Šta je novo?

Air Serbia

Da li tad kad se sve sabete ulagano
jopet postaje samo naše 100 % vlastistvo ?
 
a330 se bukvalno raspada unutra koliko je razvaljen avion. Uspeo sam u godinu dana da 5 puta ubodem polomljeno sediste, tj koje samo pada/spusta se. Sedista su bas izakana, ne znam da l su ih dodatno razvalili kad su one kutije ubacivali prilikom transporta pomoci. Prodaju sedista sa vise prostora za noge, sediste tipa 100$ kosta, pokretna ruka koja drzi ekran polomljena ne moze da stoji u jednom polozaju plus ekrani ne rade. Wi fi ne radi vec neko vreme u avionu. Platis prioritetni prtljag, ne stave nalepnicu u jednom smeru, u drugom stave al se pocepa i otpadne pa jedan kofer dobijes odmah a drugi dobijes posle pola sata...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789084#p789084:20k0kgvj je napisao(la):
loyola » Sub Okt 31, 2020 9:17 am[/url]":20k0kgvj]Kupi kartu od vodjinih 100 evra pa vidi sveta :)
Nisam uzeo 100 evra a svet sam već video. Video sam mnogo puta Njujork i imam slike kao dokaz, počevši od prošlog veka kad su bile druge vođe i kad nije postojao evro.

Pošto si dobio odgovore sad da se vratimo na pitanje gde su slike? Tvoj mobilni je bez kamere? Dobro, daj onda barem tih 5 boarding pass-ova u poslednjih godinu dana, precrtaj lične podatke. Nemaš ni to jer radiš kao posada za Er Srbiju na tom letu? Ne znam šta drugo možeš da uradiš da bi mogao da sprečiš da te zovemo lažov.

Ja nisam putovao na toj liniji od kad je krenula pandemija ali ima onih koji jesu. Ova dva izveštaja pokazuju da radi wifi, da stvari nisu razvaljene i da je usluga dobra:

https://www.exyuaviation.com/2020/10/travelling-amid-pandemic-from-new-york.html

https://www.exyuaviation.com/2020/09/travelling-amid-pandemic-from-belgrade.html
 
Er Srbija je u septembru imala load factor 67% na letovima za JFK. sa tim rezultatom deli prvo mesto sa KLM-om na terminalu 4.

od ponovnog uspostavljanja saobracaja prevezeno je 26121 putnika na 71 letova, sto mu dodje 72,4% load factor.
 
samo treba prijaviti to sediste, a tesko da na tim letovima kojima si putovao i dobio polomljeno sediste nije bilo slobodnog koje je ispravno.

apsolutno u svakoj kompaniji se nadje polomljeno sediste, neispravan IFE ili stocic koji pada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789641#p789641:1durstk2 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Mon Nov 02, 2020 5:32 pm[/url]":1durstk2]samo treba prijaviti to sediste, a tesko da na tim letovima kojima si putovao i dobio polomljeno sediste nije bilo slobodnog koje je ispravno.

apsolutno u svakoj kompaniji se nadje polomljeno sediste, neispravan IFE ili stocic koji pada.
PRijavio sam prvi put u maju 2019. godine i i dalje je razvaljeno. Imas ispravno, al znas koji je odgovor, ne mozete gospodine da prelazite na sedista jer se sedista placaju. I onda kad sam napusio ovu da sam vec platio sediste zamenili smo za 25a i 25c, na njima ne rade ekrani sa drzacima, jer su to mesta kod izlaza. Razumem da naplacuju sedista do prozora i neka blize izlazu, ali AS naplacuje sve zivo, cak i ona sedista u sredini, i najjaca scena let ka BGu poslednji deo aviona od 25 reda do 38 avion je bio nakrcan, dok u prednjem delu nije bilo ni 10% ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789644#p789644:5b8d907s je napisao(la):
loyola » Pon Nov 02, 2020 5:41 pm[/url]":5b8d907s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789641#p789641:5b8d907s je napisao(la):
lukakaludjerovic » Mon Nov 02, 2020 5:32 pm[/url]":5b8d907s]samo treba prijaviti to sediste, a tesko da na tim letovima kojima si putovao i dobio polomljeno sediste nije bilo slobodnog koje je ispravno.

