lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.802
- Pohvaljen
- 2.588
Er Srbija ce dobiti 250 miliona € kao pomoc zbog posledica korone
Nisam uzeo 100 evra a svet sam već video. Video sam mnogo puta Njujork i imam slike kao dokaz, počevši od prošlog veka kad su bile druge vođe i kad nije postojao evro.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789084#p789084:20k0kgvj je napisao(la):loyola » Sub Okt 31, 2020 9:17 am[/url]":20k0kgvj]Kupi kartu od vodjinih 100 evra pa vidi sveta
PRijavio sam prvi put u maju 2019. godine i i dalje je razvaljeno. Imas ispravno, al znas koji je odgovor, ne mozete gospodine da prelazite na sedista jer se sedista placaju. I onda kad sam napusio ovu da sam vec platio sediste zamenili smo za 25a i 25c, na njima ne rade ekrani sa drzacima, jer su to mesta kod izlaza. Razumem da naplacuju sedista do prozora i neka blize izlazu, ali AS naplacuje sve zivo, cak i ona sedista u sredini, i najjaca scena let ka BGu poslednji deo aviona od 25 reda do 38 avion je bio nakrcan, dok u prednjem delu nije bilo ni 10% ljudi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789641#p789641:1durstk2 je napisao(la):lukakaludjerovic » Mon Nov 02, 2020 5:32 pm[/url]":1durstk2]samo treba prijaviti to sediste, a tesko da na tim letovima kojima si putovao i dobio polomljeno sediste nije bilo slobodnog koje je ispravno.
apsolutno u svakoj kompaniji se nadje polomljeno sediste, neispravan IFE ili stocic koji pada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789644#p789644:5b8d907s je napisao(la):loyola » Pon Nov 02, 2020 5:41 pm[/url]":5b8d907s]PRijavio sam prvi put u maju 2019. godine i i dalje je razvaljeno. Imas ispravno, al znas koji je odgovor, ne mozete gospodine da prelazite na sedista jer se sedista placaju. I onda kad sam napusio ovu da sam vec platio sediste zamenili smo za 25a i 25c, na njima ne rade ekrani sa drzacima, jer su to mesta kod izlaza. Razumem da naplacuju sedista do prozora i neka blize izlazu, ali AS naplacuje sve zivo, cak i ona sedista u sredini, i najjaca scena let ka BGu poslednji deo aviona od 25 reda do 38 avion je bio nakrcan, dok u prednjem delu nije bilo ni 10% ljudi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789641#p789641:5b8d907s je napisao(la):lukakaludjerovic » Mon Nov 02, 2020 5:32 pm[/url]":5b8d907s]samo treba prijaviti to sediste, a tesko da na tim letovima kojima si putovao i dobio polomljeno sediste nije bilo slobodnog koje je ispravno.
apsolutno u svakoj kompaniji se nadje polomljeno sediste, neispravan IFE ili stocic koji pada.
Air Serbia će smanjiti broj zaposlenih za 20%, te će preostalim radnicima smanjiti plaće za 20%. Još se ne zna po kojim kriterijima će se vršiti otpuštanja, te kolike će biti otpremnine, kao i koliko će od otpuštenih biti pilota i kabinskog osoblja, a koliko administracije. Air Serbia već ozbiljno kasni u provedbi ovih mjera uštede, većina europskih kompanija već je to učinila. Croatia Airlines je u IV. mjesecu radnicima linearno smanjila plaće, a otpustila je tek par sezonskih i ugovornih radnika, te nije posegnula za masovnim otpuštanjima.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb)
Verujem da je izvor pouzdan, ali me čudi da ni "Aviatica", ni "TangoSix", ni "Exyuaviation" nisu ovo preneli.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792886#p792886:k8vsz9sq je napisao(la):milaki990 » 13 Nov 2020, 16:26[/url]":k8vsz9sq]Air Serbia će smanjiti broj zaposlenih za 20%, te će preostalim radnicima smanjiti plaće za 20%. Još se ne zna po kojim kriterijima će se vršiti otpuštanja, te kolike će biti otpremnine, kao i koliko će od otpuštenih biti pilota i kabinskog osoblja, a koliko administracije. Air Serbia već ozbiljno kasni u provedbi ovih mjera uštede, većina europskih kompanija već je to učinila. Croatia Airlines je u IV. mjesecu radnicima linearno smanjila plaće, a otpustila je tek par sezonskih i ugovornih radnika, te nije posegnula za masovnim otpuštanjima.
autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb)
https://zamaaero.com/13/11/2020/novosti ... uje-place/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792995#p792995:3bca23ao je napisao(la):lukakaludjerovic » Pet Nov 13, 2020 11:43 pm[/url]":3bca23ao]koja ce kompanija, u trenutku kada gleda sta bi mogla da rasproda da prezivi, kupiti neku drugu kompaniju?
to za slotove je tacno. er srbija ima jako vredne slotove koje je nasledila od Jata. na primer u Londonu ima jako vredne jutarnje slotove za koje se svi tuku.
Nacionalnoj avio-kompaniji Er Srbija (Air Serbia) do kraja naredne godine biće potrebno oko 200 miliona evra za održavanje likvidnosti, a tek manji deo tog iznosa potiče od gubitaka izazvanih pandemijom koronavirusa, procenjuje Fiskalni savet u analizi predloga budžeta Srbije za 2021. godinu.
Kako se ističe, Er Srbija bi i u ovoj godini bila u problemu čak i da nije bilo pandemije, a tada bi nedostatak gotovine iznosio, prema procenama Fiskalnog saveta, oko 60 miliona evra.
Sa izbijanjem pandemije, stvari se dodatno pogoršavaju, pa će manjak iz redovnog poslovanja biti veći za oko 40 miliona evra, procenjuju u Fiskalnom savetu.
Kako se ističe u analizi, dodatna sredstva potrebno je obezbediti i u 2021. godini, jer prema procenama Er Srbija neće biti u mogućnosti da finansira svoje obaveze ni u narednoj godini.
Za uspešno poslovanje Er Srbije neophodno je temeljno restrukturiranje u skladu sa evropskom praksom, a pomenutih 200 miliona evra će, prema procenama Fiskalnog saveta, biti dovoljno za pokrivanje potreba likvidnosti kompanije u 2020. i 2021. godini ali ne i nakon toga.
Od 2022. godine, pa nadalje, ukoliko se oporavi vazdušni saobraćaj u Evropi, Er Srbija će nastaviti da posluje sa konstantnim godišnjim manjkom gotovine od 30 miliona evra, upozorava Fiskalni savet.
U analizi se takođe kaže da Er Srbija od svog osnivanja ostvaruje gubitak iznad iznosa kapitala, što je uglavnom odlika gubitaških državnih preduzeća. Kako navodi Fiskalni savet, na kraju 2019. godine ukupne obaveze Er Srbije dostiglee su 41 milijardu dinara i bile su 1,6 puta veće od ukupne imovine preduzeća, što znači da je kompanija ostvarila gubitak iznad iznosa kapitala od čak 15 milijardi dinara.
Inače, gubitak iznad sume kapitala, po važećoj zakonskoj regulativi u Srbiji, predstavlja dovoljan uslov za pokretanje stečajnog postupka, upozorava Fiskalni savet.
Prema uporednim analizama na koje ukazuje Fiskalni savet, Er Srbija ima znatno lošije performanse nego druge avio-kompnaije sa većinskim državnim vlasništvom.