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800252#p800252:2aw4uw01 je napisao(la):
milaki990 » Sun Dec 06, 2020 1:11 pm[/url]":2aw4uw01]

Treća stvar nekada je možda bolje pogledati sta rade uspešniji i prepisati to isto. Nemačka je isto uložila brdo novca u LH koja troši gomilu novca poreskih obveznika. Ja kao neko ko živi tamo mogu da kažem da benefite LH koristi mali broj ljudi u mom okruženju. Konkretno LH ima baze u Frankfurtu i Minhenu i letovi iz drugih gradova ka bilo gde drugde uvek idu preko ova dva grada (znaci presedanje). Ipak koliko sam primetio tamo nema toliko ostrašćene hajje protiv LH.

Ovde se ljudi baš žestoko trude da mešaju babe i žabe. I nažalost, to prolazi.

Lufthansa je od 1994. godine privatna firma. Nije u vlasništvu države Nemačke. Ali je svakako bitna za državu Nemačku - samo u Nemačkoj zapošljava preko 70.000 ljudi i stvara ogromnu direktnu i indirektnu dodatu vrednost. Sve crno na belo: https://investor-relations.lufthansagro ... 2019-e.pdf Cela grupa ima 140.000 zaposlenih, i godišnji promet od preko 36 milijardi evra (to je nekih 130 puta veći godišnji promet od Air Serbia) I ono što je bitno, ostvarivala je profit!

Niko ne osporava potrebu da se aviokompanija pomogne da prebrode situaciju za koju nisu odgovorni. Bilo da je to Lufthansa, neka druga kompanija ili Air Serbia. Ovo su događaji koji nijedna od tih kompanija nije mogla da predvidi, niti da utiče na njih. Država Nemačka je dala Lufthansi 9 milijardi evra pomoći da preživi COVID-19 krizu (i dobila između ostalog 20% učešća u firmi).

Niko ne spori da i Lufthansa i Air Serbia imaju uticaj na ekonomiju svojih država. Neke manje, neke više.

Ono što ljudi koji razmišljaju spore je ta potreba za BEZOČNIM LAŽIMA, potreba da se Air Serbia predstavi kao profitabilna avio kompanija, kada svi znamo da postoji u ovom sadašnjem obliku samo zato što je finansiraju poreski obveznici. Ja hoću da se prestane sa tim LAŽIMA.

Sve si tačno napisao. Ono što je bila moja poenta je da ja više koristi imam od EasyJet-a u Berlinu nego od LH. Država se ipiak nije nešto pretrgla da pomogne EJ koji je smanjio broj zaposlenih u Berlinu još proletos.

Apsolutno se slažem i mene nervira ta potreba šminkanja izveštaja da bi se AS predstavila kao profitablina. Protiv sam toga. Ali sam isto tako protiv nečinjeničnog napadanja na kompaniju u površnog mišljenja da bi nam bilo bolje da su nam jedinee opcije LH, Wizz, Ryan, Turkish i ostali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800477#p800477:206p38d8 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Dec 07, 2020 12:27 am[/url]":206p38d8]Postavljati pitanje zasto Er Srbija leti za Rim i Milano je apsolutno neosnovano.

Zagreb i Sarajevo takodje, sam si rekao kako se treba fokusirati na region, tako da je kontradiktorno.

Krasnodar se pokazao kao izuzetna linija jer se povukao Austrian koji je bio najveca konkurencija Er Srbiji. Avioni su uvek puni transfernih putnika na toj liniji.

Stutgart, Kopenhagen i Tel Aviv takodje mnogo transfernih putnika.

Oslo je planiran, pa otkazan, pa na kraju ipak uveden kao odgovor Wizzu. Sada kada se Norwegian bori za zivot, Er Srbija drzi monopol na toj ruti i samo moze da profitira iz toga.

Salzburg je PSO linija, tako da mogu i prazni da lete i da ne budu na gubitku.

pogreno sam pitao.
Imaju linije za Rim, MIlano i Venciju(Trst)
Nije li barem jedna od te tri linije suvisna?

