[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767445#p767445:3w53w3cm je napisao(la):
peper.mint » 19 Aug 2020 07:06 pm[/url]":3w53w3cm]Mali privatni mlaznjaci imaju usku kabinu ali ogromne komforne fotelje sa velikim prostorom za noge što znači da uski trup sam po sebi nije problem već prostor koji je planiran za i oko sedišta. Erbas 320 može da ima veći razmak sedišta nego u 747 ako avio kompanija želi da stavi veći razmak i recimo šira sedišta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767251#p767251:3w53w3cm je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Avg 19, 2020 12:07 pm[/url]":3w53w3cm]
иначе, свима (не)омиљени АШ Пургер је имао једну анализу на тему интерконтиненталних летова са ускотрупцима, али не могу да се сетим у ком тексту.
Molim te nemoj njega citirati kao stručnjaka jer smo ranije videli na primeru da to nije, a ima i autoritarne tendencije. Današnji primer, on kaže da neće pustiti da se razmišlja o stvaranju aerodroma Trebinje ili novoj pisti za aerodrom Morava. Ko je on da zabrani novi aerodrom?
"Oni koji trebaju nešto činiti nisu skloni razmišljanju. Imaju dva osnovna nedostatka za to. Ljenost i nedostatak IQ-a. I stoga ih NEĆU PUSTITI da oni razmišljaju i pritom uništavaju novac poreznih obveznika. … Jer ljudska glupost ili nezakonito ponašanje se moraju denuncirati. U protivnom, što je rekao Balašević: „Krivi smo mi, što smo ih pustili“.
izvor:
https://tangosix.rs/2020/18/08/kolumna-alena-scurica-aerodromi-posebne-namjene/
Šćuric Purger je, prema sopstvenoj priči, u mladosti bio hrvatski nacionalist sa pedigreom ('ne mogu biti jugonostalgičar, što bi mi rekli otac i djed'), fudbalski navijač koga je 'u Zagrebu tukla srpska policija', istina, pod starije dame beži i ograđuje se od nacional-šovinizma, ali mu taj otklon uvek i ne uspeva. Primer je njegovo zadrto insistiranje da Zagreb ima više potencijala za razvoj avio saobraćaja od Beograda, što, onako objektivno, može iskreno da misli samo dalabu, i to teške kategorije. Ili baš zadrti nacionalist.
On, takav, nema nikakvu nadležnost da se meša u naša, čisto srpska posla, a aerodrom u Trebinju to jeste. To je dole naš narod, i neki trijangularan let Beograd - Trebinje - Berane je najmanje što bismo mogli da uvedemo. Sigurno da iz Beograda treba da se leti za Trebinje, a ne za Mostar. Takođe, sa npr. 7 nedeljnih letova za Ćilipe i 7 za Trebinje, Air Serbia bi mogla tokom leta da ponudi vezu sa Dubrovnikom dva puta dnevno, a to bi joj poprilično odgovaralo. I vazdušna veza Banjaluke i Trebinja je potpuno opravdana.
E, sad, ako bude loukosta u Trebinju, onda to može i da smanji rast i prihode zračne luke u Dubrovniku, a i to čika Purger svakako zna, pa se, eto, boji za novac poreznih obveznika - RH.
Još manje su purgerska posla dodatna pista na srpskom vojno-civilnom aerodromu. Ima pistu u Avijanu, to je vojni savez za koji se odvaja njegova poreza, pa nek se njome bavi. Valjalo bi obavestiti naduvenka Peru Vojinovića da ovakvo pisanije ne bi trebalo da odobrava na 'srpskom vazduhoplovnom portalu'.