lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.802
- Pohvaljen
- 2.588
kad ex yu objavi, onda je pouzdano
Železnice Srbije su velika stavka u budžetu i u goroj su situaciji nego Er Srbija ali su jedva pomenute u oceni Fiskalnog Saveta. Er Srbiji su posvetili čitavo poglavlje od 10 strana što je potpuno nesrazmerno budžetskom uticaju. To ukazuje na asimetrični pristup pa je realno postaviti pitanje čije interese zastupa FS? Po predloženim merama moglo bi se pomisliti da FS zastupa interese Wizza i Lufthanze.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798770#p798770:18qu9uqd je napisao(la):milaki990 » Sre Dec 02, 2020 9:51 am[/url]":18qu9uqd]Slažem se da treba biti obazriv prema stvarima koje i oni prenose, ali ovde su preneli ocene Fiskalnog saveta što je ipak nešto drugo. A i nije nerealno ovo što su napisali.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799177#p799177:3gmmqlqx je napisao(la):MC_ » Čet Dec 03, 2020 8:06 am[/url]":3gmmqlqx]Ukoliko je i zeleznica u stecaju i ona treba da ode u stecaj.
Ali folirantska prica Air Srbije zaista mora da se zavrsi.
Treba da dodjemo na svoje mesto, na dno, da nemamo ni aviokompaniju, ni zeleznicu, ni bilo koju drugu partijsku firmu koju gradjani moraju da
finansiraju, a vecina nema nista od nje.
Na dnu cemo se valjda opametiti. Valjda cemo shvatiti damoramo nesto da izgradimo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799192#p799192:3fzftxvx je napisao(la):JohnnyLee » Čet Dec 03, 2020 9:49 am[/url]":3fzftxvx]ИзиЏет је направио губитак од 1.27 милијарди фунти (око 1.4 милијарде евра). па нико не говори да се они угасе. друго, давања за Ер Србију су смешно мала колико се даје за неке друге фирме, које не могу ни да сањају Ер Србијине приходе од пословања
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799196#p799196:4kusknlw je napisao(la):don1120 » Čet Dec 03, 2020 9:58 am[/url]":4kusknlw][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799177#p799177:4kusknlw je napisao(la):MC_ » Čet Dec 03, 2020 8:06 am[/url]":4kusknlw]Ukoliko je i zeleznica u stecaju i ona treba da ode u stecaj.
Ali folirantska prica Air Srbije zaista mora da se zavrsi.
Treba da dodjemo na svoje mesto, na dno, da nemamo ni aviokompaniju, ni zeleznicu, ni bilo koju drugu partijsku firmu koju gradjani moraju da
finansiraju, a vecina nema nista od nje.
Na dnu cemo se valjda opametiti. Valjda cemo shvatiti damoramo nesto da izgradimo.
u kakvom god da su stanju te kompanije, one su od nacionalnog znacaja i treba ih negovati i finansirati dokle god to ima smisla, jer bi upravo njihov stecaj i kolaps izazvao jos vece gubitke u saobracajnom smislu (primer Slovenije sa odlaskom Adrije). ajde neka odu u stecaj i kako ce ljudi da dodju vozom iz Beograda do NS ili Nisa, ko bi vratio nase drzavljane iz celog sveta za vreme lockdown-a??
po tvom nacinu razmisljanja bolje bi bilo da stranci donesu kapital i investiraju u zeleznicu i u avio prevoznika i da oni ubiraju prihode a mi da budemo zaslepljeni i mislimo da oni vode puno bolje biznis jer smo mi nesposobni, stvarno ne znam da li si ozbiljan ili se salis samo?
takodje Air Serbia nije partijska firma kao Milan Blagojevic Namenska, Krusik ili Telekom. svakako da postoji uticaj ali ne toliki da utice na tok poslovanja kompanije, verovatno zahvaljujuci Etihadu i njihovom udelu od 49%.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799192#p799192:7mvjgfsl je napisao(la):JohnnyLee » Čet Dec 03, 2020 9:49 am[/url]":7mvjgfsl]ИзиЏет је направио губитак од 1.27 милијарди фунти (око 1.4 милијарде евра). па нико не говори да се они угасе. друго, давања за Ер Србију су смешно мала колико се даје за неке друге фирме, које не могу ни да сањају Ер Србијине приходе од пословања
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799260#p799260:2uc6bxuc je napisao(la):MC_ » 03 Дец 2020, 12:37[/url]":2uc6bxuc]
O kakvim se prihodima radi?
Ja sam razumeo ovog iz fiskalnog saveta da Air Srbija radi sa gubitkom godinama i da je i bez pandemije zrela za stecaj.