Ili ako gledas cetvorku:
Venecija, Salcburg, Bec, Ljubljana
 
jedina koja je mozda tu suvisna je Venecija, ali ocigledno je da ima putnika jer bi linija u suprotnom odavno bila ukinuta.

kakve veze imaju bec i ljubljana sa venecijom?

ponavljam, Salzburg je PSO linija i nemoj iste stavljati u isti kos sa obicnim linijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800348#p800348:1ns10o37 je napisao(la):
VeniVidiVici » Ned Dec 06, 2020 5:25 pm[/url]":1ns10o37]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800252#p800252:1ns10o37 je napisao(la):
milaki990 » Sun Dec 06, 2020 1:11 pm[/url]":1ns10o37]
Ono što ljudi koji razmišljaju spore je ta potreba za BEZOČNIM LAŽIMA, potreba da se Air Serbia predstavi kao profitabilna avio kompanija, kada svi znamo da postoji u ovom sadašnjem obliku samo zato što je finansiraju poreski obveznici. Ja hoću da se prestane sa tim LAŽIMA.
Pogledaj profesionalne revizorske izveštaje koji kažu da je do ove godine bila profitabilna. Ako si veći računovodstveni stručnjak od njih dokaži da nisu u pravu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800642#p800642:3qd3wyx9 je napisao(la):
peper.mint » Pon Dec 07, 2020 3:20 pm[/url]":3qd3wyx9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800348#p800348:3qd3wyx9 je napisao(la):
VeniVidiVici » Ned Dec 06, 2020 5:25 pm[/url]":3qd3wyx9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=800252#p800252:3qd3wyx9 je napisao(la):
milaki990 » Sun Dec 06, 2020 1:11 pm[/url]":3qd3wyx9]
Ono što ljudi koji razmišljaju spore je ta potreba za BEZOČNIM LAŽIMA, potreba da se Air Serbia predstavi kao profitabilna avio kompanija, kada svi znamo da postoji u ovom sadašnjem obliku samo zato što je finansiraju poreski obveznici. Ja hoću da se prestane sa tim LAŽIMA.
Pogledaj profesionalne revizorske izveštaje koji kažu da je do ove godine bila profitabilna. Ako si veći računovodstveni stručnjak od njih dokaži da nisu u pravu.

Kako profitabilno kad su svake godine dobijali drzavnu dotaciju?
 
ocigledno je da su te dotacije legalne, inace bi zbog EU Er Srbija davno bila u zaboravu
 
Ako hoćete da mislite svojom glavom umesto da gutate što vam se servira, zapitajte se zašto N1, Danas i Nova pišu o Er Srbiji i Fiskalnom savetu ali se ne trude da odgovore na pitanja zašto je Fiskalni Savet u izveštaju, disproporcionalno udelu u budžetu, posvetio ogromnu pažnju Er Srbiji. O tome sam govorio ovde

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=17&t=989&start=6400#p799416

Siniša Mali je pre neki dan primetio da je FS toliko opsednut da su 80 puta pomenuli Er Srbiju u izveštaju. Ajde slobodni mislioci zapitajte se.
 
Možda zato što je najbolji primer rasipanja novca koga nemamo?
Jer ako se ne može ukinuti socijala, penzije, nekakvi znaci da smo država(vojska, policija, zdravstvo), osnovna infrastruktura potrebna za funkcionisanje privrede (železnica i putevi) može da se seče i štedi na onoj strani koja nije esencijalna.

Najveći među njima je svakako ErSrbija. Kao što su to u poslednjih 30 godina bile razne banke, državna i poluprivatna preduzeća zavisna od subvencija.
Među preostalim sisačima narodnog novca je ostala malobrojna kasta povlašćenih firmi. To su sve one u koje je npr. država upumpla novac ove godine, u mnogo većoj meri nego u ostatak privrede.
To su ErSrbija, Telekom Srbija, Jugoimport SDPR, pojedine firme iz namenske, i to je manje više to.

Od ovih se naravno izdvaja ErSrbija koja jedina ima stranog suvlasnika, plus svakako je daleko od važnosti za državu od telekomunikacija ili namenske industrije.

