Šta je novo?

Air Serbia

nema veze sa temom, ali lepo izgleda, mozda nekada u buducnosti...
28-D8-FBA2-39-B9-4-D56-8-E62-0-F45-C88-F8-C97.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766422#p766422:2ehln1jf je napisao(la):
MC_ » 15 Aug 2020 10:44 pm[/url]":2ehln1jf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766288#p766288:2ehln1jf je napisao(la):
Пантограф » Sub Avg 15, 2020 12:57 pm[/url]":2ehln1jf]
Onima koji bi da plaćaju boravak nemačkih pilota i austrijskih stjuardesa u našim boljim hotelima, e da bi nas izjutra vozili da uhvatimo connecting flight za gdegod, želim da nikad ni o čemu u Srbiji ne odlučuju. Da ne bismo postali najsiromašnija zemlja na svetu.

Putovaces sve manje. Bice ti svejedno. Malom broju ljudi ce biti bitno. Placace oni koji budu morali daputuju, ali sa deglobalizacijom bice ih manje.
Recimo, nec ebiti team buildinga, kao sto ga za mnoge softverske firme nije bilo ove godine.
Mnoge ce aktivnosti prestati.
Ja sam upravo na putu, na godišnjem odmoru.
Živeo!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766446#p766446:3lv1o014 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Нед Авг 16, 2020 4:03 am[/url]":3lv1o014]nema veze sa temom, ali lepo izgleda, mozda nekada u buducnosti...
28-D8-FBA2-39-B9-4-D56-8-E62-0-F45-C88-F8-C97.jpg


Ко је ово радио? Небојша?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766657#p766657:2r5w8xqi je napisao(la):
Прле » Ned Avg 16, 2020 9:22 pm[/url]":2r5w8xqi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766446#p766446:2r5w8xqi je napisao(la):
lukakaludjerovic » Нед Авг 16, 2020 4:03 am[/url]":2r5w8xqi]nema veze sa temom, ali lepo izgleda, mozda nekada u buducnosti...
28-D8-FBA2-39-B9-4-D56-8-E62-0-F45-C88-F8-C97.jpg


Ко је ово радио? Небојша?

na instagramu sam nasao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766446#p766446:32cck5hi je napisao(la):
lukakaludjerovic » 16 Авг 2020, 03:03[/url]":32cck5hi]nema veze sa temom, ali lepo izgleda, mozda nekada u buducnosti...
28-D8-FBA2-39-B9-4-D56-8-E62-0-F45-C88-F8-C97.jpg

где налазите ове микро слике, аман заман?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766422#p766422:32cck5hi je napisao(la):
MC_ » 15 Авг 2020, 23:44[/url]":32cck5hi]Putovaces sve manje. Bice ti svejedno. Malom broju ljudi ce biti bitno. Placace oni koji budu morali daputuju, ali sa deglobalizacijom bice ih manje.
Recimo, nec ebiti team buildinga, kao sto ga za mnoge softverske firme nije bilo ove godine.
Mnoge ce aktivnosti prestati.

углавном се трудим да не реагујем на твоје глупости, али морам да те питам нешто. у ком универзуму ти живиш? јер очито не живимо у истом
 
Definitivno živi u nekoj svojoj čauri. Čim prođe korona, leteće se više nego pre korone. Pa pogledajte koliko su ljudi pošizeli i razmileli se po Srbiji. Mislite da neće jedva da dočekaju da zapale negde napolje čim se steknu uslovi? Isto važi i za ostatak sveta. Očekujem rekordnu godinu na BEG 2022. ;)
 
Evo danas IATA piše da ne očekuju da se avionski saobraćaj u Evropi vrati na nivo 2019. pre 2024. godine.
Ili i oni žive u bablu?

To sve pod uslovom da se stanje sa koronom uskoro završi.
 
ocigledno ne vidis razliku izmedju short-haul, medium-haul i long-haul letova.
short i medium ce se mnogo brze oporaviti od long-haula
 
lukakaludjerovic":oiyhnrkp je napisao(la):
ocigledno ne vidis razliku izmedju short-haul, medium-haul i long-haul letova.
short i medium ce se mnogo brze oporaviti od long-haula
Ne moram ni da vidim razliku jer si napomenuo da se saobraćaj vraća na pretkrizni nivo 2022. i to ne samo u Beogradu već i u svetu.