apsolutno u svakoj kompaniji se nadje polomljeno sediste, neispravan IFE ili stocic koji pada.
PRijavio sam prvi put u maju 2019. godine i i dalje je razvaljeno. Imas ispravno, al znas koji je odgovor, ne mozete gospodine da prelazite na sedista jer se sedista placaju. I onda kad sam napusio ovu da sam vec platio sediste zamenili smo za 25a i 25c, na njima ne rade ekrani sa drzacima, jer su to mesta kod izlaza. Razumem da naplacuju sedista do prozora i neka blize izlazu, ali AS naplacuje sve zivo, cak i ona sedista u sredini, i najjaca scena let ka BGu poslednji deo aviona od 25 reda do 38 avion je bio nakrcan, dok u prednjem delu nije bilo ni 10% ljudi.


Takvo letenje je vrlo opasno zbog pomeranja centra mase aviona.
Cak i dno firma ne bi dopustila tako nesto.
 
sve dok piloti znaju gde je tacno centar mase, sve je u redu

vrlo je moguce da je teret bio tezi napred
 
Air Serbia će smanjiti broj zaposlenih za 20%, te će preostalim radnicima smanjiti plaće za 20%. Još se ne zna po kojim kriterijima će se vršiti otpuštanja, te kolike će biti otpremnine, kao i koliko će od otpuštenih biti pilota i kabinskog osoblja, a koliko administracije. Air Serbia već ozbiljno kasni u provedbi ovih mjera uštede, većina europskih kompanija već je to učinila. Croatia Airlines je u IV. mjesecu radnicima linearno smanjila plaće, a otpustila je tek par sezonskih i ugovornih radnika, te nije posegnula za masovnim otpuštanjima.

autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb)

https://zamaaero.com/13/11/2020/novosti ... uje-place/
 
Српско-арапски авио-превозник пре три дана обавестио запослене да ће бити покренут социјални програм за одлазак из фирме. Ер Србија је 10. новембра обавестила све запослене да ће бити понуђен програм добровољног одласка уз отпремнине тако да ће радници добити боље услове него што је предвиђено Законом о раду.

MIslim da je sada trenutak za prodaju Air Srbije nekoj drugoj kompaniji i zaustavljanje drzavnog subvencionisanja.
Kasnije ce biti mnogo gore.
Jos uvek ima firmi koje zanimaju slotovi Air Srbije.
 
koja ce kompanija, u trenutku kada gleda sta bi mogla da rasproda da prezivi, kupiti neku drugu kompaniju?

to za slotove je tacno. er srbija ima jako vredne slotove koje je nasledila od Jata. na primer u Londonu ima jako vredne jutarnje slotove za koje se svi tuku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792886#p792886:k8vsz9sq je napisao(la):
milaki990 » 13 Nov 2020, 16:26[/url]":k8vsz9sq]
Air Serbia će smanjiti broj zaposlenih za 20%, te će preostalim radnicima smanjiti plaće za 20%. Još se ne zna po kojim kriterijima će se vršiti otpuštanja, te kolike će biti otpremnine, kao i koliko će od otpuštenih biti pilota i kabinskog osoblja, a koliko administracije. Air Serbia već ozbiljno kasni u provedbi ovih mjera uštede, većina europskih kompanija već je to učinila. Croatia Airlines je u IV. mjesecu radnicima linearno smanjila plaće, a otpustila je tek par sezonskih i ugovornih radnika, te nije posegnula za masovnim otpuštanjima.

autor: Alen Šćuric, analitičar (Zagreb)

https://zamaaero.com/13/11/2020/novosti ... uje-place/
Verujem da je izvor pouzdan, ali me čudi da ni "Aviatica", ni "TangoSix", ni "Exyuaviation" nisu ovo preneli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792995#p792995:3bca23ao je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pet Nov 13, 2020 11:43 pm[/url]":3bca23ao]koja ce kompanija, u trenutku kada gleda sta bi mogla da rasproda da prezivi, kupiti neku drugu kompaniju?

to za slotove je tacno. er srbija ima jako vredne slotove koje je nasledila od Jata. na primer u Londonu ima jako vredne jutarnje slotove za koje se svi tuku.