A u tvom svetu, ministar Mali i predsednik Vučić vode nekakvu borbu protiv nemaca, kojima su za ovih 8,5 godina vlasti ispunili sve što im je traženo. I više od toga. Ali eto, čuvaju nam ErSrbiju od zlih nemaca.
 
Đilasovci su tu pomalo ljubomorni, jer su radikalčine napravile bolji posao sa aviokompanijom nego što su oni mogli i da sanjaju kad su bili na vlasti.
Sad kad je Korona oni laju i traže zatvaranje. Oni bi da su ostali na vlastidoveli Srbiju u poiciju Slovenije kad je reč o aviosaobraćaju. Ne bismo imali domaće kompanije, a stranci bi nas lapali svojim onopolom i skoro svuda bisno morali da presedamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801055#p801055:mqifffw0 je napisao(la):
duke23 » Uto Dec 08, 2020 7:18 pm[/url]":mqifffw0]Možda zato što je najbolji primer rasipanja novca koga nemamo?
Jer ako se ne može ukinuti socijala, penzije, nekakvi znaci da smo država(vojska, policija, zdravstvo), osnovna infrastruktura potrebna za funkcionisanje privrede (železnica i putevi) može da se seče i štedi na onoj strani koja nije esencijalna.

Najveći među njima je svakako ErSrbija. Kao što su to u poslednjih 30 godina bile razne banke, državna i poluprivatna preduzeća zavisna od subvencija.
Među preostalim sisačima narodnog novca je ostala malobrojna kasta povlašćenih firmi. To su sve one u koje je npr. država upumpla novac ove godine, u mnogo većoj meri nego u ostatak privrede.
To su ErSrbija, Telekom Srbija, Jugoimport SDPR, pojedine firme iz namenske, i to je manje više to.

Od ovih se naravno izdvaja ErSrbija koja jedina ima stranog suvlasnika, plus svakako je daleko od važnosti za državu od telekomunikacija ili namenske industrije.

A u tvom svetu, ministar Mali i predsednik Vučić vode nekakvu borbu protiv nemaca, kojima su za ovih 8,5 godina vlasti ispunili sve što im je traženo. I više od toga. Ali eto, čuvaju nam ErSrbiju od zlih nemaca.
Ne, nisu ni blizu najboljeg primera rasipanja novca. Ne možeš da kažeš novca koji nemamo, jer kad nemaš para ne možeš ništa da rasipaš. Da si pročitao moj komentar iz linka i izveštaj FS video bi da nisu ni blizu najboljeg primera. Vidi Azotaru, vidi Železnice itd.

Ko normalan može da kaže da je stanica Stalać važnija od leta Er Srbije Beograd Frankfurt? Možda zato što Deutsche Bahn ne može da preuzme vožnju putnika od Stalaća do Beograda ali Lufthansa može da leti iz Frankfurta za Beograd? Pa tako reci, da znamo čiji su interesi povređeni kad jedan budžetski evro ide u Železnice a kad taj isti evro ide u Er Srbiju. Sve sam već objasnio za one koji smeju da misle svojom glavom.

To da Er Srbija nije toliko važna kao telekomunikacije, namenska itd je sve do detalja pokazano u ranijim komentarima, i na primeru Slovenije. Nacionalni avio prevoznik jeste važan.

Uostalom nisi objasnio zašto slobodni novinari nezavisnih medija ne smeju da postave pitanje o FS koje se samo nameće?

Za to da li je u tvom svetu vučić ispunio nemcima BAŠ SVE što su tražili nađi neku drugu temu pa tamo diskutuj. Počni od toga kako im je priznao Kosovo, oslobodio medije i obezbedio nezavisnost sudstva, kao što je Merkelova ultimatumom tražila za ulazak u EU.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zhPwpYp213M[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801055#p801055:2oqtmn6b je napisao(la):
duke23 » Uto Dec 08, 2020 7:18 pm[/url]":2oqtmn6b]Možda zato što je najbolji primer rasipanja novca koga nemamo?
Bravo!
 
Vrh