Niko nigde nije pomenuo short, medium, long, uključujući i tebe.
 
kao prvo nisam ja rekao nista na tu temu
kao drugo sve procene pa i IATA i EASA su rekle da ce se long-haul najteze oporaviti, cak je i Boeing to rekao kad je odlozio ulazak 777x u upotrebu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766984#p766984:k7o9coqe je napisao(la):
lukakaludjerovic » 18 Avg 2020, 12:00[/url]":k7o9coqe]to je tacno, ali sa druge strane toliko velike avione nije lako popuniti, pogotovo a380
A380 ide u penziju, to je već godinu dana jasno. Kompanije će morati pametnije da istražuju tržište i da ponude putnicima one linije koje će biti profitabilnije.
Novi B777 i A325 će vladati nebom već u narednih par godina. Uz već standardni B787.
 
a380 ne ide u penziju, emirates je najavio da ce ga koristiti jos najmanje 10 godina.
buducnost su manji avioni, B788 je idealan za trenutnu situaciju. i A332 naravno. A359 moze na nekim jacim linijama, dok ce a35K, B77W, B789 i B78K morati da sacekaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766821#p766821:y3kjr0ap je napisao(la):
duke23 » 17 Авг 2020, 15:29[/url]":y3kjr0ap]Evo danas IATA piše da ne očekuju da se avionski saobraćaj u Evropi vrati na nivo 2019. pre 2024. godine.
Ili i oni žive u bablu?

To sve pod uslovom da se stanje sa koronom uskoro završi.

као и све остале међународне институције, лутају као гуске у магли, и само се фрљају роковима како им дуне (нешто познато?)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766990#p766990:1vf5k8mp je napisao(la):
lukakaludjerovic » 18 Avg 2020, 12:32[/url]":1vf5k8mp]a380 ne ide u penziju, emirates je najavio da ce ga koristiti jos najmanje 10 godina.
buducnost su manji avioni, B788 je idealan za trenutnu situaciju. i A332 naravno. A359 moze na nekim jacim linijama, dok ce a35K, B77W, B789 i B78K morati da sacekaju
Emirates je jedna kompanija, koja zbog geografske pozicije svoje baze može da koristi A380, a i za njih je pitanje dokle, jer su otkazali najnoviji kontigent. Iz Dubaija mogu da dobace bukvalno do bilo koje tačke na zemaljskoj kugli.
Ovog leta se, inače, penzionisao i B747.
Ceo koncept "hub and spoke" verovatno ide u penziju.
 
emirates, british, lufthansa, etihad, qatar, qantas, ana, china southern, thai, malaysian, asiana, korean, singapore

svi oni nastavljaju da koriste a380, eventualno ce ga uskladistiti na dve godine. jedino je Er Frans penzionisao svoje a380.

b747 je bio u planu za penzionisanje jos pre korone, tako da se taj proces samo malo ubrzao. b747-8i nije penzionisan, medjutim njega koriste samo Lufthansa i Korean
 
Pa dobro, A380 projekat je mrtav, kao i koncept razvijan oko njega.
Naravno da neće odmah da otope sve avione, koje možda neki još i otplaćuju.

Poslednja je to shvatila Lufthansa, koja se tek prošle godine preorijentisala na A350/B787, tek čekaju isporuke.
 
Čast mi je bila da lani putujem u a380...uz economy LF od 10-15% u predsezoni. Tad mi je bilo jasno da taj program nema budućnost.

Sa druge strane Long haul uskotrupnim avionima smatram za apsolutnu ludost.
 
kojom si to kompanijom putovao gde je LF bio 15% economy?
ja sam 6 puta putovao sa a380, uvek bio solidno popunjen

long haul sa uskotrupcima ima smisla jedino ako postoje lie-flat sedista, inace u banju posle leta
 
A ja sam dovoljno mator da sam leteo Jatovim long haul uskotrupcem (B707), doduše iz Beograda za Dubrovnik:) E, ali zato se moja prababa Dunja 1957. iselila kod najstarijeg sina-emigranta u Kanadu Lufthanzinim 'super konstelejšnom'...

Tako da možda možemo očekivati da se, u daljem napretku, iz ekoloških ili kojih drugih razloga, sa widebody-ja, preko uskotrupaca, na kraju vratimo i na long haul letove klipnim avionima:)
 
ne ocekujem da ce legacy kompanije preci na narrow-body long-haul iz prostog razloga - kargo.
lcc hoce jer oni ne prevoze kargo, dok legacy i ako nema lf 80%+ verovatno ima solidno popunjen belly.
 
тако је. доста пара legacy узимају на карго простору. то што је ЛФ на интерконтиненталном лету 15%, не значи да тај лет губи паре, јер је можда карго пун 100%, а то је оно што путници не виде.

иначе, свима (не)омиљени АШ Пургер је имао једну анализу на тему интерконтиненталних летова са ускотрупцима, али не могу да се сетим у ком тексту. наиме, апсолутно не постоји разлика између тога да ли се лети са 330 или 321 и слично. размак између седишта је исти, можда пар цм горе доле. али, лични утисак је другачији, јер широкотрупац одаје утисак правог авиона за тако далека путовања, док је ускотрупац синоним за кратке летове. но, функционално, апсолутно је исто. али, из угла авиокомпаније, јефтиније је ускотрупцем, јер треба мање особља
 
Vrh