Neka kompanija koju subvencionise neka bogata drzava, a zanimaju je JATovi slotovi. (Lufthanza recimo)
 
u ovom trenutku nikoga ne zanimaju slotovi, imaju ih sve kompanije u visku.

lufthansa trenutno sprzi nekoliko miliona evra svakog sata, a ti pricas da ce kupiti neku kompaniju...
 
Nacionalnoj avio-kompaniji Er Srbija (Air Serbia) do kraja naredne godine biće potrebno oko 200 miliona evra za održavanje likvidnosti, a tek manji deo tog iznosa potiče od gubitaka izazvanih pandemijom koronavirusa, procenjuje Fiskalni savet u analizi predloga budžeta Srbije za 2021. godinu.

Kako se ističe, Er Srbija bi i u ovoj godini bila u problemu čak i da nije bilo pandemije, a tada bi nedostatak gotovine iznosio, prema procenama Fiskalnog saveta, oko 60 miliona evra.

Sa izbijanjem pandemije, stvari se dodatno pogoršavaju, pa će manjak iz redovnog poslovanja biti veći za oko 40 miliona evra, procenjuju u Fiskalnom savetu.

Kako se ističe u analizi, dodatna sredstva potrebno je obezbediti i u 2021. godini, jer prema procenama Er Srbija neće biti u mogućnosti da finansira svoje obaveze ni u narednoj godini.

Za uspešno poslovanje Er Srbije neophodno je temeljno restrukturiranje u skladu sa evropskom praksom, a pomenutih 200 miliona evra će, prema procenama Fiskalnog saveta, biti dovoljno za pokrivanje potreba likvidnosti kompanije u 2020. i 2021. godini ali ne i nakon toga.

Od 2022. godine, pa nadalje, ukoliko se oporavi vazdušni saobraćaj u Evropi, Er Srbija će nastaviti da posluje sa konstantnim godišnjim manjkom gotovine od 30 miliona evra, upozorava Fiskalni savet.

U analizi se takođe kaže da Er Srbija od svog osnivanja ostvaruje gubitak iznad iznosa kapitala, što je uglavnom odlika gubitaških državnih preduzeća. Kako navodi Fiskalni savet, na kraju 2019. godine ukupne obaveze Er Srbije dostiglee su 41 milijardu dinara i bile su 1,6 puta veće od ukupne imovine preduzeća, što znači da je kompanija ostvarila gubitak iznad iznosa kapitala od čak 15 milijardi dinara.

Inače, gubitak iznad sume kapitala, po važećoj zakonskoj regulativi u Srbiji, predstavlja dovoljan uslov za pokretanje stečajnog postupka, upozorava Fiskalni savet.

Prema uporednim analizama na koje ukazuje Fiskalni savet, Er Srbija ima znatno lošije performanse nego druge avio-kompnaije sa većinskim državnim vlasništvom.

http://rs.n1info.com/Biznis/a678494/Fis ... nosti.html
 
Na portalu Fiskalnog saveta nema ni jednog objavljenog dokumenta koji ukazuje na uporedne analize po kojima Er Srbija ima znatno lošije performanse nego druge avio-kompnaije sa većinskim državnim vlasništvom. Da nije to samo mašta N1?
 
Onda treba da ide u stecaj, da se ne zezamo vise.
Preuzece neko drugi te linije.
 
ne bih ja preterano verovao N1, Nova S i ostalim televizijama koje kontrolise opozicija. nebrojeno puta se pokazalo da nisu u pravu.
 
Ja verujem N1 isto toliko kao što verujem deformera, znači 0%
 
Vrh