Šta je novo?

Air Serbia

Антонову (124) не треба та ширина? У Батајници је 45м ширина писте, али високорилац је па можда и не треба то "асфалтирање траве"

Зна ли се 777Х какве ће захтеве имати за ПСС?
 
iste kao i svi drugi code E avioni jer moze da sklopi vrhove krila, inace bi bio code F.

code E moze na 45m sirokoj pisti da slece, dok code F zahteva 60m
 
Ја сам схватио да склапа врхове крила кад слети, па док рула то стајанке. А овако испада да он слеће са склопљеним крилима?
 
sklapa ih kad sleti, generalno spada u code E po tezini i svemu osim po rasponu krila i sklapa ih da bi mogao da koristi code E gejtove
 
Е па то.
Колико сам схватио, оно насипање асфалта по 7,5м са сваке стране, је довољно код аеродрома са 45м ширине како би тамо могао да слети А380. Претпостављам да се ти додаци раде како би над крилима увек био асфалт? Па сам у том смислу сврстао ту и 777Х
 
6-F78683-C-36-AF-44-EF-8-B4-F-44498-F5-A7092.jpg

7-E722552-07-D7-4457-A07-B-C8-D058423044.jpg
 
Лука, ја сам човек старији, чак и са наочарама не видим шта си поставио. Ако би могао крупније?
 
Ne zamuti se slika vec su slike jako male (zamuti se ako hoces tako male slike da zumiras doduse).
 
Можда за ниjaнсу. Погледај да ти није укључено аутоматско сажимање приликом учитавања фајла.
 
Jel zna neko ako su mi pomerili i odlazni i dolazni let za po jedan dan koje su mi opcije kod air serbie? Smeštaj mi je rezervisan i plaćen kada i karte pa nisam siguran šta da radim. I svestan sam toga da može doći do promene vremena poletanja, ali ovo pomeranje celog dana i to za oba leta nisam očekivao.
 
Siniša Mali danas izjavio o kreditima Er Srbije:

„Ер Србија” је компанија од националног интереса и држава ће је помоћи. У току су преговори са повериоцима, чије детаље не могу да износим, али оно што могу да поновим јесте да ћемо сигурно помоћи „Ер Србију”.

izvor: http://www.politika.rs/scc/clanak/460938/Nagradnom-igrom-do-bolje-naplate-poreza

Otvoriti sve karte tokom pregovora sa kreditorima i javno se obavezati da će država pomoći može samo najgori pregovarač! Ta izjava ne pomaže tokom pregovora, čak i da država hoće sve da plati 100% treba to držati za sebe dok se ne završe pregovori! Za koga radi ovaj Siniša, za državu ili za poverioce? Sada kreditori imaju potvrdu da će država platiti pa nema razloga da traže manji iznos!!! Sramota, kakav nesposobni pregovarač, samo je zemlji natovario obavezu, možda sa sporijom otplatom ali se tokom pregovora ne govori u novinama da će država sigurno pomoći! :bash:
 
Мислим да су се већ договорили, а ово је припрема јавности.

Надам се да је то оно кад су причали да ће да национализују ЕС
 
Lepo je opet videti ove ptice.
Nisu baš kondori, ali su nasi orlići :D .
Good to be home again.

TM8ztRg.jpg
 
JohnnyLee":35tkav04 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759202#p759202 je napisao(la):
DzonTravolta » 22 Јул 2020, 17:44[/url]":35tkav04]1. Zašto se to realizuje sa boarding kartama, da li je to neka praksa u svetu? Zašto se ne iskoristi postojeći frequent flyer program, pomoću kartica se može lako ustanoviti da li je neko leteo ili ne.

зато што то није намењено само ФФ корисницима, већ свим путницима који долазе у Београд. ФФ корисници имају гомилу других погодности и ово им је само додатна вредност. а зашто карта за укрцавање? па то је доказ да је корисник био на том и том лету. и да, то је пракса у свету. сећам се да сам једном летео са Аустријаном за Беч и са њиховом сам могао да идем по музејима

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759202#p759202 je napisao(la):
DzonTravolta » 22 Јул 2020, 17:44[/url]":35tkav04]2. Spisak partnerskih objekata je za početak na zavidnom nivou, ali je meni barem kuriozitet da na spisku nema ni jednog od bivših JAT-ovih hotela.

https://www.airserbia.com/informacije/p ... p-boarding

ЈАТ-ови хотели више нису ЈАТ-ови, већ издвојени. а да ли ће да се укључе, зависи од њихових власника
Koje su brojne pogodnosti Frequent flyer kartice? Godinama koristim onu najosnovniju a da i ne znam čemu sve može da mi posluži.
 
u zavisnosti od broja milja moze se kupiti karta za neku destinaciju (takse se placaju dodatno), preci iz ekonomske u biznis klasu, uci u premijum salon, i mozda postoje jos neke pogodnosti u duty free-u
 
Ja sam jednom nakupio dovoljno milja kod Lufthanse da sam uspeo da smanjim cenu jednog putovanja za oko 50€. Kod Air Serbia / Etihad Guest, nikad nisam uspeo da iskoristim te milje...
 
Bilo gde da bi se skupile milje treba imati jedno 3-4 povratna prekookeanska putovanja da bi se neka karta namakla.
 
ja sam skupio milje za dve povratne karte do rima, imao sam 4 povratna puta do Abu Dhabia. uprskom
tome morao sam da platim takse oko 15000...
potrosio sam 20000 milja i smanjio cenu ukupno za 7000 dinara.....
 
Ja sa miljama kupujem kod Americana i Delte, takse su 5$ po smeru, za medjunarodne letove sa presedanjima karta me od JFK do BEG izasla 90$ takse i 45000 milja.
 
Etihad je imao foru da milje mozes da konvertujes u novac ako otvoris njihovu online besplatnu VISA karticu, tako da sam spiskao milje na online kupovinu.
U Australiji dosta njih koristi milje za upgrade u biznis klasu, buduci da se ne isplati mnogo bukirati let miljama jer same takse cesto prelaze punu cenu karte lowcost-era za istu destinaciju.
 
Vrh