To ti misliš da si utvrdio.
Jedino što imaš jeste izveštaj Oxford Economics na koji se pozivaš. I ti i ErSrbija. I to nije bio dovoljan jedan, nego su rađena najmanje 3 (2013, 2015, 2016). Čudno da nema takvih izveštaja od neke druge kompanije.
Na isti dokument se poziva Komisija za dodelu državne pomoći prilikom odobravanja državne pomoći ErSrbiji.
Intersantan dokument, mislim na ovaj Komisije za dodelu državne pomoći jer izveštaj Oxford Economics nisam našao nigde a platila ga je kompanija u državnom vlasništvu, u kome se navodi da se naknadno odobrava državna pomoć jer je bila dodeljena bez zaglasnosti Komisije koja je bila obavezna. Odluka je dostavljena arhivu i kabinetu tadašnjeg prvog potpredsednika vlade. Ne Min fin, ne Min privrede, nego njemu jer je on dodelio pomoć. Koji je u to vreme i ministar odbrane.
Dalje, u tom interesantnom štivu se kaže da za državnom pomoći neće biti potrebe nakon 2016. jer će kompanija postati profitabilna. Ima još štošta, npr. kojim firmama je bila dužna itd. Pročitaj slobodno. Zvanični dokument na sajtu ministarstva finansija. Taj Oxford Economicsa nisam našao, baš čudno.
E sad, sve i da ErSrbija godišnje doveze jednog putnika u Srbiju ona je društveno korisna. Ili nije?
Ako nije, postavlja se pitanje cene, da li je to 1€, 10€, 1k€ ili 1M€ po putniku.
Odgovor na to pitanje zavisi od države do države.
Mi ni ne znamo koliko nas košta pa se onda ne može ni pokušati odgovoriti na to pitanje.
U istom dokumentu se navodi da je ErSrbija važna za razvoj turizma Beograda. Čak je i boldovano. Što nas opet vraća na pitanje zašto bi Srbija to plaćala. Kao što nas ova godina uči, Srbija imam sasvim solidan turistički potencijal, daleko velići od samog Beograda, koji je nažalost neiskorišćen na prvom mestu nedovoljnim investiranjem države.
A država bi investirala, samo para nema. Otišle na drugu stranu. Vrzino kolo.
Jedino što imaš jeste izveštaj Oxford Economics na koji se pozivaš. I ti i ErSrbija. I to nije bio dovoljan jedan, nego su rađena najmanje 3 (2013, 2015, 2016). Čudno da nema takvih izveštaja od neke druge kompanije.
Na isti dokument se poziva Komisija za dodelu državne pomoći prilikom odobravanja državne pomoći ErSrbiji.
Intersantan dokument, mislim na ovaj Komisije za dodelu državne pomoći jer izveštaj Oxford Economics nisam našao nigde a platila ga je kompanija u državnom vlasništvu, u kome se navodi da se naknadno odobrava državna pomoć jer je bila dodeljena bez zaglasnosti Komisije koja je bila obavezna. Odluka je dostavljena arhivu i kabinetu tadašnjeg prvog potpredsednika vlade. Ne Min fin, ne Min privrede, nego njemu jer je on dodelio pomoć. Koji je u to vreme i ministar odbrane.
Dalje, u tom interesantnom štivu se kaže da za državnom pomoći neće biti potrebe nakon 2016. jer će kompanija postati profitabilna. Ima još štošta, npr. kojim firmama je bila dužna itd. Pročitaj slobodno. Zvanični dokument na sajtu ministarstva finansija. Taj Oxford Economicsa nisam našao, baš čudno.
E sad, sve i da ErSrbija godišnje doveze jednog putnika u Srbiju ona je društveno korisna. Ili nije?
Ako nije, postavlja se pitanje cene, da li je to 1€, 10€, 1k€ ili 1M€ po putniku.
Odgovor na to pitanje zavisi od države do države.
Mi ni ne znamo koliko nas košta pa se onda ne može ni pokušati odgovoriti na to pitanje.
U istom dokumentu se navodi da je ErSrbija važna za razvoj turizma Beograda. Čak je i boldovano. Što nas opet vraća na pitanje zašto bi Srbija to plaćala. Kao što nas ova godina uči, Srbija imam sasvim solidan turistički potencijal, daleko velići od samog Beograda, koji je nažalost neiskorišćen na prvom mestu nedovoljnim investiranjem države.
A država bi investirala, samo para nema. Otišle na drugu stranu. Vrzino kolo.