Jedino što je infantilno na ovom forumu si ti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799277#p799277:2r3unitr je napisao(la):MC_ » 03 Dec 2020, 13:07[/url]":2r3unitr]Znam sta je prihod. Ali postoji i rashod.
Drugo, to busanje u prsa "nasa aviokompanija", to je infantilno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799314#p799314:sm0xdot9 je napisao(la):lukakaludjerovic » Thu Dec 03, 2020 2:57 pm[/url]":sm0xdot9]mozda er srbija posluje sa gubitkom, ali je srpski turizam u velikom plusu. to je ovde objasnjeno i argumentovano mali milion puta, ali neki ne shvataju...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799416#p799416:ya7q9zm6 je napisao(la):peper.mint » Čet Dec 03, 2020 6:53 pm[/url]":ya7q9zm6]Fiskalni savet ocenjuje fiskalnu politiku i niko im ne osporava znanje i iskustvo u toj oblasti. Međutim nije poznato da je iko od njih uspešno vodio transformaciju neke avio kompanije a tome su posvetili poseban deo izveštaja.
Neobično je da ne posvećuju pažnju ogromnim parama koje idu recimo u Azotaru i Železnice Srbije a posvećuju nesrazmerno veliki prostor Er Srbiji. Da li mogu da dokažu da je jedan budžetski evro za Er Srbiju veći od jednog evra za Železnice? Ako ne mogu, neka objasne nesrazmenu pažnju Er Srbiji, naročito kad se uzme u obzir nedostatak njihovog transformacionog iskustva u toj oblasti? Osim toga nisu uložili ni najmanji napor da pokažu pozitivne fisklane uticaje koje Er Srbija ima na ukupnu privredu države.
Kažu da se Er Srbija može porediti sa državnim Finerom ali to samo pokazuje njihovo neznanje. Finnair ima skoro 15 miliona putnika (Er Srbija ni tri) i više od tri puta veću flotu od Er Srbije. Finer se decenijama oslanjao na državu da izgradi transferni model između Evrope i Azije koji im omogućava profitabilnost. Er Srbija je do korone bila na putu da izgradi nešto drugačiji transferni model u jugoistočnoj Evropi koji bi im omogućio dovoljno veliki promet da ostvare profitabilnost bez pomoći. Sva ulaganja do sada u Er Srbiju i dobrim delom Vansi ulaganja u aerodrom Beograd bi propala ako se posle korone ne nastavi podrška tom modelu.
Sada kad su vakcine spremne, kad se nazire svetlost na kraju korona tunela i kad je realno da broj putnika počne da se oporavlja od proleća u čijem je interesu da spreči taj oporavak Er Srbije? U interesu Wizza i Lufthanze.
Fiskalni Savet je po zakonu odgovoran skupštini Srbije a ne interesima nekih avio kompanija iz EU.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799314#p799314:3neh49ur je napisao(la):lukakaludjerovic » Thu Dec 03, 2020 3:57 pm[/url]":3neh49ur]mozda er srbija posluje sa gubitkom, ali je srpski turizam u velikom plusu. to je ovde objasnjeno i argumentovano mali milion puta, ali neki ne shvataju...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799471#p799471:1vbgx823 je napisao(la):peper.mint » Čet Dec 03, 2020 9:26 pm[/url]":1vbgx823]U ovo vreme kada avio kompanije po svetu gomilaju gubitke u milionima svakog sata i dana, kupovina je loša investicija.
Jedino ako je ekipa iz 4K zainteresovana. Kako su razbili Adriju, nisu ostali ni dugmići.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799484#p799484:1pgqqtor je napisao(la):VeniVidiVici » Čet Dec 03, 2020 10:57 pm[/url]":1pgqqtor][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799314#p799314:1pgqqtor je napisao(la):lukakaludjerovic » Thu Dec 03, 2020 3:57 pm[/url]":1pgqqtor]mozda er srbija posluje sa gubitkom, ali je srpski turizam u velikom plusu. to je ovde objasnjeno i argumentovano mali milion puta, ali neki ne shvataju...
Jel može neko da me uputi na link sa dokazima, najiskrenije me zanima da to pročitam.
Ono što sam ovde čitao je:
- razbijaju koliko transfernih putnika imaju koji presedaju u Beogradu. U prevodu: veliki broj putnika preseda u Beogradu zato što im je to najjeftinija karta koju su našli. Korist za srpski turizam: 0
- Izraelci najbrojniji turisti u Srbiji u oktobru. Broj letova u režiji Air Serbia tokom istog perioda: 0.